• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Stängda skolor etc må påverka men jag fick för något år sedan vänta i ca 10 veckor för en enklare garantiåtgärd på en 556'a jag blev tvungen att skicka ner till verkstaden. Har det påverkat mitt val att inte köpa en ny Sinn efter att den fick lämna? Kanske.
För mig spelar 10 veckor mindre roll.
Skulle man vara owg kan jag tänka mig att jag skulle kunna bli otålig men på 10 veckor får man ju chans att använda övriga klockor.
Skulle klockan däremot vara relativt ny så skulle jag bli frustrerad över att behöva vänta i 10 veckor. Då vill jag ha det åtgärdat pronto.

Senast ändrad:
SmartSelect_20200423-073656_Instagram.jpg
Men oj, den va fin!

Hämtade ut ett Sinn-läder idag. Dock inte helt övertygad, ännu.
20200424_173720.jpg
20200424_173702.jpg
Jag tror att det skulle vara bättre utan kontrastsömmen. Nu har jag inte experimenterat med olika band, men jag funderar på om de smala bandhornen gör det svårt att få till banden bra.

Själv tycker jag länken är toppen även om avståndet mellan sista länkbiten är liiiiite större än resten av länkbitarna.

DSC_1267-01.jpeg

Tillbaka
Topp