Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan säga att jag är rätt jäkla sugen på att slå till på denna titanare!
Det gör vi nog. Blir så att jag nyper den rackarenDen är kalasbra. Börjar hamna rätt i pris också om vi menar samma ex.
Aldrig sett, berätta gärna mer om den när du slår till.Kan säga att jag är rätt jäkla sugen på att slå till på denna titanare!
Inte burit den på länk sedan den landade, ska bli kul att testa ett par dagar.
Kul att kunna bidra! Finns sämre saker att lägga pengarna på än en tuff SinnHelt ärligt, det där fotot fick hjärnan att helt på egen hand börja fundera över var jag lagt mitt VISA-kort <3
See riktigt bra ut!Inte burit den på länk sedan den landade, ska bli kul att testa ett par dagar.
Mycket bra på länk imho!Inte burit den på länk sedan den landade, ska bli kul att testa ett par dagar.
Här kan du läsa allt om detta, intressant kvällsläsningSee riktigt bra ut!
Dum fråga. Vad är hålet kl 6 till för?
Visst är den, gummit är bekvämt men länken känns mer "hemma" även om det blir en rejäl bit på handleden.Mycket bra på länk imho!
Sant. Bara med min 103 St är det en bra bit på armen.Här kan du läsa allt om detta, intressant kvällsläsning
https://www.sinn.de/en/Ar-dehumidifying_Technology.htm
Visst är den, gummit är bekvämt men länken känns mer "hemma" även om det blir en rejäl bit på handleden.
Ahaa, trodde att den satt gömd någonstans. Kul att man kan se den.Här kan du läsa allt om detta, intressant kvällsläsning
https://www.sinn.de/en/Ar-dehumidifying_Technology.htm
Visst är den, gummit är bekvämt men länken känns mer "hemma" även om det blir en rejäl bit på handleden.
När jag var hos Erikson häromdagen och köpte min länk frågade jag såklart lite om U50. Och medan jag står där och får höra när den första leveransen kommer in så hör jag att någon ringer och frågar om U50 också. Så det kommer nog bli till att hänga på låset om man vill ha en tidig U50Förövrigt en jäkla plåga att behöva sitta och vänta på U50, tror den kommer bli en riktig storsäljare och helt rätt väg att gå från Sinns sida. 556an var inte heller dum!
Har en känsla av att det kommer bli dyrt detta.
Var starkt inne på SDR först men med tanke på min U2a så tror jag stålisen skulle göra sig bra. Visar sig vad det blir
Skulle mycket väl kunna varit jag, ringde här om dagen och hörde mig för lite innan besöket dagen efter för att köpa ett par gummin. Skrev upp mig på en SDR men den kommer i juliNär jag var hos Erikson häromdagen och köpte min länk frågade jag såklart lite om U50. Och medan jag står där och får höra när den första leveransen kommer in så hör jag att någon ringer och frågar om U50 också. Så det kommer nog bli till att hänga på låset om man vill ha en tidig U50
Haha, ja det KAN ha varit du faktiskt .Skulle mycket väl kunna varit jag, ringde här om dagen och hörde mig för lite innan besöket dagen efter för att köpa ett par gummin. Skrev upp mig på en SDR men den kommer i juli
Då hinner man vinna på Triss tills dessHaha, ja det KAN ha varit du faktiskt .
Jag fick också juli som besked i butiken. Denna väntan!
Det gör vi nog. Blir så att jag nyper den rackaren
Den gör sig ruskigt bra på det gröna gummit! Det är sinns egna som man beställer på deras hemsida alltså?
Man kan också med fördel kontakta @ERIKSON URHANDEL för att beställa.Den gör sig ruskigt bra på det gröna gummit! Det är sinns egna som man beställer på deras hemsida alltså?
Köpte mina hos Erikson som nämns ovanDen gör sig ruskigt bra på det gröna gummit! Det är sinns egna som man beställer på deras hemsida alltså?