Inte för mycket premium hoppas jag.Ett flygtestat exemplar dessutom! Det måste vara premium på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte för mycket premium hoppas jag.Ett flygtestat exemplar dessutom! Det måste vara premium på det
Antar att jag snart för hänga med de stora grabbarna,har köpt min första Sinn
Tänkte komplettera den med länk senare och önskar tips vad jag handlar den lättast.
/Nicke
Antar att jag snart för hänga med de stora grabbarna,har köpt min första Sinn
Tänkte komplettera den med länk senare och önskar tips vad jag handlar den lättast.
/Nicke
Toppen och tack för svarBra haffat och grattis. Då slapp jag fundera mer på den
Då kan antingen beställa från @ERIKSON URHANDEL eller direkt från Sinn.
https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn/104-h-lank.html
Tackar ja det är lite pilligt men får bli fraktat för min delJag köpte min länk hos @ERIKSON URHANDEL.
Självklart du kan köpa en länk billigare på nätet men för en svagsynt äldre man som jag var det värt varenda krona att få hjälp med att anpassa länken-sådär små skruvar klarar inte jag av
Du justerar länken med två insexnycklar, jag har tummen mitt i handen och har svårt för pilligt jobb men hade inga problem att justera denTackar ja det är lite pilligt men får bli fraktat för min del
Grattis till köpet, den ser riktigt fin ut! Mycket bilder sen hoppas jagAntar att jag snart för hänga med de stora grabbarna,har köpt min första Sinn
/Nicke
Ett flygtestat exemplar dessutom! Det måste vara premium på det
Coolt, grattis!Antar att jag snart för hänga med de stora grabbarna,har köpt min första Sinn
/Nicke
Aha då behöver jag riktigt små sådana.Du justerar länken med två insexnycklar, jag har tummen mitt i handen och har svårt för pilligt jobb men hade inga problem att justera den
Tackar bilder blir det du känner la mig iaf härGrattis till köpet, den ser riktigt fin ut! Mycket bilder sen hoppas jag
Aha då behöver jag riktigt små sådana.
Oj det där va verkligen ordning juKommer med i lådan
Oj det där va verkligen ordning ju
Riktigt bra.
Toppen,bara en sådan grej att skicka med verktyg gillar jag skarpt.Det är två insexnycklar med, den andra ligger under loctite-förpackningen på bilden.
Dum fråga kanske men är detta ett kit tillhörandes en klocka eller får man hela paketet när man köper en lös länk?Kommer med i lådan
Dum fråga kanske men är detta ett kit tillhörandes en klocka eller får man hela paketet när man köper en lös länk?
Det där var ju snyggt löst. Synd att jag inte kommer överens med utseendet på länken, annars hade jag nog köpt.Kit när man köper separat länk
Men inte alltid va? Jag köpte en lös H-länk (ny) till min 104:a. Fick bara länk, nycklar och låsvätska löst.Kit när man köper separat länk
Men inte alltid va? Jag köpte en lös H-länk (ny) till min 104:a. Fick bara länk, nycklar och låsvätska löst.
Jag köpte ju en F-länk också kom jag på. Fick ingen då heller. Från Erikson, inte Sinn. Kanske var därför.Jag har köpt separat länk två gånger och fått med lådan båda gångerna.
Två lådor med länkar och en klocka utan
Haha perfekt Min brukade användas till att hålla koll på när vi var tvungna att dra ner till max continuous powerHaha, tack för reklamen! kronografen har faktiskt använts vid varje motorstart och funkar ypperligt om den potentielle köparen nu skulle undra.
Har också köpt länk via Erikson, fick inte heller någon lådaJag köpte ju en F-länk också kom jag på. Fick ingen då heller. Från Erikson, inte Sinn. Kanske var därför.
Så grym den är! Men varför bara sälja 500st 1.1 om man vet att det är en succé och har jobbat på det i 10 år?Kompletterar med bilder på alla varianterna (Förutom Ar-varianten som är med i artikeln).
Jag köpte ju en F-länk också kom jag på. Fick ingen då heller. Från Erikson, inte Sinn. Kanske var därför.
Haha perfekt Min brukade användas till att hålla koll på när vi var tvungna att dra ner till max continuous power
Har också köpt länk via Erikson, fick inte heller någon låda
Ja, varför skall man kunna läsa vad klockan är på en klocka?Jag kan inte minnas att jag har sett någon lista. Den som med största säkerhet är tillverkad i minst upplaga är U2 Solebox som det endast finns 10st av och som jag nosade på att få köpa för ett par år sedan. Surt...men win some, lose some
Så grym den är! Men varför bara sälja 500st 1.1 om man vet att det är en succé och har jobbat på det i 10 år?
Hur tänkte dom nu? Var det samma kille som satte glasbaksida på 103 IFR som fick bestämma?