Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du kan hoppa att det sluter tätt mot boeten så slår jag ett slag för borealis gummi, grymt skönt och lagom tjockt som höll min föredetta U1 på plats. Kostar ca 300kr, prisvärt!Finns här någon som kan tipsa om en skönt gummi till Sinn?
Jag har rockat RubberB till både Rolex och Panerai så Sinns eget gummi duger tyvärr inte.
Det är helt enkelt för dåligt, stelt och tråkigt.
Jag vill allra helst ha ett gummi som sluter tätt mot boetten men jag fattar ju att det kan bli svårt.
Ja det där såg ju bra utOm du kan hoppa att det sluter tätt mot boeten så slår jag ett slag för borealis gummi, grymt skönt och lagom tjockt som höll min föredetta U1 på plats. Kostar ca 300kr, prisvärt!
Det gör du rätt i, grymt bra gummi för pengarna!Ja det där såg ju bra ut
Vart handlar du det någonstans?
Edit piaf: Beställt från Borealis...
Åhh grymt! Ja där kan man snacka om brutal! Grattis!Blev ett nyköp hos @ERIKSON URHANDEL idag.
Köpte min första Sinn där (en U1) för 4-5 år sen och jag har haft mina ögon på en brutal UX länge.
Hell yeah! Bästa valet!Blev ett nyköp hos @ERIKSON URHANDEL idag.
Köpte min första Sinn där (en U1) för 4-5 år sen och jag har haft mina ögon på en brutal UX länge.
Mäh! Då hade jag ju kunna köpt det bandet?!Det gör du rätt i, grymt bra gummi för pengarna!
Funderar på om man skulle beställa ett själv till ezm3 då det jag har är 22mm
Uxen är så jäkla rätt! Bra val!Blev ett nyköp hos @ERIKSON URHANDEL idag.
Mäh! Då hade jag ju kunna köpt det bandet?!
Jag har favoritband som jag letar klockor till, så det är inget konstigt!Nej det vill jag behålla, kommer å går klockor hela tiden så ingen idé å sälja bra band! Man vet aldrig när det kommer till användning
Är Sinns band så kassa alltså?Finns här någon som kan tipsa om en skönt gummi till Sinn?
Jag har rockat RubberB till både Rolex och Panerai så Sinns eget gummi duger tyvärr inte.
Det är helt enkelt för dåligt, stelt och tråkigt.
Jag vill allra helst ha ett gummi som sluter tätt mot boetten men jag fattar ju att det kan bli svårt.
Neeeeej! Absolut inte! Men somliga är kräsnare än Mannerström @MoorflaxÄr Sinns band så kassa alltså?
Är sugen på ett rött originalband med viklås, till sommaren men varit lite snål.
Haha!Neeeeej! Absolut inte! Men somliga är kräsnare än Mannerström @Moorflax
De är schyssta och finns i många färger. Silikon, men visst mjuka är de inte. Men förformade så de sitter skönt runt handleden med spalt, om du skär dem rätt.
Rött är fränt. Vitt stekigt på sommaren.
Jooo, det är kasst! @WatcharoundNeeeeej! Absolut inte! Men somliga är kräsnare än Mannerström @Moorflax
De är schyssta och finns i många färger. Silikon, men visst mjuka är de inte. Men förformade så de sitter skönt runt handleden med spalt, om du skär dem rätt.
Rött är fränt. Vitt stekigt på sommaren.
Snyggt med lilla låset!När vi ändå pratar Sinns originalgummi så passar jag på att posta lite bilder på leveransen som trillade ner i brevlådan idag.
Ett gummi med butterflylås till min 556i, perfekt till sommaren. När den nu tänker sig att dyka upp här uppe i norr
Ännu en solig dag och Sinn på armen. 556 på Tropic är inte dumt. Tyvärr ett rätt hårt och oskönt från CheapestNatoStraps. Får skaffa mig ett mjukare.
Mycket riktigt i detta fall. Inte alltid dock. Köpte tropic från Cousins för ett tag sen (dock ej svart). De är som en smekning runt handleden. Minns inte exakt priser för dom båda men vill minnas att de låg ganska nära i pris. Dessvärre drar de åt sig lite damm till skillnad från det från CNS.Man får vad man betalar för, eller ?
Otroligt snygg på det lädret faktiskt!Så nöjd med den här, och vilken kvalité på lädret!
Sinn:s läder är riktigt braSå nöjd med den här, och vilken kvalité på lädret!
Tack! Tycker lädret verkligen lyfter den blåa tavlan!Otroligt snygg på det lädret faktiskt!