• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Canee

Cartier
2-Faktor
Länken på igen. Känns rimligt när hösten är i antågande.

0C44B474-34AA-4F68-9E63-8253F346E228.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Fick en ny kompis idag, ratad av vissa, men jag ska ge honom en rejäl chans. :)
9E8BB77B-4FA0-4206-B563-F7C7A2381BBF.jpeg

Härligt! Så jäkla rätt att gå på din känsla. Stort grattis :)

Ja, visst blev det bra, det var en panerista som övertygade mig om att det är helt rätt med läder på dykare :) Allt behöver inte vara enligt tysk norm :)

Det är inget fel på tyskt ubåtsstål och mjukt läder i kombo :)

IMG_20171014_130439.jpg
IMG_20171014_125835.jpg
 

machlo

Omega
Stort grattis :) Undrar om inte du har den första tegimenterade U50? Första intrycket?
Tack.
I allmänhet är klockan byggd och ser ut som ett verktyg. Ren tysk sak. ;)
Storleken är perfekt. Det bär mycket bekvämt.
Ett litet klagomål - det verkar som om det inte hanterades särskilt noggrant under monteringen, för det finns ett par mikroskruvar på en armbandslänk. Jag tänker om det är värt besvär med garanti, särskilt när utbudet är begränsat.

50316684673_be35abc97e_c.jpg


P.S. Ledsen för språket i förväg - det översattes automatiskt. ;)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tack.
I allmänhet är klockan byggd och ser ut som ett verktyg. Ren tysk sak. ;)
Storleken är perfekt. Det bär mycket bekvämt.
Ett litet klagomål - det verkar som om det inte hanterades särskilt noggrant under monteringen, för det finns ett par mikroskruvar på en armbandslänk. Jag tänker om det är värt besvär med garanti, särskilt när utbudet är begränsat.

50316684673_be35abc97e_c.jpg

Jag hade defintivt påpekat det och förhoppningsvis skickar de ett par nya länkbitar till dig från Sinn. Är den ny så är den ny :)
 
Topp