• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Ovanligt lugnt i tråden idag. Okynnespostar en bild. Satan va nöjd jag är med denna klocka!
IMG_3634.JPG
 
IMG_4717.JPG
IMG_4718.JPG
IMG_4720.JPG
Jag har en UX S och vad ska man säga....gedigen på alla sätt, känns som en pansarvagn och älskar hur den omsluter min handled. Har aldrig sett en annan klocka som har så klar och skarp display i alla vinklar!

Har inte bestämt mig för om jag vill sälja den, det tar emot....av den enkla anledningen att jag skulle vilja ha en annan Sinn Frankfurt Am Main.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
IMG_4717.JPG
IMG_4718.JPG
IMG_4720.JPG
Jag har en UX S och vad ska man säga....gedigen på alla sätt, känns som en pansarvagn och älskar hur den omsluter min handled. Har aldrig sett en annan klocka som har så klar och skarp display i alla vinklar!

Har inte bestämt mig för om jag vill sälja den, det tar emot....av den enkla anledningen att jag skulle vilja ha en annan Sinn Frankfurt Am Main.
Aha, det är du som säljer på Blocket alltså?
Får jag föreslå att du lägger ut en annons här istället? Mycket säkrare och trevligare! :)
Man kan dessutom kolla upp eventuella köpare i good guytråden.
Tror iofs att du måste ha fler inlägg för att få posta i köp och sälj. Men det är ju snart fixat om du surfar runt lite och tjålar med folk!
Gillar din UX förreseten!
 
Tja

Ja precis det stämmer. Jag la upp på Blocket för att jag är relativt ny här.

Gjorde det endast för "att se intresset"...kommer att bestämma mig för sälja eller icke när jag får bud som motsvarar det utsatta priset.

Tack! Jag gillar verkligen, då menar jag verkligen min UX....samtidigt är jag en impulsiv snubbe. Vill behålla den samtidigt som att det ju finns så många andra härliga Sinn :)

Aha, det är du som säljer på Blocket alltså?
Får jag föreslå att du lägger ut en annons här istället? Mycket säkrare och trevligare! :)
Man kan dessutom kolla upp eventuella köpare i good guytråden.
Tror iofs att du måste ha fler inlägg för att få posta i köp och sälj. Men det är ju snart fixat om du surfar runt lite och tjålar med folk!
Gillar din UX förreseten!
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Aha, det är du som säljer på Blocket alltså?
Får jag föreslå att du lägger ut en annons här istället? Mycket säkrare och trevligare! :)
Man kan dessutom kolla upp eventuella köpare i good guytråden.
Tror iofs att du måste ha fler inlägg för att få posta i köp och sälj. Men det är ju snart fixat om du surfar runt lite och tjålar med folk!
Gillar din UX förreseten!
Håller med. Sälj den här istället :)

Finns så många fantastiskt märkliga individer på blocket. Oftast utan vett och reson.
Jag har använt blocket en gång. Skulle sälja bilen. Bästa bytesförslaget var 50% pengar plus en cykel, soffa och en oanvänd toalettstol. Och han var helt seriös!
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
IMG_4717.JPG
IMG_4718.JPG
IMG_4720.JPG
Jag har en UX S och vad ska man säga....gedigen på alla sätt, känns som en pansarvagn och älskar hur den omsluter min handled. Har aldrig sett en annan klocka som har så klar och skarp display i alla vinklar!

Har inte bestämt mig för om jag vill sälja den, det tar emot....av den enkla anledningen att jag skulle vilja ha en annan Sinn Frankfurt Am Main.
Hmmmm, jag letar ju efter en U1 S egentligen. Men man blev ju inte direkt osugen när man får se en UX S i gott skick. :nailbiting::hungry:
 
På tal om armband....någon här som har en UX (oavsett färg) som använder läderarmband till sin klocka? Jag tycker det är svårt att hitta nån som jag tycker passar. Har några natoband som jag byter till på sommaren.
 
Topp