Orange är nära släkt med röd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där bilden motbevisar allt snack om att Sinn är tråkigaOrange är nära släkt med röd.
Bra val, mycket nöjd med min U1SE + EZM3F kombo.
Med inspiration från @ironcastle 's fina bild presenterarar jag en variant på samma tema. Orange är nära rött .Orange är nära släkt med röd.
Røde band synes jeg er flott Vurderer et rødt sailcloth, men er ikke sikker nok endaMed inspiration från @ironcastle 's fina bild presenterarar jag en variant på samma tema. Orange är nära rött .
@Clark Kent hade inte du några läckra bilder på 103:an, som jag missade, med röd/orange sailcloth?Røde band synes jeg er flott Vurderer et rødt sailcloth, men er ikke sikker nok enda
@Clark Kent hade inte du några läckra bilder på 103:an, som jag missade, med röd/orange sailcloth?
Ojojoj denna IFR. Varför missade man denna.Hade orange till 103, men tror aldrig jag provade det röda till den. Däremot till 1550. men har bara haft det på vid ett tillfälle än så länge.
Flotte bilder, og ha-begjæret for en rød reim vokserHade orange till 103, men tror aldrig jag provade det röda till den. Däremot till 1550. men har bara haft det på vid ett tillfälle än så länge.
Vi delar den sorgen..Ojojoj denna IFR. Varför missade man denna.
Kan bara hålla med-den där länken skojar man inte bort.Dreifünf-ti-sechs-an alltså. Funderade på att dra på den grå Sinnbandet. Alcantara alltså. Men vafan, H-länken är så fin – och bekväm!
Sweet!EDIT: Båda banden är förresten från Strapped.
Verkar inte finnas kvar?https://strapped.se/produkt-kategori/segeltyg/Sweet!
Har du länk? Hittar inget rött på Strapped?
Sweet!
Har du länk? Hittar inget rött på Strapped?
https://strapped.se/produkt/cordura-canvas/
@Rawa Det kanske är bra att byta överblicksbilden så att man ser alla varianter. Lätt att missa alla färger som det är nu, även om det iofs står i texten
Idag är det Sinn-tisdag. Internationellt känt som #sinndienstag
Välvt glas
Spännande!Öka nu postis
JaSpännande!
Tror du kommer bli sjukt nöjd!Ja
Har varit sugen på 103st länge men aldrig sett den irl vart lit tveksam på att tavlan känns lite rörig men ändå lockar den.
När jag köpte 104 blev jag helt såld och det är den klockan som suttit bäst på min handled av alla jag haft.
Att komma glidande med den där kring armen och hävda att Sinn är kända för sina tooliga klockor vore ju rätt kulInte den vanligaste Sinn:en på Kaplans, vet inget om skicket så det är inget köptips
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3791/vara/1681834