Grymt fin klocka där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin klocka där!
Ponera att ryssen kommer. Du hinner plocka med dig en enda ur din låda. Vilken blir det?1550 har fått riktigt mycket handledstid senaste veckan. Men det blir nog ändring på det från onsdag och framåt
Ponera att ryssen kommer. Du hinner plocka med dig en enda ur din låda. Vilken blir det?
Då har du nåt fint att titta på iafJäkla ryss 103B får det bli.
Då har du nåt fint att titta på iaf
Härlig klocka!
Själv är jag redo
Ja, det var ett Kap!Ja, men borde egentligen ha en UX Det var riktigt bra läge när Erikson ”reade” ut en pre-owned för någon vecka sedan, men då var klockkontot tomt. Riktigt snyggt med vitt gummi!
Väldigt clean i svart! Fin på det mörkbruna vintagebandet.Sinn 104 får lite tid på handleden idag.
Tack! Det är Sinns egna läder, riktigt trevligt.Väldigt clean i svart! Fin på det mörkbruna vintagebandet.
Går att grilla med också. Mest burna klockan just nu.Stabil badklocka Grab and go... alltid igång vilket är praktiskt.
Och förbaskat snyggStabil badklocka Grab and go... alltid igång vilket är praktiskt.
Sitter och tittar igenom gamla Sinn-bilder. När jag blev erbjuden att köpa den här skulle jag ha sålt något annat. Det var ett dumt beslut att sitta still
Någon vit specialare på gång
Ruggigt störigt att Sinn släpper så mycket limiterat. Tycker det är lite väl ofta man får tanken att ena och andra klockan skulle passa bättre med någon viss ändring, bara för att senare hitta just en version med den ändringen fast Asien/USA/limited version som kostar skjortan.
Å andra sidan så skapar det ju lite mervärde för dom som gillar att hålla på att jaga så är väll inte helt negativt ur det perspektivet kanske.
Det är lika ofta samarbetspartners eller fristående företag som släpper limiterade modeller som Sinn själva. Vet att det råder delade meningar om företeelsen, men det är få förunnat att vara Rolex och släppa samma klocka i en evighet och fortfarande sälja bra, eller att skapa en ohälsosam hype enbart på grund av en keramisk vridring. De är en balansgång med limiterat även om jag tycker att det ofta är rejält överdriven kritik från klockcommunityn över exempelvis Omegas olika limiterade modeller.
Idag fick 756:an nya kläder.
Mycket nöjd med länken så tack @ERIKSON URHANDEL för utmärkt service. Återkommer om 6068:an som ni tog hem så jag äntligen fick se den irl. Ett helt annat formspråk än vad de flesta tänker på när man säger Sinn. Ska fundera och återkommer!
Fristående företag som släpper limiterade klockor för Sinn? Hur funkar det?
Jahaa! Hade ingen aning. Som en licensprodukt då eller?Du och jag kan släppa en limiterad Sinn om vi skulle vilja Har inte koll på exakta detaljer, men två av Sinn´s bästa någonsin är 356 och 656 från Isetan som är ett japanskt varuhus. Hårdaste U2 är via Solebox som är ett tyskt sneakers-märke. Min 103 St är från Chronos Magazine.
Sen tillkommer de modeller som är släppta av återförsäljare som till exempel U1 Professional via amerikanska AD Watchbuys eller BLU1 via engelska AD Page&Cooper.
Det är lika ofta samarbetspartners eller fristående företag som släpper limiterade modeller som Sinn själva. Vet att det råder delade meningar om företeelsen, men det är få förunnat att vara Rolex och släppa samma klocka i en evighet och fortfarande sälja bra, eller att skapa en ohälsosam hype enbart på grund av en keramisk vridring. De är en balansgång med limiterat även om jag tycker att det ofta är rejält överdriven kritik från klockcommunityn över exempelvis Omegas olika limiterade modeller.
När jag köpte den för tio år sen, visste jag inte att de enda visarna som rörde sig var minut och timme. Håller med dig, skapar ett visst lugn. Blev en helt ny klocka med länken!Varje gång jag ser 756 blir jag mer och mer övertygad om att skippa sekundvisaren på 656 och känna lugnet
756 ser riktigt bra ut på länk och alltid kul att kunna varva mellan gummi och länk.
Jahaa! Hade ingen aning. Som en licensprodukt då eller?