• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

U1 på höger hand idag :) Hoppas det bara är tillfälligt som mobilkameran lever sitt eget liv. Noll svärta men en massa kontrast...skumt.

IMG_20170428_124927.jpg

Jäklar vad snygg den utstickande breda sidan på sekundvisaren är. Har inte tänkt på den detaljen tidigare. Brukar inte gilla när det sticker ut åt det hållet a'la B:t i Breitling eller treudden hos Christoffer Ward m.m. men det där gillade jag verkligen.

Var förbi Eriksons idag för att testa den vita 104:an. Tyvärr var alla slut.... :(
Fick trösta mig med att klämma lite på U1. Hoppas de får in den snart så man kan jämnföra den vita finishen mot t.ex sjöösandström world timer.

Var förbi Eriksons idag för att testa den vita 104:an. Tyvärr var alla slut.... :(
Fick trösta mig med att klämma lite på U1. Hoppas de får in den snart så man kan jämnföra den vita finishen mot t.ex sjöösandström world timer.
Doh! Jag hade tänkt göra samma sak fast imorgon:sorry: Ja ja...

Senast ändrad:
Doh! Jag hade tänkt samma sak fast imorgon:sorry: Ja ja...
De hade beställt nya, men det rörde sig bara om två stycken då det varit tryck efter dem. Och sinns fabrik har inte hunnit bunkra.
Lite ledsen blev man allt då jag nästan bestämt mig för att lämna med butiken med en på armen. I affekt så blev det en annan, men ingen sinn. ;)

God kväll :)
Det lutar åt ett besök hos Eriksons imorgon. Någon som har koll på vilka varianter av 556 de har inne?

Tillbaka
Topp