Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den också. Väldigt fina bilder.Härligt när man kommer på dottern med att sitta och läsa en bok för "arga sälen" i fåtöljen och när man frågar vad det är för bok så svarar hon att det är en bok om fina klockor som hon vill ha. Stolt pappa!
Kan jag få boken..? Nej! Det är tydligen hennes nu.
Haha, rart!Härligt när man kommer på dottern med att sitta och läsa en bok för "arga sälen" i fåtöljen och när man frågar vad det är för bok så svarar hon att det är en bok om fina klockor som hon vill ha. Stolt pappa!
Ja, väldigt trevlig bok att sitta och bläddra i tycker jag. Sälen är ju kanon, hur mjuk som helst och dottern gillar den.Jag har den också. Väldigt fina bilder.
Kul med arga sälen. Visat den för frun, men den är tydligen inte tillräckligt fin. :/
Man måste ju lura ner dem i träsket tidigt...Haha, rart!
Haha, det kommer stå dig dyrt i längden! Med födelsedagspresenter, examenspresenter och allt vad det kan bli!Ja, väldigt trevlig bok att sitta och bläddra i tycker jag. Sälen är ju kanon, hur mjuk som helst och dottern gillar den.
Man måste ju lura ner dem i träsket tidigt...
Det är det ju lätt värt tycker jag!Haha, det kommer stå dig dyrt i längden! Med födelsedagspresenter, examenspresenter och allt vad det kan bli!
Inte tänkt på tidigare vad fin den blå tavlan är. Riktigt bra!104an på mini-spa!
Ja, riktigt fina blåa toner i tavlan! Tackar, kunde inte vara mera nöjd.Inte tänkt på tidigare vad fin den blå tavlan är. Riktigt bra!
Härligt när man kommer på dottern med att sitta och läsa en bok för "arga sälen" i fåtöljen och när man frågar vad det är för bok så svarar hon att det är en bok om fina klockor som hon vill ha. Stolt pappa!
Ja, riktigt fina blåa toner i tavlan! Tackar, kunde inte vara mera nöjd.
Med tanke på hur hon går fram så är det nog bättre med G-shock ett tag till...Så gulligt Den här är ju bara 28mm, så det är bara att beställa...passar snart
Jag läste på insta om en snubbe som hade polerat bort sin AR-coating med polywatch eller liknande. Är det någon som provat här?Hur håller Sinns AR-coating över tid?
@Fliegerchronograph hur ser din ut efter oöm behandling ett antal år?
Inget inlägg är komplett utan bild:
Testar grönt gummi, känns mer hemma än det vita. Även om det vita är bra så känns detta mer tool. Som sig bör på denna klocka.
Håller med dig, ser riktigt fräscht ut till sommaren med vitt. Men nu är det grått och blött ute så grönt får tjänstgöra tills solen tittar framDet gröna var en favorit på min U1. Köpte det vita, men hann inte testa det innan jag sålde. Däremot tror jag att det passar bättre till U2/UX då det lirar bättre ihop med visarna. Tycker att det ser riktigt sommarkrispigt ut
Vit är ändå crisp som fan!Testar grönt gummi, känns mer hemma än det vita. Även om det vita är bra så känns detta mer tool. Som sig bör på denna klocka.
Gläder mig att du planerar för sommaren tillsammans med U2:an, det är den värdHåller med dig, ser riktigt fräscht ut till sommaren med vitt. Men nu är det grått och blött ute så grönt får tjänstgöra tills solen tittar fram
Denna stannar, som jag alltid sägerGläder mig att du planerar för sommaren tillsammans med U2:an, det är den värd
Nu har du ju också investerat både spänne och gummin så de måste ju hinna med att skrivas av
Hur är det med spänne. Är det något nytt som gör att du har microjustering på gummi alltså? Frågan är egentligen: Är det standard "nu" eller har du köpt något spec?Denna stannar, som jag alltid säger
Oklart faktiskt, kan inte svara på det. Det jag fick sagt till mig är att det är det "nya" spännet. Kanske blir standard eller är det redan. Känns rimligt så iaf. Precis, det har justeringsmöjlighet i låset, kolla ett par inlägg bakåt så visade jag hur det fungerar.Hur är det med spänne. Är det något nytt som gör att du har microjustering på gummi alltså? Frågan är egentligen: Är det standard "nu" eller har du köpt något spec?
Jo såg det, mycket användbart. Saknar det så vitt jag vet på min UX ifrån Juni -18 därför jag frågadeOklart faktiskt, kan inte svara på det. Det jag fick sagt till mig är att det är det "nya" spännet. Kanske blir standard eller är det redan. Känns rimligt så iaf. Precis, det har justeringsmöjlighet i låset, kolla ett par inlägg bakåt så visade jag hur det fungerar.
Min UX från i fjol har det inte heller, så det lär väl vara från i år, kan man tro.Jo såg det, mycket användbart. Saknar det så vitt jag vet på min UX ifrån Juni -18 därför jag frågade
903 är fina, har också funderat på en 24h, men mest på en klassik med uppochnervänd månfas och Lemania 1883. Limiterad till 300, tycker inte man ser dom ofta på C24 tyvärr.Gillar verkligen modellen, och det finns många versioner jag gärna skulle vilja äga. Den absolut första med Navitimer på tavlan, 903 med Lemania-verket, 24-timmarsversionen och den limiterade Pazzo med fantastiska gula detaljer.
903 är fina, har också funderat på en 24h, men mest på en klassik med uppochnervänd månfas och Lemania 1883. Limiterad till 300, tycker inte man ser dom ofta på C24 tyvärr.