Backlash133
Basic
Det är ju 104an (st) som är nästan den läckraste av Sinn'en juMen jag har alltid älskat boetten. Älskar bandhornen. 104an får mig att tänka på en pansarvagn av någon anledning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju 104an (st) som är nästan den läckraste av Sinn'en juMen jag har alltid älskat boetten. Älskar bandhornen. 104an får mig att tänka på en pansarvagn av någon anledning.
Jaa, jag kan hålla med. Så varför den arga emojin?Det är ju 104an (st) som är nästan den läckraste av Sinn'en ju
Haha skulle vara grön ocj glad gubbe men slant lite med fingrarnaJaa, jag kan hålla med. Så varför den arga emojin?
Alltid rätt väder för 104an!Inte rätt väder för 104an
Bara och höra av sig. Finns det mesta från världens alla hörn att välja mellan.Du får lägga ut listan på topp 5 lunchställen för Sinnister i Sundbyberg - så vi vet var vi ska gå när vi är i krokarna ;-)
Hur bra som helst! Sinn´s orginal eller?Nytt maffigt band dagen till ära. Tycker det funkar rätt bra med 158.
Precis, riktigt hög kvalitet.Hur bra som helst! Sinn´s orginal eller?
Bra jobbat! Kör på en 857, den sitter förvånansvärt bra på tunna 17cm handleder som min. Har en EZM7 och det är ju tydligen en 857 också, står 857 både på baksidan och i manualenSlutade snusa för en tid sedan och har gjort någon mental koppling mellan sparande och en typ av konsumtion.
Jag tycker nog 857.012 är bland de "renaste" Sinn har.
756, 856 ....då blir väl nästa steg 857?
Nytt maffigt band dagen till ära. Tycker det funkar rätt bra med 158.
Ser ut som ett Sinn original som tillverkas av Di-Model och säljs även med modellnamn Chronissimo.Hur bra som helst! Sinn´s orginal eller?
Funderar på att köpa det bandet till min 104:a. Dum fråga från en som aldrig haft integrerat band: är det lätt att sätta på själv?
Ser ut som ett Sinn original som tillverkas av Di-Model och säljs även med modellnamn Chronissimo.
Nu kanske jag missförstår dig, men det är precis samma som med ett vanligt band.
Du missförstår mig inte. Jag var bara inte på det klara om ett s.k. integrerat band skiljde sig angående fästningen. Antar då att "flärpen" fungerar som det klassiska hålet för springbars.
Lika lätt som ett vanligt band, bara att pluppa dit den. Annat är det med länken, då krävs tålamod och en folköl.Funderar på att köpa det bandet till min 104:a. Dum fråga från en som aldrig haft integrerat band: är det lätt att sätta på själv?
Riktigt fin samling, och episk rubik's kubTonight we gonna party like it's 9999
Ämen va f..?Tonight we gonna party like it's 9999
Här ligger jag i lä i alla fallTonight we gonna party like it's 9999
Jag skickade med min (inplastade) kub när jag sålde min 556 I. Det skulle jag såklart inte ha gjort. Nu ångrar man sig.Ämen va f..?
Har du en SINN kub också?!
Wow!!!Tonight we gonna party like it's 9999
Najs!Var på @ERIKSON URHANDEL idag, fick lite hjälp med en länk och klämde på u50. Oj oj vad fin den var. Och smidig. Min 158 i bakgrunden.
Grym service och pratstund med Richard och hans anställda.