Har du ingen kvar?Vi får väl starta en tråd för ex-Sinnister.
Jag petar in en gammal bild på en Passaround.
God jul tillönskas Klocksnacks trevligaste tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du ingen kvar?Vi får väl starta en tråd för ex-Sinnister.
Jag petar in en gammal bild på en Passaround.
God jul tillönskas Klocksnacks trevligaste tråd.
Har du ingen kvar?
Härligt! Vad blir det?
Inte jag heller. Men det är nära nu.
Väljer mellan 2-3 modeller. ^^Härligt! Vad blir det?
Väljer primärt mellan 103 och 356. Aldrig sett eller provat de i verkligheten. Vilken passar mig bäst? Är båda lika bra strap monsters? Kommer jag trivas bäst med blästrad eller polerad finish? Är 103:an för stor eller kommer jag sakna vridringen på 356? Blir det skönare att ha FLIEGER synligt än det stiliga Automatik för alltid lite dolt av centrumsekundvisarens motvikt?Härligt! Vad blir det?
Snyggt!God jul
Rött kapat och kopplat, passar gött nu!
De har en variant av den. Men de flesta ändringarna är enbart kosmetiska.Snyggt!
Hur är det, köper tyska polizei denna klocka idag till sina special forces?
Det här är GSG9 variantenDe har en variant av den. Men de flesta ändringarna är enbart kosmetiska.
Yes, men den GSG9 varianten är för privata marknaden. GSG9 har en liten omgjord variant. Men i princip bara kosmetiska ändringar. T.ex tydligare index och bara röda tecken på bezel.Det här är GSG9 varianten
Undrar om det går att får i en sådan där? Skitfrän ju!Ungefär såhär ser den ut. Dock är detta ”kampfschwimmer” varianten.
GSG9 har lite andra ändringar i tavlan.
Grattis, vilken mormor du har!God jul allihopa!
Min mormor överraskade med en helt otrolig present, en 556 Hon vet sedan innan att jag tycker om klockor och jag har väl nämnt att jag gillar Sinn och har funderat på denna modellen. Hade aldrig någonsin förväntat mig att få något sånt här!
Dessutom är det en helt fantastisk klocka som förhoppningsvis får hänga med måånga år framöver!
God jul allihopa!
Min mormor överraskade med en helt otrolig present, en 556 Hon vet sedan innan att jag tycker om klockor och jag har väl nämnt att jag gillar Sinn och har funderat på denna modellen. Hade aldrig någonsin förväntat mig att få något sånt här!
Dessutom är det en helt fantastisk klocka som förhoppningsvis får hänga med måånga år framöver!
Härlig mormor! Grattis!God jul allihopa!
Wow, ska vi byta mormor? Grym present, stort grattis!God jul allihopa!
Gryyyymt cool!Ungefär såhär ser den ut. Dock är detta ”kampfschwimmer” varianten.
GSG9 har lite andra ändringar i tavlan.
Vilken present! HärligtGod jul allihopa!
Underbart!God jul allihopa!
Håller med! Helrätt med helrött på bezelUndrar om det går att får i en sådan där? Skitfrän ju!