TomGanks
Silver
Ett kap!@Dr. D @Remofflan
Letade i mailen och hittade deras svar. Med i samma mail var även det fantastiska svaret på huruvida det går att beställa en tavla till U1 utan datumfönster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett kap!@Dr. D @Remofflan
Letade i mailen och hittade deras svar. Med i samma mail var även det fantastiska svaret på huruvida det går att beställa en tavla till U1 utan datumfönster
Jag hittade mitt mail nu! Det är från i vintras.@Dr. D @Remofflan
Ett kap!
Tack, Bezelmänniskan.Hahaha ja...jag menar inte att vara elak! Däremot är det nog bra att ha en klocka ett lite längre tag tills man faktiskt vet vad man tycker. Jag har visserligen också sålt rätt många dinkor (30?) Men ångrar endast en, min Seamaster 2264... visserligen såldes den 50% upp mot vad den kostade en gångs i tiden men där såldes affektionsvärde i onödan. Annars har jag nog haft mina klockor såpass länge att jag inte behövt köps dom igen som många faktiskt gör. Jag hare också behållt klockor jag först inte riktig klickat med men som med tid vunnit över mig. Så en tanke kanske vore att behålla den några månader. Är den då för tjock så vet du ju sedan att du inte gillar för tjocka klockor...
Låter bra, det där blir nog kanon det!Tack, Bezelmänniskan.
Jag ångrar en del försäljningar, det gör jag. Och jag sålde en dyrgrip med nästan 50 % förlust, vilket grämer mig. Men då trodde jag verkligen inte att jag skulle ångra försäljningen.
Du har rätt. Dags att ge klockorna jag köpt nu en ärlig chans. Jag har trots allt förberett köpen och kommit fram till att jag vill ha dem. Och har därför även:
God natt!
Har varit sugen på en Sinn ett tag. Har Sinn någon färgglad dykare?
Skäms som en hund men det går så förbannat fort i den här trevliga tråden att man inte hinner med@Geparden får lite banning men samtidigt dispens att han inte postade 756 på sidan 756
Sökte på Google ”Juwelier Roberto Sinn”, kom ett par sköna modeller. Tack!I ordinarie sortiment finns det bara svart, blått och camo. U1 finns det ett gäng färgklickar av, limiterade modeller från Juwelier Roberto men då blir det till att leta begagnat.
Ska testas innan jag fyller 65
Vad har du beställt?Tack, Bezelmänniskan.
Jag ångrar en del försäljningar, det gör jag. Och jag sålde en dyrgrip med nästan 50 % förlust, vilket grämer mig. Men då trodde jag verkligen inte att jag skulle ångra försäljningen.
Du har rätt. Dags att ge klockorna jag köpt nu en ärlig chans. Jag har trots allt förberett köpen och kommit fram till att jag vill ha dem. Och har därför även:
God natt!
Tack!Låter bra, det där blir nog kanon det!
Och förresten.... ångra sig är onödigt. Du har ju ändå fått prova ett antal fina och dom bästa klockorna är säkert yet to come!
Alcantara-band.Vad har du beställt?
Köp den till repövningen!Ska testas innan jag fyller 65
Vad har du att säga om U50:n, så här några månader in?U50 från igår
Vad har du att säga om U50:n, så här några månader in?
Känns bra att vara tillbaka med en Sinn. Mycket bättre i verkligheten än jag trodde
Det verkar som att de kan fixa den på plats idag.Ska dit på torsdag så får vi se vad de har att säga. Hoppas såklart på att det kan lösas på plats..
Det verkar som att de kan fixa den på plats idag.
Mycket snyggt! Har ett svart liknande canvas som ska testasKusinen säger hej. Den är verkligen ett riktigt strapmonster, men det här sailcloth-bandet från @Royal Straps är det som har fått mest tid tillsammans med klockan.
Grattis till den som slog till! Jag låg och räknade inatt men insåg att just nu fanns det inga pengar på klockkontot. Tycker den är sjukt bra.Det känns alltid en smula vemodigt att skicka iväg en klocka, men jag hoppas att den kommer till ett bra hem nu när den byter sida av landet
Grattis till den som slog till! Jag låg och räknade inatt men insåg att just nu fanns det inga pengar på klockkontot. Tycker den är sjukt bra.
Ja, det finns inte så värst mycket att klaga på gällande den modellen. Ett sista ögonkast
Den gick snabbt! Välförtjänt. Blir det en ny deltagare att välkomna till tråden?Ja, det finns inte så värst mycket att klaga på gällande den modellen. Ett sista ögonkast
Oj det gick fort ändå!Det känns alltid en smula vemodigt att skicka iväg en klocka, men jag hoppas att den kommer till ett bra hem nu när den byter sida av landet