• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dags att bege sig ut i solen denna soliga sundag.

F17F7696-6359-46BF-B9D1-4BD9B4E5191C.jpeg

(The SUN is shining this SUNny SUNday, med andra ord)

Förövrigt en jäkla plåga att behöva sitta och vänta på U50, tror den kommer bli en riktig storsäljare och helt rätt väg att gå från Sinns sida. 556an var inte heller dum!
Har en känsla av att det kommer bli dyrt detta.

Var starkt inne på SDR först men med tanke på min U2a så tror jag stålisen skulle göra sig bra. Visar sig vad det blir :)
Sinn-U50-German-Submarine-Steel-Dive-Watch-4.jpg

SINN_556ARS_K_quer.jpg

Förövrigt en jäkla plåga att behöva sitta och vänta på U50, tror den kommer bli en riktig storsäljare och helt rätt väg att gå från Sinns sida. 556an var inte heller dum!
Har en känsla av att det kommer bli dyrt detta.

Var starkt inne på SDR först men med tanke på min U2a så tror jag stålisen skulle göra sig bra. Visar sig vad det blir :)
Sinn-U50-German-Submarine-Steel-Dive-Watch-4.jpg

SINN_556ARS_K_quer.jpg
När jag var hos Erikson häromdagen och köpte min länk frågade jag såklart lite om U50. Och medan jag står där och får höra när den första leveransen kommer in så hör jag att någon ringer och frågar om U50 också. Så det kommer nog bli till att hänga på låset om man vill ha en tidig U50 :nailbiting:

När jag var hos Erikson häromdagen och köpte min länk frågade jag såklart lite om U50. Och medan jag står där och får höra när den första leveransen kommer in så hör jag att någon ringer och frågar om U50 också. Så det kommer nog bli till att hänga på låset om man vill ha en tidig U50 :nailbiting:
Skulle mycket väl kunna varit jag, ringde här om dagen och hörde mig för lite innan besöket dagen efter för att köpa ett par gummin. Skrev upp mig på en SDR men den kommer i juli :(

Skulle mycket väl kunna varit jag, ringde här om dagen och hörde mig för lite innan besöket dagen efter för att köpa ett par gummin. Skrev upp mig på en SDR men den kommer i juli :(
Haha, ja det KAN ha varit du faktiskt :D.
Jag fick också juli som besked i butiken. Denna väntan!

Tillbaka
Topp