• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kvälls-Sinn. 809.

Screenshot_20200430_213541_com.android.gallery3d-02.jpeg

Försöker få till bilder med mobilkameran där highlights på stålet inte blir helt utblåsta. Kan faktiskt fota i RAW med mobilen. Så har suttit och pillat lite med det. När man ser den så nära och högupplöst så ser man verkligen alla möjliga skavanker jag aldrig tänker på i vanliga fall. Repor i AR, repor i boetten...
Inser också kamerans begränsning. Det svarta blir alldeles grynigt av noise. hmm.
Oj, jag har glömt datumet! :eek:
Sinn556_Window1.jpg

Och just det. Förstår ej varför jag ratat länk innan. Det är som att jag fått en ny klocka. Så @Coach, kan rekommendera :).

Försöker få till bilder med mobilkameran där highlights på stålet inte blir helt utblåsta. Kan faktiskt fota i RAW med mobilen. Så har suttit och pillat lite med det. När man ser den så nära och högupplöst så ser man verkligen alla möjliga skavanker jag aldrig tänker på i vanliga fall. Repor i AR, repor i boetten...
Inser också kamerans begränsning. Det svarta blir alldeles grynigt av noise. hmm.
Oj, jag har glömt datumet! :eek:
Sinn556_Window1.jpg

Och just det. Förstår ej varför jag ratat länk innan. Det är som att jag fått en ny klocka. Så @Coach, kan rekommendera :).
Den är riktigt snygg på länk :)

Ja det var inte så saftigt pris faktiskt.
Får se om det blir länk eller ej från början.
Tycker den ser bra ut på de flesta band när jag jämförde på Sinns hemsida.
Jag kommer förmodligen nog att göra så när jag beställer en 556 RS utan länk och komplettera i efterhand.

Jag kommer förmodligen nog att göra så när jag beställer en 556 RS utan länk och komplettera i efterhand.
Ja den är klart snygg på länk men jag hade en 556 i med H-länk och fick inte den att sitta komfortabelt tyvärr. Så risken är att länken blir liggandes i onödan.

Tillbaka
Topp