Tog en kaffe imorse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kom då klockan tillbaka från Sinn. Exakt två veckor tog det från att UPS hämtat upp den. Oklart vad som var fel. På följesedeln angavs garantiåtgärd samt trycktest. 2 veckor är helt okej. Oklart om mitt påpekande av orimligheten i 6 veckor hade någon inverkan. Nu sitter den på och får vara med under helgens byggprojekt!Uppdatering garantiärende hos Sinn:
Efter 2 veckor stannade min helt nya UX köpt genom Sinn i Frankfurt. Klockan skickades tillbaka med fraktsedel som jag fick från Sinn. Klockan ankom till Sinn förra fredagen enligt spårningsfunktionen på UPS. Först igår fick jag ett kvitto på att de mottagit reklamationen. Där skriver de att garantiärenden har en ledtid på ca 6 veckor. Suck! Jag mailade omedelbart den kontakt jag hade på inköp som hjälpt till med köpet. Jag skrev att en hanteringstid på 6 veckor för en klocka som stannade 2 veckor efter leverans inte var rimlig och frågade om de kunde korta den. Fick direkt ett svar att hon skulle kontrollera saken och återkomma på måndag. Vi får väl se vad de säger då. 6 veckor känns inte rimligt i detta läge. Eller är jag gnällig?
Härligt! Kul att det löste sig snabbt och att Sinn överträffade sin indikation på tid!Så kom då klockan tillbaka från Sinn. Exakt två veckor tog det från att UPS hämtat upp den. Oklart vad som var fel. På följesedeln angavs garantiåtgärd samt trycktest. 2 veckor är helt okej. Oklart om mitt påpekande av orimligheten i 6 veckor hade någon inverkan. Nu sitter den på och får vara med under helgens byggprojekt!
Samma som för mig. Fick också höra att det skulle ta tid, men fort gick det.Så kom då klockan tillbaka från Sinn. Exakt två veckor tog det från att UPS hämtat upp den. Oklart vad som var fel. På följesedeln angavs garantiåtgärd samt trycktest. 2 veckor är helt okej. Oklart om mitt påpekande av orimligheten i 6 veckor hade någon inverkan. Nu sitter den på och får vara med under helgens byggprojekt!
Kul! Då är vi....tre med en U50 i alla fall? Som jag sett i alla fall. Fast borde väl finnas fler som gick under gruppköpet?Gör bildpremiär i den här tråden med den här U50’n som är min första Sinn, mycket nöjd Sugen på vitt gummi till den..,
Så kom då klockan tillbaka från Sinn. Exakt två veckor tog det från att UPS hämtat upp den. Oklart vad som var fel. På följesedeln angavs garantiåtgärd samt trycktest. 2 veckor är helt okej. Oklart om mitt påpekande av orimligheten i 6 veckor hade någon inverkan. Nu sitter den på och får vara med under helgens byggprojekt!
Kul med U50!Badpremiär med U50. Fast inga handledsbilder i vattnet pga badar ej med mobil/kamera för det mesta
Ooo, coolt!Kul med U50!
jag badade med U1 och kamera nyss
Det är ju såklart viktigaste anledningen att dyka: Att få uppleva klockan i sitt rätta elementOoo, coolt!
Man gillar ändå att se dykarklockor som faktiskt...dyker .
Vilken tavla?Sommarklockan fixad, 104 på ingång!
Trevligt med sånt här
Vilken tavla?
Kul, ytterligare en mycket trevlig grej @ERIKSON URHANDEL har varit med på (om jag inte har fel?)!Grå. Var med i passarounden och fastnade för den då.
TackarMycket trevligt...och grattis på födelsedagen
Håller med! Erikson har förstått det där med kundrelationerTrevligt med sånt här
Jag ska åka iväg till Stockholm på lördag och frugan har lovat att hänga med till @ERIKSON URHANDEL