Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band! Vad är det för band? Är det nato eller 2-piece?104an flyger på canvas!
![]()
![]()
Så himla bra färger!104an flyger på canvas!
![]()
![]()
Tackar! Det är ett zuludiver Canvas-nato!Snyggt band! Vad är det för band? Är det nato eller 2-piece?
Man tackar och bockar!Så himla bra färger!
Hej,Jag har kikat lite på Sinn UX men det framgår inte av informationen på hemsidan huruvida den är tegimenterad eller ej och priset verkar ligga mellan den vanliga varianten och tegimentvarianten om man jämför med Sinns hemsida så det gick inte att avgöra utifrån det heller. Om den inte är det, är det möjligt att välja till och vad blir i så fall prisskillnaden?
@ERIKSON URHANDEL
Varmt Välkomna, båda två;-)Jag ska åka iväg till Stockholm på lördag och frugan har lovat att hänga med till @ERIKSON URHANDEL![]()
Najs, vill du ha mer sleten look så släng den i tvättmaskinen några timmar.104an flyger på canvas!
![]()
![]()
Jag tror dessvärre att det är stängt på lördag då det är midsommardagen.
Varmt Välkomna, båda två;-)
Väldigt krispigt ljus in från fönstret just nu.
![]()
Du tar redigt bra bilder! Undrar om intre det röda på visarna skiljer sig mellan U50 och U1. Eller så är det samma även på de senare U1. Det ser nästan lackat ut mot en mer matt röd färg som var på min U1. Yes, nu börjar det åska och det är i närheten![]()
FantastiskMen läskigt att lägga +50´på en klocka med en tavla som inte synts till tidigare.
Du tar redigt bra bilder! Undrar om intre det röda på visarna skiljer sig mellan U50 och U1. Eller så är det samma även på de senare U1. Det ser nästan lackat ut mot en mer matt röd färg som var på min U1. Yes, nu börjar det åska och det är i närheten![]()
Aha, det visste jag inte. Finns det några eventuella tvivel kring dess egentliga existens? Den ser ju rätt ärlig ut?
Trevlig på nato! Funderar själv på gummi eller ett MN i blått till min 104 i sommar. MN bör väl vara badbara?Känns nästan lite för tyskt i detta nato, men snyggt.![]()
![]()
![]()
De är säkert badbara, men frågan är hur snabbt det sen torkar på handleden? Tycker det låter lite bökigt för egen del.Trevlig på nato! Funderar själv på gummi eller ett MN i blått till min 104 i sommar. MN bör väl vara badbara?
Det lär ta tid såklart. Gummi är förmodligen att föredra om man vill ha lite sommar- och badkänsla.De är säkert badbara, men frågan är hur snabbt det sen torkar på handleden? Tycker det låter lite bökigt för egen del.
Sinn 143
![]()
Mkt tjusig! Hur gammal är den? Ser ut att vara i fint skick.