Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där, en A-modell. Tror inte jag sett det förut i tråden!Läder idag, en riktigt schyst dinka.
Det car figurerat några tidigare, förutom den blå och gröna alltså, men man får gå tillbaka en bra bit i tråden. Kanske uppåt ett år.Se där, en A-modell. Tror inte jag sett det förut i tråden!
Visst är det den du köpte av mig? Saknar den lite när jag ser den nu! Tycker ändå 104A är den snyggaste 104-an.Läder idag, en riktigt schyst dinka.
Jag saknar 103:an!Visst är det den du köpte av mig? Saknar den lite när jag ser den nu! Tycker ändå 104A är den snyggaste 104-an.
Stämmer gott, den som jag köpte av dig. Så den modellen har förekommit i tråden tidigare. Jag tycker också att den snäppet vassare än andra 104 modeller .Visst är det den du köpte av mig? Saknar den lite när jag ser den nu! Tycker ändå 104A är den snyggaste 104-an.
Får spara ihop till en ny. Ville ju egentligen ha tyskt daghjul.
Den hälsar!
Välkommen in i värmen!Flieger wednesday
Tackar!Välkommen in i värmen!
It's a beauty!Flieger wednesday
Håller helt medIt's a beauty!
Grymt jobbat! Får man fråga vad du jobbar med?Jag hade tänkt köpa min nästa klocka (den som blev U50) i samband med en befordran som jag hoppades på nu i veckorna. Det var dock inte helt säkert att det skulle bli. Men jag ju köpte klockan ändå (det var ju ändå bara en påhittad ursäkt ). Hur som helst, idag hände det! Jag fick min befordran. Så nu har jag faktiskt ursäkten till klockan också .
Jag hade tänkt köpa min nästa klocka (den som blev U50) i samband med en befordran som jag hoppades på nu i veckorna. Det var dock inte helt säkert att det skulle bli. Men jag ju köpte klockan ändå (det var ju ändå bara en påhittad ursäkt ). Hur som helst, idag hände det! Jag fick min befordran. Så nu har jag faktiskt ursäkten till klockan också .
Fast de har ändå inte sett mig på flera månader pga jobb hemifrån nu på sistoneDe insåg nog vilken klok och pragmatisk resurs du är när de såg nya klockan, och efter det var jobbet ditt Grattis till befordran!
Kort sagt jobbar jag med datorspel/tv-spel .Grymt jobbat! Får man fråga vad du jobbar med?
Coolt. Skulle jag kunna tänka mig också rent spontant kul att det går bra för dig och då var du verkligen värd U50n hur går tankarna nu när du haft den en tag? Är det den fullträff den är på pappret?Kort sagt jobbar jag med datorspel/tv-spel .
A modellen är bäst!Läder idag, en riktigt schyst dinka.
Den där behöver ett Eulit canvas från strapped. Grymt fint band som borde passa EZM som handsken...Lite EZM-porr på kvällskvisten är väl aldrig fel?
Grattis! Heeelt rätt att gå på känsla där. Och hade du inte fått jobbet så hade det ju bara varit ännu tråkigare utan klockanJag hade tänkt köpa min nästa klocka (den som blev U50) i samband med en befordran som jag hoppades på nu i veckorna. Det var dock inte helt säkert att det skulle bli. Men jag ju köpte klockan ändå (det var ju ändå bara en påhittad ursäkt ). Hur som helst, idag hände det! Jag fick min befordran. Så nu har jag faktiskt ursäkten till klockan också .
Den där behöver ett Eulit canvas från strapped. Grymt fint band som borde passa EZM som handsken...
Ja! Ser grymt ut det där.Jag brukar alltid rekommendera natobandet från Strapped som heter ”Röd höst”. och som är en ypperlig match i färgerna med Ezm3. @BorisTheSpider
Coolt. Skulle jag kunna tänka mig också rent spontant kul att det går bra för dig och då var du verkligen värd U50n hur går tankarna nu när du haft den en tag? Är det den fullträff den är på pappret?