Fan så rätt du gjorde i att kåpa den där! Men snål som jag är väntar jag tills någon tröttnar på sin så hojta till I så fall körde du tegimiterad?Tog U50 till sitt rätta element .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så rätt du gjorde i att kåpa den där! Men snål som jag är väntar jag tills någon tröttnar på sin så hojta till I så fall körde du tegimiterad?Tog U50 till sitt rätta element .
HahaFan så rätt du gjorde i att kåpa den där! Men snål som jag är väntar jag tills någon tröttnar på sin så hojta till I så fall körde du tegimiterad?
Har den gått på grund Grym klocka!Tog U50 till sitt rätta element .
Tänkte det är bäst att börja testa vattentätheten på 5cm innan jag går på 500mHar den gått på grund Grym klocka!
Äggkokning skall utföras på följande sätt.Måste kasta mig in i denna dialog. Min erfarenhet är att lägga med äggen först när det kokar och köra samma som @nissehult fast cirka 1 minut kortare gäller. Det är dessutom rimligen den enda spisagnostiska metoden?
Måste kasta mig in i denna dialog. Min erfarenhet är att lägga med äggen först när det kokar och köra samma som @nissehult fast cirka 1 minut kortare gäller. Det är dessutom rimligen den enda spisagnostiska metoden?
+1 på den. 6 minuter blir ett perfekt förhållande mellan gula och vita #äggsnack
Ända sedan jag läste ICA Buffés stora äggkokartest så har alla mina ägg blivit perfekta oavsett om folk har frågat efter löskokt, hårdkokt eller mittemellanÄggkokning skall utföras på följande sätt.
Ägg och vatten i kastrull låt vattnet koka upp stäng av plattan och på med lock.Låt stå i 7 minuter sen är det färdigt. Blir alltid perfekt oavsett färskhet och storlek på ägg.
Veta inte om @mofo slog till under Erikson-gruppköpet? Annars var det ett tag sen som någon postade handledsbilder med MOP-tavlor.
Firar snart två år med min. Mycket nöjd med livet och variationen på tavlan. Hur den går från grå/svart till att verkligen kunna explodera i färg. Sen är det ju också kul att ingen tavla blir den andra lik i och med att det är ett naturmaterial.
Här kommer lite bilder:
Men vill ju ha båda
Det där flyger ju? Inte bekvämt?Kunde inte hålla mig mer, var tvungen att testa MN. Funkar rätt bra. Men lite synd att den inte är lika bandvänlig som 556. Jag gillar att byta och hålla på.
Jodå! Först tyckte jag den var "okej" rent utseendemässigt. Nu när den suttit på typ 30-40minuter så gillar jag det mer och mer. Och MN-band sitter som allra oftast superbekvämt eftersom jag kan få passformen exakt som jag vill ha det och inte bara ungefär rätt som med länk eller läderband t ex. De sitter liksom alltid liiiite off. I alla fall på mig.Det där flyger ju? Inte bekvämt?
Jodå! Först tyckte jag den var "okej" rent utseendemässigt. Nu när den suttit på typ 30-40minuter så gillar jag det mer och mer. Och MN-band sitter som allra oftast superbekvämt eftersom jag kan få passformen exakt som jag vill ha det och inte bara ungefär rätt som med länk eller läderband t ex. De sitter liksom alltid liiiite off. I alla fall på mig.
Kan nog funkaJa, kanske perlon kan funka med?
Tror minsann någon får styra upp äggsnack.se. Vem minns inte avstickaren ostsnack.se med glädje
on t. U50 skapar habegär, keep ém comin’
Kunde inte hålla mig mer, var tvungen att testa MN. Funkar rätt bra. Men lite synd att den inte är lika bandvänlig som 556. Jag gillar att byta och hålla på.
Får börja testa mig fram helt enkelt .Jag tycker att U1/50 är nog så bandvänliga som 556 men i en annan kategori band med framförallt olika gummin. Ser kalasbra ut på MN
Just det, blå U1! Om Sinn kommer med en blå U50 typ nästa år... jävlar...Saker man funderar på i väntan på leverans:
Vad händer med Rubik nu? Känns ju helt orimligt att ha en utan U50 på!
Blue skies
Vad är det du säger?!Citerar mig själv Men jag tror nog att jag ska plocka bort sekundvisaren nästa gång jag är på besök hos min uris.
Vad är det du säger?!
Jag som brukar se det som ett argument emot kronografer (äger ingen) att de ofta inte har någon central sekundvisare, haha. Så typ 356an som jag ju vill ha...tänker "men skulle jag inte sakna sekundvisare då?" Den har ju en liten förstås, men it's not the same! Men ja din 656 skulle ju bli ännu ännu mer minimalistisk och clean utan förstås!Tavlan kommer att få ett fantastiskt lugn utan sekundvisare Ungefär som @Fliegerchronograph 757 där det endast är sekundvisare kopplat till koreografen.