Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu så, färdigt.Du får gärna skicka en bild på lådan där man ser hur det är utskuret. Blir nog en tur till Södertälje nästa vecka.
Alltså, det är ju en udda stackare där på hörnet som lär känna sig rejält utanför. Du behöver komplettera med valfri U-serie omgående för familjefridens skull!Samlingen för närvarande.
De som har fått lämna är Ezm3, 144St, 256 och U1.
Blev ju kanonbra, ska nog beställa mig en sådan och hoppas på att innehållet ser likadant ut som i din lådaNu så, färdigt.
Det är bättre med det fasta skummet. Utan tvekan.
Blev nöjd med resultatet.
Nu så, färdigt.
Garanterat går det. Tänk till om en design, måtten på "hålen" som ska skäras ut, sen caddar han det och sen, simsalabim!Man kan inte få dem att skära ut för klockorna också? Tror en U-boett dröjer ett tag, men kanske vore något med en U1 B till sommaren
Ja, det blev inte så tokigt.Blev ju kanonbra, ska nog beställa mig en sådan och hoppas på att innehållet ser likadant ut som i din låda
Riktigt läcker U2an är på vitt gummi!
Det var värre än på Milgauss alltså??Haha, kan säga att jag försökte men efter en stund började det klia rejält i huvudet så det blev att hoppa in i bilen och ett besök till uris.
På snudd lika irriterande som när jag monterade två Rubber B på min och @Moorflax 116400...
Trevligt!Nu så, färdigt.
Haha, kan säga att jag försökte men efter en stund började det klia rejält i huvudet så det blev att hoppa in i bilen och ett besök till uris.
På snudd lika irriterande som när jag monterade två Rubber B på min och @Moorflax 116400...
Ett vanligt ETA med gmt-funktion kan väl inte va så blodigt? @ERIKSON URHANDELSinners! Någon som har koll på vad service för en U2a kostar?
Tänkbara haken är väl att den är gasfylld och att de tre fuktkapslarna ska bytasEtt vanligt ETA med gmt-funktion kan väl inte va så blodigt? @ERIKSON URHANDEL
Ja då blir det lite mer. Men inte så farligt.Tänkbara haken är väl att den är gasfylld och att de tre fuktkapslarna ska bytas
Så 275€ med andra ord. Fullt rimligt, och alldeles rätt härad, som jag ser det.Ja då blir det lite mer. Men inte så farligt.
Jag hittade denna när jag sökte snabbt.
https://www.sinn.de/en/Download/Sinn_ServicePriceList_170828.pdf
Hej, denna modell måste ner till Sinnfabriken av just de anledningar ni nämner kring ämnet. Så kom in med klockan så skickar vi den till Sinn.Ett vanligt ETA med gmt-funktion kan väl inte va så blodigt? @ERIKSON URHANDEL
Hehe, jag vet... Men den uppfyller inte svenska basala hygienrutiner ändå. Armarna ska bara rena från allt och det ska gå att sprita händer/underarmar fritt multipla ggr under ett uppdrag. Ska inte göra några långa utläggningar om bakomliggande orsaker, men tyvärr är det inte OK enl regelboken och tyvärr på hyfsat goda skäl. Jag önskar att det vore, då skulle jag redan haft en
Det är en god idé. Jag bär en G-shock i bältet idag. Ska sanningen fram vågar jag inte ha en alltför dyr klocka i jobbet, de får stryk och man kan tappa/glömma, men vore ju trovärdigt att ge möjlighetenSorry för långt-bort-inlägg.
Ang att EZM12 inte får bäras av ambulanspersonal.
Sinn borde ju ha ngt i remväg för att kunna placera en sådan klocka t ex monterad på en bröstficka, utanpå en väst/jacka eller liknande.
Det kan ju inte vara helt främmande för dem att en "ambulansklocka" inte får bäras. Hade jag designat den hade det ju känts som en tumme i ögat på en....
Sorry för långt-bort-inlägg.
Ang att EZM12 inte får bäras av ambulanspersonal.
Sinn borde ju ha ngt i remväg för att kunna placera en sådan klocka t ex monterad på en bröstficka, utanpå en väst/jacka eller liknande.
Det kan ju inte vara helt främmande för dem att en "ambulansklocka" inte får bäras. Hade jag designat den hade det ju känts som en tumme i ögat på en....
I många länder är det ju så, absolut. Men vetenskapsläget kring basala hygienrutiner är relativt klart och spritt i många länder, så helt irrelevant som problem är det nog inte. Men det är såklart en avvägning Spontant tror jag att väldigt få av klockorna sett i procent går till yrkesutövare i min profession. Man kör lite slit-och-slängigare grejer. Så det finns nog inte stora pengar i frågan.Tror det är ett ganska svenskt fenomen att man i vården inte får ha klockor och smycken. I Tyskland går läkare i tjänsten omkring i sina vanliga kläder, på sin höjd med vit rock, så för Sinn är det nog ingen jättegrej.
I många länder är det ju så, absolut. Men vetenskapsläget kring basala hygienrutiner är relativt klart och spritt i många länder, så helt irrelevant som problem är det nog inte. Men det är såklart en avvägning Spontant tror jag att väldigt få av klockorna sett i procent går till yrkesutövare i min profession. Man kör lite slit-och-slängigare grejer. Så det finns nog inte stora pengar i frågan.
Om du betalt direkt från kort via PayPal så ingår ändå PayPals starka köpskydd. Det har varit bra när jag chansat och det strulat med säljaren på eBay.Hm, vet inte om jag gjorde något dumt precis på eBay Vi får se om det antingen kommer en Sinn på torsdag eller om jag går 22´back.
Någon som vet hur det fungerar om man betalade via kort men i dragningen står det att PayPal fått pengarna?
Det går bra nu, spännande!Hm, vet inte om jag gjorde något dumt precis på eBay Vi får se om det antingen kommer en Sinn på torsdag eller om jag går 22´back.
Någon som vet hur det fungerar om man betalade via kort men i dragningen står det att PayPal fått pengarna?
Det går bra nu, spännande!
Okej, hoppas det går vägen. Håller tummarna!Nja, bilderna i annonsen är en smula för lika en annan persons bilder som jag har fått uppfattningen aldrig säljer sina Sinn för att jag ska vara helt lugn. Har skickat meddelande på Insta till honom och får se vad han svarar.
Uppenbarligen! Kul!Det går bra nu, spännande!