Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kolla detFinns ju en helsvart UX s på Blocket för ca 15k.
Håller med, alldeles för lugnt. Bra initiativ!Ovanligt lugnt i tråden idag. Okynnespostar en bild. Satan va nöjd jag är med denna klocka!
Aha, det är du som säljer på Blocket alltså?Jag har en UX S och vad ska man säga....gedigen på alla sätt, känns som en pansarvagn och älskar hur den omsluter min handled. Har aldrig sett en annan klocka som har så klar och skarp display i alla vinklar!
Har inte bestämt mig för om jag vill sälja den, det tar emot....av den enkla anledningen att jag skulle vilja ha en annan Sinn Frankfurt Am Main.
Aha, det är du som säljer på Blocket alltså?
Får jag föreslå att du lägger ut en annons här istället? Mycket säkrare och trevligare!
Man kan dessutom kolla upp eventuella köpare i good guytråden.
Tror iofs att du måste ha fler inlägg för att få posta i köp och sälj. Men det är ju snart fixat om du surfar runt lite och tjålar med folk!
Gillar din UX förreseten!
Håller med. Sälj den här iställetAha, det är du som säljer på Blocket alltså?
Får jag föreslå att du lägger ut en annons här istället? Mycket säkrare och trevligare!
Man kan dessutom kolla upp eventuella köpare i good guytråden.
Tror iofs att du måste ha fler inlägg för att få posta i köp och sälj. Men det är ju snart fixat om du surfar runt lite och tjålar med folk!
Gillar din UX förreseten!
Antar att du slog till?Håller med. Sälj den här istället
Finns så många fantastiskt märkliga individer på blocket. Oftast utan vett och reson.
Jag har använt blocket en gång. Skulle sälja bilen. Bästa bytesförslaget var 50% pengar plus en cykel, soffa och en oanvänd toalettstol. Och han var helt seriös!
Hmmmm, jag letar ju efter en U1 S egentligen. Men man blev ju inte direkt osugen när man får se en UX S i gott skick.Jag har en UX S och vad ska man säga....gedigen på alla sätt, känns som en pansarvagn och älskar hur den omsluter min handled. Har aldrig sett en annan klocka som har så klar och skarp display i alla vinklar!
Har inte bestämt mig för om jag vill sälja den, det tar emot....av den enkla anledningen att jag skulle vilja ha en annan Sinn Frankfurt Am Main.
Hehe, bilen är borta. Men jag har fortfarande ingen cykel, soffan är den samma och toastolen väl använd.Antar att du slog till?
Hmmmm, jag letar ju efter en U1 S egentligen. Men man blev ju inte direkt osugen när man får se en UX S i gott skick.
Kul!!Anmäl er nu ni som inte redan gjort det, tilll passarounden!
https://klocksnack.se/threads/anmälning-och-paketöppningstråd-till-passaround-sinn-240-st-gz.74061/
Skicka pm till mig å det snaraste!
Det var värst! Vill minnas att just 240:n satt bättre på dig än mig.Kul!!
Jag passar denna gång men kommer följa passarounden med stort intresse!
Ja man slutar aldrig förvånasHehe, bilen är borta. Men jag har fortfarande ingen cykel, soffan är den samma och toastolen väl använd.
Han var dock ihärdig och erbjöd mer och mer för varje gång jag avböjde. Hade jag hållt ut så kanske jag haft hela hans bohag haha
Äsch då!Det var värst! Vill minnas att just 240:n satt bättre på dig än mig.
Det här blev väl bra?
Tack! Jag är faktiskt väldigt nöjd. Kan rekommendera bandet, väldigt lätt och följsamt.Jäklar va snyggt! Passar riktigt bra
Jag har ett riktigt bra förslag. Testa Hirsch performance med röda detaljer. Gummi med läderkänslaPå tal om armband....någon här som har en UX (oavsett färg) som använder läderarmband till sin klocka? Jag tycker det är svårt att hitta nån som jag tycker passar. Har några natoband som jag byter till på sommaren.
Bild tagen från nätet men tror det hade blivit riktigt bra på din UX.På tal om armband....någon här som har en UX (oavsett färg) som använder läderarmband till sin klocka? Jag tycker det är svårt att hitta nån som jag tycker passar. Har några natoband som jag byter till på sommaren.
Det här blev väl bra?
Bild tagen från nätet men tror det hade blivit riktigt bra på din UX.
Ja men kolla det, riktigt snyggt faktisktTusentack! Ska söka på Hirschen.
PS jag provade att sätta på det armbandet som du köpte på min Sinn på deras hemsida....ser ju fint ut det med ....dock inte alla lika harmoniskt som ditt.