Jag är banne mig beredd att hålla medDet där är en rackarns snygg klocka. Har ingen annan åsikt just nu. Det räcker så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är banne mig beredd att hålla medDet där är en rackarns snygg klocka. Har ingen annan åsikt just nu. Det räcker så.
Har fastnat för en 856 utc. Men jag kan inte mycket om Sinn förutom att de är snygga klockor. Vad kan ni experter säga om den, är det ett bra köp? Hur ser värdeminskning ut på Sinn?
Tack, var ungefär som jag trodde. Blir nog en sådan under 2020.856 Utc är enligt min mening en av Sinn's mest mångsidiga klockor. De håller priset förhållandevis bra, men det är ingen Rolexhysteri så räkna med ett värdetapp på ca 20% per omgående om du köper nytt. Köper du däremot begagnat så håller de ofta värdet bra och borträknat service så blir det ofta ett nollsummespel. 856 Utc är inte så enkel att hitta begagnad men håll utkik på Uhrforum.
Noll och intet. Möjligen något läder extra.Tack, var ungefär som jag trodde. Blir nog en sådan under 2020.
Vad för rabatt brukar AD ge på dem?
Tack, bra att veta.Noll och intet. Möjligen något läder extra.
Tack, var ungefär som jag trodde. Blir nog en sådan under 2020.
Vad för rabatt brukar AD ge på dem?
Jag vet inte om det beror på att man inte gjort några valutajusteringar på länge men senast jag kikade hos Erikssons var flera modeller billigare där än om man beställde direkt från Sinn.Noll och intet. Möjligen något läder extra.
Word.Jag blir nästan bara glad att det inte finns prutmån. Så mycket enklare då. Inga sjuka överpriser, tillgång finns bara prova och handla hos AD. Jag kan inte låta bli, som alla andra, att titta på andra märken såklart. Men Sinn är bra mysigt!
Två go’ingar. Har funderat ett par dagar nu på att flippa till förmån för en GS, men jag vette fan..
Nu är det ju Plantation XO i glaset, så näe, det är nog inte värt att byta bort mot något japanskt skrot..jag tror inte heller du får en Grand Seiko för ett glas Whisky..
Det är liksom ett annat sätt för försäljare att säga Nej utan att faktiskt säga nej.
Sätt ett orimligt pris på någonting och ingen är villig att betala
Vilka alternativ finns det hos Sinn om man vill ha en klocka i lite mindre storlek? 556an finns ju såklart, men i övrigt?
857an är ju helfestlig och jäkligt bra! Men känns ibland lite stor trots att den bärs ganska bra.
857 är helt riktigt 43mm. Jag äger den just nu, därför jag funderar på alternativt då den bitvis känns för stor857 är 43mm, du tänker inte på 856 som är 40mm? Annars är U200 på 37mm och 2000m WR ett mindre alternativ. Nyligen borttagen ur sortimentet men kanske går att få tag på.
Vilka alternativ finns det hos Sinn om man vill ha en klocka i lite mindre storlek? 556an finns ju såklart, men i övrigt?
857an är ju helfestlig och jäkligt bra! Men känns ibland lite stor trots att den bärs ganska bra.
Du har ju 356:an men då är det ju kronograf iofs.Vilka alternativ finns det hos Sinn om man vill ha en klocka i lite mindre storlek? 556an finns ju såklart, men i övrigt?
Tack! Den är fin, absolut.Du har ju 356:an men då är det ju kronograf iofs.
Ja, det är den eller 103:an för mig. Har extrem beslutsångest där. 103:an verkar i alla fall mer populär om man kollar annonser på olika forum.Du har ju 356:an men då är det ju kronograf iofs.
Tack! Den är fin, absolut.
Jag spekulerar bara egentligen. Trivs trots allt väldigt bra med 857an.
Bra val! Den är riktigt trevlig!Lägger undan ett antal tusingar varje månad så jag kan köpa en egen snart....
Gärna svart med läder/orange-remmen.... UTC/UTCVFR
Nu är det ju Plantation XO i glaset, så näe, det är nog inte värt att byta bort mot något japanskt skrot..
Jag gillar ju öl!Sinn är väldigt ÖL-halligt!
Jag gillar ju öl!
Jag får väl smygsupa upp min rom då.
Allt funkar till den superklockan!Läder racing på 556, funkar ganska bra tycker jag.
Minst sagt. Sjukt mångsidig klocka den där 556Allt funkar till den superklockan!
Vad fan är då vitsen med att ens säga det istället för att artigt avböja? Det är väl ännu värre att klämma till med ett saftigt pris och sen säga nej ändå.Jag erbjöd mig faktiskt att betala de där 2k eur men fick nej ändå så den analysen är nog helt korrekt.
Bra fråga, jag ville ju verkligen ha en U1 utan datum så jag blev ju mest besviken.Vad fan är då vitsen med att ens säga det istället för att artigt avböja? Det är väl ännu värre att klämma till med ett saftigt pris och sen säga nej ändå.