Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den lilla svarta texten "Made in Germany"Spöregn idag, bäst att vara på den säkra sidan. Trevlig helg på er!
Klassiker! Värre än både pest och koleraDubbel knytnäve till PostNord som står i vägen för en ivrig mans lycka Stängt mellan 10 och 16, och därinne ligger en klocka och bara väntar på att få förenas med sin nya ägare
Vad är det för jävla öppettider?!Dubbel knytnäve till PostNord som står i vägen för en ivrig mans lycka Stängt mellan 10 och 16, och därinne ligger en klocka och bara väntar på att få förenas med sin nya ägare
Vad är det för jävla öppettider?!
Har ni börjat med siesta på östkusten? Ja ja det kommer väl hit också om några år.Dubbel knytnäve till PostNord som står i vägen för en ivrig mans lycka Stängt mellan 10 och 16, och därinne ligger en klocka och bara väntar på att få förenas med sin nya ägare
Jag måste gratulera min herre. Du tar väldigt fina bilder och den där klockan är så underbart vacker. Förmodligen väldigt maskulin, eftersom min fru hatar den. Croq monsieur!Spöregn idag, bäst att vara på den säkra sidan. Trevlig helg på er!
Har ni börjat med siesta på östkusten? Ja ja det kommer väl hit också om några år.
Du kanske kan lägga in en bild så vi andra slipper vänta så länge?
Tack så mycket, trevligt att du gillar dom.Jag måste gratulera min herre. Du tar väldigt fina bildar och den där klockan är så underbart vacker. Förmodligen väldigt maskulin, eftersom min fru hatar den. Croq monsieur!
Nu är det nära, som stålmannen tycker jag att man borde få hämta ut paket oavsett tid men du får glatt vänta i 36 långa minuter tillDubbel knytnäve till PostNord som står i vägen för en ivrig mans lycka Stängt mellan 10 och 16, och därinne ligger en klocka och bara väntar på att få förenas med sin nya ägare
Förutom klockorna, då.Tack så mycket, trevligt att du gillar dom.
Krävs inte mer än en stabil hand och en någorlunda bra mobilkamera
Och det förstås! Även om det går bra att ta kort på en bulle också, fast då får man logga in på bullsnack.seFörutom klockorna, då.
Bland dom bättre klockor jag haft.Den är grymt bra!
Var du inte nöjd, @-RI- ?
Ojojojoj!
Den hämnade helt klart hos rätt hem! Hoppas du blir lika nöjd med den som jag var, fantastisk klocka!
Själv får man vara glad för det lilla, en ny fastare skuminredning till väskförvaringen jag köpte häromsistens (free of charge, visade det sig). Tryckte in för många klockor i lådan så skyddet blev nog i själva verket litet för lite, så svängde förbi och hämtade upp lite mer fast skum att skära i själv. Denna gång med presspassning i lådan istället för kastpassning.
Ojojojoj!
Stort grattis på den!
Jag som tänkte att man får ligga på när den där kommer ut på K&S, men se, det gjorde den inte! Damnit!
Pax när det är dags nästa gång
Sa jag Grattis?
Den hämnade helt klart hos rätt hem! Hoppas du blir lika nöjd med den som jag var, fantastisk klocka!
Själv får man vara glad för det lilla, en ny fastare skuminredning till väskförvaringen jag köpte häromsistens (free of charge, visade det sig). Tryckte in för många klockor i lådan så skyddet blev nog i själva verket lite för litet, så svängde förbi och hämtade upp lite mer fast skum att skära i själv. Denna gång med presspassning i lådan istället för kastpassning.
Ska ni handla klockförvaring måste jag verkligen slå ett slag för Nordicase. Jäkligt trevliga killar på golvet där!
Ska kvällsslöjda lite sen. Blir väl en bild framåt aftonen.Du får gärna skicka en bild på lådan där man ser hur det är utskuret. Blir nog en tur till Södertälje nästa vecka.
Det är ju det som är det fina med just 103rna. Grattis till ”Iffren” den har kommit till ett fin hem!Två moderna Sinn 103 anno 2018/19 i kasst ljus.
Titan vs stål. Safir vs plexi.
Otroligt egentligen vilken bredd det är i 103-serien.
Där stänger vi tråden! Jädrar vilken fin samling, hatten av!Samlingen för närvarande.
De som har fått lämna är Ezm3, 144St, 256 och U1.
Det är ju det som är det fina med just 103rna. Grattis till ”Iffren” den har kommit till ett fin hem!
Där stänger vi tråden! Jädrar vilken fin samling, hatten av!
Kul att jag också ägt samtliga tre exemplaren som ligger i snön där
IFRen poppar verkligen på bilden.
Sinnsvåger så att sägaOm jag hade fått göra en ändring på IFR så hade jag valt ett 60-minutersregister till kronografen istället för som nu 30 minuter. Men titan är klockrent till modellen och trots höjden så ligger den riktigt bra på handleden, säkert beroende på den lägre vikten mot om det hade varit stål.
Haha, just det. Vi har delat fyra stycken Sinn vid det här laget