Allt är relativt, kunde varit värre. Tur det inte är Rolex man snöat in på.Tre stycken räcker inte alltså? Blir dyrt detta...
Tre räcker lång men långt ifrån tillfredsställd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt är relativt, kunde varit värre. Tur det inte är Rolex man snöat in på.Tre stycken räcker inte alltså? Blir dyrt detta...
Verkligen, då hade man haft andra problem också. Du kan ha pengarna men ändå inte få någon klocka! Hur galet är inte det?Allt är relativt, kunde varit värre. Tur det inte är Rolex man snöat in på.
Tre räcker lång men långt ifrån tillfredsställd
Det eller betala för luft och få sin klockaVerkligen, då hade man haft andra problem också. Du kan ha pengarna men ändå inte få någon klocka! Hur galet är inte det?
Det verkar inte bättreNummer 9 förhoppningsvis på väg
EDIT:
Jag har aldrig handlat från C24 tidigare. Betyder det här att klockan är ”min” nu?
Det verkar inte bättre
Aj aj vi kanske köpt samma klockaTänker att någon annan kanske var snabbare än jag och också har klickat på köp. Den står inte som rödmarkerad nämligen. Jaja, det får bli ett dygns nagelbitande
Tänker att någon annan kanske var snabbare än jag och också har klickat på köp. Den står inte som rödmarkerad nämligen. Jaja, det får bli ett dygns nagelbitande
Aj aj vi kanske köpt samma klocka
Säljaren ska godkänna din beställning. Så den är inte riktigt din än
Nej nu var jag elak, ska inte förvärra ditt lidande. Du kan sitta lugnt i båten, inga nya Sinn för min del ännuHar du också beställt idag från C24? Hoppas inte, har jagat den här ett bra tag
Svettigt!!! Och inte går det att ringa heller då hon snart är midnatt i Japan
Nej nu var jag elak, ska inte förvärra ditt lidande. Du kan sitta lugnt i båten, inga nya Sinn för min del ännu
Har du också beställt idag från C24? Hoppas inte, har jagat den här ett bra tag
Svettigt!!! Och inte går det att ringa heller då hon snart är midnatt i Japan
Fick upp denna i flödet, så jädra bra.
103 Ti DIAPAL
Finns det någon på forumet?
Lite konstigt ändå, tycker det är en riktigt lyckad modell men det kanske bara är jag.Jag har aldrig sett någon i alla fall. Det närmsta diapal KS har kommit är väl att @Moorflax varit och nosat på 757 diapal som inte längre tillverkas.
Lite konstigt ändå, tycker det är en riktigt lyckad modell men det kanske bara är jag.
Såg nu att den listar 3270€ på länk, kanske är det som avskräcker.
Nä tror inte någon här har rockat Diapal. Som stålis säger så testade jag en 757 Diapal på mini Basel för 3 år sedan. Skitsnygg och fullsmetad med teknik men priset avskräckte lite.Fick upp denna i flödet, så jädra bra.
103 Ti DIAPAL
Finns det någon på forumet?
Har, som jag skrev, jobbat sju månader detta år. Tyvärr har jag inte haft tid eller ork för att börja med klockor igen. Tänkte köpa en, men det uppstod en situation så nu åker jag iväg på intensivkurs för körkort nästa vecka - och den var inte gratis!Det väntar jag med spänning på
Jag vet, du sade det. Roligt att höra från dig ändåHar, som jag skrev, jobbat sju månader detta år. Tyvärr har jag inte haft tid eller ork för att börja med klockor igen. Tänkte köpa en, men det uppstod en situation så nu åker jag iväg på intensivkurs för körkort nästa vecka - och den var inte gratis!
Sorry för OT
Nä tror inte någon här har rockat Diapal. Som stålis säger så testade jag en 757 Diapal på mini Basel för 3 år sedan. Skitsnygg och fullsmetad med teknik men priset avskräckte lite.
Stor, grov och skitfrän som sagt! Ångrar lite
Om jag skulle köpa 103:a skulle jag vilja ha
103 Ti UTC IFR
Den är som en tillplattad hemrullad köttbulle. Men jag upplevde den inte som bulkig då den inte är så stor diametralt och luggarna är rätt korta. Den känns svullen men rätt kompakt. Skön, helt enkelt.Den är grymt cool, men en riktig tjockis. 17mm är fett
Lycka till med körkortet!Har, som jag skrev, jobbat sju månader detta år. Tyvärr har jag inte haft tid eller ork för att börja med klockor igen. Tänkte köpa en, men det uppstod en situation så nu åker jag iväg på intensivkurs för körkort nästa vecka - och den var inte gratis!
Sorry för OT
Fan va spännande! Ska bli kul att se vad det är för godbit denna gångNummer 9 förhoppningsvis på väg
EDIT:
Jag har aldrig handlat från C24 tidigare. Betyder det här att klockan är ”min” nu?
Fan va spännande! Ska bli kul att se vad det är för godbit denna gång
Är väl det som räknas... men du har ju visat god smak länge med dina klockor så vi blir nog inte besvikna!Tror inte att det är allas kopp te, men jag gillar den
Har du lust att kika ifall de har T2 inne? Fanns inget på deras hemsida. Åker nog dit på lördag för att känna och klämma lite på de nuvarande modellerna.
Gillar den span du har!