En stålklocka med Valjoux-verk som tål 10 BAR är nog rätt tålig i alla fall om än inte utseendemässigt tooligAtt komma glidande med den där kring armen och hävda att Sinn är kända för sina tooliga klockor vore ju rätt kul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En stålklocka med Valjoux-verk som tål 10 BAR är nog rätt tålig i alla fall om än inte utseendemässigt tooligAtt komma glidande med den där kring armen och hävda att Sinn är kända för sina tooliga klockor vore ju rätt kul
Dag, månad och månfas men inte datum. Rimligt...Inte den vanligaste Sinn:en på Kaplans, vet inget om skicket så det är inget köptips
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3791/vara/1681834
Valjoux 7751 har Pointer date, en visare som sitter i centrum. Svår att se på denna bild, datumet är 11.Dag, månad och månfas men inte datum. Rimligt...
Ahhaaa, tack.Valjoux 7751 har Pointer date, en visare som sitter i centrum.
Ja det tror jag du ska få bort. Bara att provaFick hem 103an idag dock hade säljare inte sett repor i acrylen som jag förmodar blir ganska lätt.
Tar polywatch repor man känner med nageln?
Oj Tråkigt när man inte blir informerad om det. @Remofflan verkar vara en fena på att polera. Han kan nog ge dig tipsFick hem 103an idag dock hade säljare inte sett repor i acrylen som jag förmodar blir ganska lätt.
Fick hem 103an idag dock hade säljare inte sett repor i acrylen som jag förmodar blir ganska lätt.
Känner den med nageln har dock ingen polywatch hemma Tandkrär o Autosol finns sistnämnda kanske är dumt?Det var ju riktigt dåligt tycker jag. Du borde kunna polera bort den repan så att den inte syns. Lite beroende på hur djup den är.
Ingen erfarenhet av att polera klockor men lite från båtar. Så tror inte Autosol är rätt-funkar sådär på acrylglas så skulle inte våga.Känner den med nageln har dock ingen polywatch hemma Tandkrär o Autosol finns sistnämnda kanske är dumt?
Oh nu är det nära!!!
Kära kund,
Vi har mottagit beställning från Pitney Bowes och är snart på väg med din leverans.
Vänliga hälsningar
Bring
Ja den kan iof behövas om jag ska fortsätta försörja allsköns kurirer...Har du beställt en frankeringsmaskin??
Jippi va bra den är
Oh nu är det nära!!!
Kära kund,
Vi har mottagit beställning från Pitney Bowes och är snart på väg med din leverans.
Vänliga hälsningar
Bring
Pitney Bowes är eBays distributionscentral i UK, tror jag.Har du beställt en frankeringsmaskin??
Stort tack,jag fick bort repan men ska köpa polywatch med det är kanske bra att ha hemma.Stort grattis och vilken dubbel du har nu, grymt! Angående Autosol tror jag att flera plexirävar använder det, men sök på forumet för säkerhets skull.
Edit: https://klocksnack.se/search/13276001/?q=Autosol&o=date
En blingigare JAGDUHR?Inte den vanligaste Sinn:en på Kaplans, vet inget om skicket så det är inget köptips
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3791/vara/1681834
Stämmer bra det!Pitney Bowes är eBays distributionscentral i UK, tror jag.
Svin-coolt!Vilket urverk!
Men kära nån, sätta tillbaks en H-Länk är tålamodsprövande! Det ser så enkelt ut när an googlar....jag är på väg att explodera.....
Tills jag skaffade en bergon 7825 gick jag också upp i atomer...Men kära nån, sätta tillbaks en H-Länk är tålamodsprövande! Det ser så enkelt ut när an googlar....jag är på väg att explodera.....
Köptes vart?Tills jag skaffade en bergon 7825 gick jag också upp i atomer...
Hos @Feskarn var den billigastKöptes vart?
Ärligt talat ... jag har aldrig haft problem med det på någon av mina Sinn. Hm, verkar dock vara många som tycker att det är knepigt. Har du ett bra bandbytarverktyg? Angriper du monteringen med en sida av bandstiftet i taget?Men kära nån, sätta tillbaks en H-Länk är tålamodsprövande! Det ser så enkelt ut när an googlar....jag är på väg att explodera.....