Grattis till den! Som andra sagt, kul med fler vintage Sinn. Vänskapligt prissatt också. Vintage Sinn börjar ju närma sig Heuer i pris.Då var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den! Som andra sagt, kul med fler vintage Sinn. Vänskapligt prissatt också. Vintage Sinn börjar ju närma sig Heuer i pris.Då var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
Sitter på möte. Lägg gärna upp när det släpps så jag har något att göra15.30 I Malaysia nu. Borde vara dags för släppet snart.
Tack så mycket, det är en trevlig klocka.Grattis till den! Som andra sagt, kul med fler vintage Sinn. Vänskapligt prissatt också. Vintage Sinn börjar ju närma sig Heuer i pris.
Inget nytt än?15.30 I Malaysia nu. Borde vara dags för släppet snart.
Sitter på möte. Lägg gärna upp när det släpps så jag har något att göra
Då väntar vi och ser...
Snygg urtavla på den..
Han spiller ingen tid! 14:03! Snygg klocka. Men då är den strängt limiterad och begränsad och extra dyr och allt?
Rött beställt!Rött är grymt på UX:en.
Men jag tror även på vitt, så det är påväg.
Nice! 356an är ju grym!
En lite röd visare har de hittat i gömmorna också
Skitcool ju.
En lite röd visare har de hittat i gömmorna också
Jag blir lite lite ledsen på det här.Möjligt att tavlan är superb, men jag har tyvärr inte ekonomi att chansa.
Edit: Tror iofs det är omöjligt att inte göra vinst att sälja en I Europa.
Jag gillar den
Rött är snyggt och då kan du ju alltid hävda att det är en julklocka! Annars är det ju starkt att redan börja planera för sommaren!När en tanke väl satt sig... dags för gummi inför sommaren! Ska dessutom på lite semester i dec så då kanske man kan kasta på det redan nu snart.. Jag tänker att rött och vitt passar bäst med tavlan. Då kanske rött är lite roligare? Åsikter?
Det där var ingen go blandning av färger och typsnitt väl...?
Fina grejer det där! Matchar visarna finBlev lite Sinn inspirerad. Blir nog nato på min 103a också.
Nu när gummit är på väg och jag ska skära själv (fick hjälp i butik sist) så började jag kika på mitt eget och youtube:a lite. Det verkar som mitt band, av någon anledning blev klippt ganska osymmetriskt. Verkligen inget jag stört mig på men när jag kikar på bilder/filmer så verkar de flesta sträva efter så symmetriskt som möjligt men vid ojämnt antal åtminstone ta fler på samma sida som på mitt, dvs klockan 6. Syftet ska vara att klockan ska vrida sig mot istället ifrån mig antar jag..
Men jag tänker att jag inte klipper mitt nya på det här sättet utan att jag går på en mer symmetrisk approach låter inte det vettigare?
Ping @ERIKSON URHANDEL Om ni har tid att svara