Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete vad fin den är! Så fotogenisk! Den är ju bara så bra! Hurra!
Då får vi snart se en paketöppning!
Den gick snabbt! Välförtjänt. Blir det en ny deltagare att välkomna till tråden?
Oj det gick fort ändå!
Tack och jag håller helt medHelvete vad fin den är! Så fotogenisk! Den är ju bara så bra! Hurra!
Är det Sinns Alcantara?
Jag beställde mitt andra igår! Imorgon bör jag kunna visa upp ett ur med det på!Är det Sinns Alcantara?
Det är från B&R Bands men skulle gärna vilja prova Sinns alcantaraÄr det Sinns Alcantara?
Det är från B&R Bands men skulle gärna vilja prova Sinns alcantara
Snygg kombo.Är det Sinns Alcantara?
Tror du skulle citera @NorpanjrSnygg kombo.
Ja detta är tunt så kan nog tänka mig att detta passar bättre som du säger men hade varit kul att prova Ja det var absolut inga konstigheter men kan ju ta ett tag nu tyvärr..Sinn´s är betydligt mer stoppat vad det ser ut som på bilderna, så på 556 tror jag att B&R´s band passar snäppet bättre.
Var det smidigt att beställa därifrån? Har suttit med ett par band i varukorgen mer än en gång, men aldrig kommit mig för att klicka iväg beställningen
TackSnygg kombo.
När jag satt och läste i tråden så såg jag att @R.Capac 857 UTC från -13 har texten ”Made in Germany” min från -07 (tror jag) kan vara -10 har det inte.
Sökte lite på nätet och det finns teorier om att olika modeller har olika tavlor, men här är det samma modell bara olika ålder, har någon info eller en bra teori?
Det är inte som på min gamla U1 att det står i svart så att det inte syns förutom i vissa vinklar?
Samma här. Ingen text på min 756 från 2010, varken svart eller vit.nej, direkt när jag upptäckte det så åkte luppen fram och har inspekterat ur alla möjliga vinklar och ljus, ingen text
Det är väl bara de lite större varianterna med vridring, 757/857 som har texten?Samma här. Ingen text på min 756 från 2010, varken svart eller vit.
AhaDet är väl bara de lite större varianterna med vridring, 757/857 som har texten?
Men verkar som 556 har det?Det är väl bara de lite större varianterna med vridring, 757/857 som har texten?
Hej Borglund,Ingen som har en 556 i svart pärlemor till salu? Verkar vara rätt sällsynta.
Ingår en högskoleutbildning i vad allt på tavlan innebär? .Prøver noen bilder til
Det följer med när man köper klockor på länk. Lite oklart varför, men så har det alltid varit på de jag sett och köpt.Verktøy til å skifte rem manglet, men det skal kanskje ikke følge med?
Alla väntar på bilder! Köp!Ingen som har en 556 i svart pärlemor till salu? Verkar vara rätt sällsynta.
Grattis, härligt! Hade du beställt den från Sverige eller hur var det nu igen?Da har jeg endelig fått min nye 903 hjem. Tok lang tid, men den som venter på noe godt.......
Ble desverre levert med feil rem, så jeg har midlertidig skiftet til en suede-rem, som er meget behagelig. Jeg er svært fornøyd med klokka, og gleder meg til å få brukt den.