U1 på höger hand idag Hoppas det bara är tillfälligt som mobilkameran lever sitt eget liv. Noll svärta men en massa kontrast...skumt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, det är den verkligen. Är så jävla nöjd, tavlan är helt magisk att titta på, tack vare oljanGrattis
= stenhård
Har du tagit bort glaset?
Doh! Jag hade tänkt göra samma sak fast imorgon Ja ja...Var förbi Eriksons idag för att testa den vita 104:an. Tyvärr var alla slut....
Fick trösta mig med att klämma lite på U1. Hoppas de får in den snart så man kan jämnföra den vita finishen mot t.ex sjöösandström world timer.
De hade beställt nya, men det rörde sig bara om två stycken då det varit tryck efter dem. Och sinns fabrik har inte hunnit bunkra.Doh! Jag hade tänkt samma sak fast imorgon Ja ja...
Jag tyckte inte att jag såg någon i montern när jag va där idag, men jag kollade å andra sidan inte heller efter just den.God kväll
Det lutar åt ett besök hos Eriksons imorgon. Någon som har koll på vilka varianter av 556 de har inne?
Om det stämmer så är det ju bra surtJag tyckte inte att jag såg någon i montern när jag va där idag, men jag kollade å andra sidan inte heller efter just den.
Men gör som jag borde gjort idag, ring och kolla innan du sticker dit.Om det stämmer så är det ju bra surt
En tur till huvudstaden blir det hur som men absolut ska jag slå de en signal innan jag eventuellt åker till sumpanMen gör som jag borde gjort idag, ring och kolla innan du sticker dit.
Om inte annat så kanske du går därifrån med något annatEn tur till huvudstaden blir det hur som men absolut ska jag slå de en signal innan jag eventuellt åker till sumpan
Förbenat snygg
Hej och välkommen till forumet @Jonny N .Lägger upp lite eyecandy till er inför helgen... eller inte, varför kan jag ej lägga upp ett foto...