Kvälls-Sinn. 809.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dig kan man lita på Minns jag rätt att den senare flyttade till sitt moderland, någon som höll på med segelflyg?Så....hittade ursprungsinlägget för modifieringen. Scrollade ner lite på samma sida och såg bilder på den 144st som jag fick köpa av dig efter ett möte på Arlanda Den var riktigt jäkla bra!
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/page-172#post-2028373
Dig kan man lita på Minns jag rätt att den senare flyttade till sitt moderland, någon som höll på med segelflyg?
Hmmm... Måste nästan kolla om lilla butterflylåset jag har till gummit på min 556 går att montera på länken...
Kul experiment Ser fram mot rapport och bilder!
Om inte du vet, vet ingen Jag förvirrade nog ihop det hela en aning. På U1 ser det riktigt bra ut skall tilläggas!
Spännet till U200 borde vara 18mm, en utgången modell så kanske svårt att få tag på.och det finns väl inget dykarspänne i 18mm vad jag vet.
U50 set ut som att den är 37mm när den ligger bredvid U1...
David and GoliathU50 set ut som att den är 37mm när den ligger bredvid U1...
Spännet till U200 borde vara 18mm, en utgången modell så kanske svårt att få tag på.
Du borde ha slut på njurar vid det här laget Den där är fantastiskt bra, kul att den fortfarande är kvar i din samling! Titan och gummi är en bra kombination.
Ser bra ut men upplever att grå vridring inte passar in på nåt sätt, ser för ”toppfet” ut. SDR tonar nog ner det bekymret rejält.
Ja det var inte så saftigt pris faktiskt.Det är relativt billigt att komplettera med länk i efterhand om du skulle vilja det.
Kontaktade precis @ERIKSON URHANDEL angående U50 och fick svar direkt att dom hoppades att ha den nästa vecka i butik. Det blir ett besök i Sumpan snart alltså
Kan hålla med dig utifrån bilderna. Oavsett så är SDR vägen att gåSer bra ut men upplever att grå vridring inte passar in på nåt sätt, ser för ”toppfet” ut. SDR tonar nog ner det bekymret rejält.
Den är riktigt snygg på länkFörsöker få till bilder med mobilkameran där highlights på stålet inte blir helt utblåsta. Kan faktiskt fota i RAW med mobilen. Så har suttit och pillat lite med det. När man ser den så nära och högupplöst så ser man verkligen alla möjliga skavanker jag aldrig tänker på i vanliga fall. Repor i AR, repor i boetten...
Inser också kamerans begränsning. Det svarta blir alldeles grynigt av noise. hmm.
Oj, jag har glömt datumet!
Och just det. Förstår ej varför jag ratat länk innan. Det är som att jag fått en ny klocka. Så @Coach, kan rekommendera .
Erikson råkade ge fel besked till mig. Detta är det rätta:Jag såg att alla varianter på U50 inte finns på lager hos
5 veckor lev tid
Det verkar stämmaHm, jag undrar om inte U200 bara kom med det lilla fjärilslåset?
Jag kommer förmodligen nog att göra så när jag beställer en 556 RS utan länk och komplettera i efterhand.Ja det var inte så saftigt pris faktiskt.
Får se om det blir länk eller ej från början.
Tycker den ser bra ut på de flesta band när jag jämförde på Sinns hemsida.
Ja den är klart snygg på länk men jag hade en 556 i med H-länk och fick inte den att sitta komfortabelt tyvärr. Så risken är att länken blir liggandes i onödan.Jag kommer förmodligen nog att göra så när jag beställer en 556 RS utan länk och komplettera i efterhand.
Jag är mer inne på Fine länken om jag skall ta den från start eller inte.Ja den är klart snygg på länk men jag hade en 556 i med H-länk och fick inte den att sitta komfortabelt tyvärr. Så risken är att länken blir liggandes i onödan.
Fine-länken kör jag till min 556 I B och den är däremot riktigt komfortabel för min del.Jag är mer inne på Fine länken om jag skall ta den från start eller inte.
Den ser skön utFine-länken kör jag till min 556 I B och den är däremot riktigt komfortabel för min del.
Tycker jag. Det blir nog kalasbra skulle jag tro. Inte lika mycket 'uteservering' som när den är vitklädd.Fortsätter med U2 idag, kanske skulle ta och testa det gröna gummit senare