Ordet plan passa iaf insnygg men fel tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ordet plan passa iaf insnygg men fel tråd?
Veldig flott med det røde datoet, og den flotte sailcloth-reima er prikken over i-enFler borde börja snegla mot 903. Både nya och vintage är riktigt bra klockor med en intressant historia dessutom.
Kullen ska bestigas även idag
Veldig flott med det røde datoet, og den flotte sailcloth-reima er prikken over i-en
Jeg er så klart enig med deg angående 903
Tänk på att de tre 857 ser olika ut i mörker om det är viktigt @Dr. D
Vanliga: lume på 3-6-9-12 men ingen lume på sekundvisaren.
Cargo: lume på 3-9-12 och på sekundvisaren.
VFR: lume på 12 och på sekundvisaren
Ännu märkligare är att den "vanliga" 857 UTC kostar 1930€. Cargo är alltså billigast av de tre.Intressant prissättning på sinn.de?
Den limiterade 857 TESTAF LH CARGO - 1890€. Verkar ej kunna välja band/länk endast läderbandet.- ändå så blir bilden så här, se nedan.
857 UTC VFR med samma band -2080€- alltså dyrare än den som görs i 777 ex?
Exakt.Ännu märkligare är att den "vanliga" 857 UTC kostar 1930€. Cargo är alltså billigast av de tre.
Om jag killgissar så säljer den dåligt. 777 exemplar är många för en så nischad klocka. Som exempel så släpptes EZM7S i 300 exemplar 2015 och den är ännu inte slutsåld
Subventionerad av Lufthansa?
Där har vi det!Subventionerad av Lufthansa?
Om jag killgissar så säljer den dåligt. 777 exemplar är många för en så nischad klocka. Som exempel så släpptes EZM7S i 300 exemplar 2015 och den är ännu inte slutsåld
https://www.ablogtowatch.com/breitling-navitimer-b01-chronograph-43-twa-pan-am-swissair-watches/Klockor med flygbolag
Om det är någon tråd där vi kan diskutera kring flyg måste det ju bli den här eminenta tråden!https://www.ablogtowatch.com/breitling-navitimer-b01-chronograph-43-twa-pan-am-swissair-watches/
PAN-AM, TWA och Swissair. Eftersom Sinn äger rättigheterna till Navitimer så är detta inte OT
Den är så satans ball!https://www.ebay.com/itm/Sinn-Chron...524374?hash=item5dae6fd9d6:g:TuUAAOSwhC9fMpkl
Pruta lite, övertyga om att säljaren ska skicka till Sverige och vips skulle det finnas två Fulda-809 på KS
Den är så satans ball!
En annan gång kanske...
B-Uhr har stigit i mina grader senaste dagarna, den är ju riktigt häftigt jmf ”vanliga” 856...Den klassiska "11:an" som jag förstått kan vara viktig . Omega och någon till har jag för mig brukar topprestera med de flesta av sina modeller. enl. de som förstår.
Oof, savage! [/QUOTEN
Inte jag inte....men det finns ju dom som kör dubbelpipigt har jag hört.
Stämmer bra! Sinn och Omega, mina två favoritmärken, ligger i topp på detta!Den klassiska "11:an" som jag förstått kan vara viktig . Omega och någon till har jag för mig brukar topprestera med de flesta av sina modeller. enl. de som förstår.
Flipparsjukan drabbar inte mig. Allt är under kontroll. Jo tjena. Den kommer krypandes, man märker det inte själv. Nu är jag i stadiet att jag skyller ifrån mig... På Er!! Jag har blivit sugen på en 756 Diapal på länk. E.v åker 857UTC och/eller UX för att finansiera detta . Lägger in en lånad bild från Sinns hemsida för att fånga ert intresse .
En tur till IKEA?
EINSATZZEITMESSER, redo för dagens uppdrag!
@R.CapacDu kan få hänga med i en nystartad sekt här på Sinntråden.
#Visomgillartjockisar
(Endast en sida försent-756)
Kan inte ni ( @Dr. D ) lägga upp lite 756 wristshots? Lite orolig för höjden bara .