• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Läder idag, en riktigt schyst dinka.
20200610_113530.jpg

Jag hade tänkt köpa min nästa klocka (den som blev U50) i samband med en befordran som jag hoppades på nu i veckorna. Det var dock inte helt säkert att det skulle bli. Men jag ju köpte klockan ändå (det var ju ändå bara en påhittad ursäkt :D). Hur som helst, idag hände det! Jag fick min befordran. Så nu har jag faktiskt ursäkten till klockan också :D.

Jag hade tänkt köpa min nästa klocka (den som blev U50) i samband med en befordran som jag hoppades på nu i veckorna. Det var dock inte helt säkert att det skulle bli. Men jag ju köpte klockan ändå (det var ju ändå bara en påhittad ursäkt :D). Hur som helst, idag hände det! Jag fick min befordran. Så nu har jag faktiskt ursäkten till klockan också :D.
Grymt jobbat! Får man fråga vad du jobbar med?

De insåg nog vilken klok och pragmatisk resurs du är när de såg nya klockan, och efter det var jobbet ditt :D Grattis till befordran!

Grattis! Heeelt rätt att gå på känsla där. Och hade du inte fått jobbet så hade det ju bara varit ännu tråkigare utan klockan:cool:

Coolt. Skulle jag kunna tänka mig också rent spontant :) kul att det går bra för dig och då var du verkligen värd U50n ;) hur går tankarna nu när du haft den en tag? Är det den fullträff den är på pappret?

Tack :happyhappy:

Jo det skulle jag nog säga att den är! Och jag gillar den starkt. Men.. jag vet inte om jag älskar den fullt ut faktiskt. I alla fall inte än. Den slår inte lika djupt för mig personligen som min 556A gör. 556 är liksom gjord för min smak osv. Som designad för mig. U50 känns mer cool på ett ytligare sätt. Kanske omöjligt att hitta en klocka jag skulle connecta med mer än 556an :rolleyes:.

Tillbaka
Topp