Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför finns den bara som en leftie...På tal om EZM3, ingen som känner att det är dax att låta en sådan gå vidare........
Själv så tycker jag att det verkar praktiskt! Så slipper man få kronan in i handen varje gång klockan glider nerVarför finns den bara som en leftie...
Skulle köpa den direkt om kronan satt på högersidan.
Det är lite avigt med kronan på fel sida när man ska ställa klockan tex, men riktigt skönt när man vant sig (jag har klockan på vänster arm). Går tydligen att beställa högerversion.Varför finns den bara som en leftie...
Skulle köpa den direkt om kronan satt på högersidan.
Jag har på högernDet är lite avigt med kronan på fel sida när man ska ställa klockan tex, men riktigt skönt när man vant sig (jag har klockan på vänster arm). Går tydligen att beställa högerversion.
Skarp! Är det samma tavla som den som finns på Köp & Sälj just nu?
Tack! Nej, min är den svarta och den på K&S är sunburst-grå.Skarp! Är det samma tavla som den som finns på Köp & Sälj just nu?
Exakt!Själv så tycker jag att det verkar praktiskt! Så slipper man få kronan in i handen varje gång klockan glider ner
Och det är precis det jag också vill fast på min höger arm
Själv så tycker jag att det verkar praktiskt! Så slipper man få kronan in i handen varje gång klockan glider ner
Tack, inte hört något, men det är nog bara sju veckor jag har väntat (but who's counting?). Borde väl lossna snart!@frest73 Hur går det med ditt projekt? Har du hört något?
Spännande och kommer blir superkul att få se alla dina framtida foton på den!Tack, inte hört något, men det är nog bara sju veckor jag har väntat (but who's counting?). Borde väl lossna snart!
Köpstopp?? Förklara!Det här är väl ett fynd:
https://www.eriksonurhandel.se/pre-owned/sinn-u1-sdr-lank.html
*Nyservad* U1 SDR (från 2013) för 13.900:- hos @ERIKSON URHANDEL
Jag skulle ha slagit till direkt om jag inte haft köpstopp!
Ja det är nog lika bra att få det kollat. Tack!Nej, det är rimligtvis långt kvar till service, men däremot löper garantitiden ut efter 3 år så det kan vara värt att Erikson eller någon tar sig en titt på den oavsett. Jag har för dålig koll på om en uris kan göra något åt en krona utan att öppna upp klockan.
har blivit fyra nya klockor i år, en av dom lite dyrare. Så ska jag hämta ut EZM3:an från service snart (dom ska vända den), så det kostar lite mer än en vanlig service. Men det är klart, jag har faktiskt inte köpt någon Sinn i år än ...Köpstopp?? Förklara!
Varför vänta till sommaren? Det där matchar ju tokbra med index och visare
Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar.Själv så tycker jag att det verkar praktiskt! Så slipper man få kronan in i handen varje gång klockan glider ner
Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar.
Som bärare av klocka på vänsterarmen vore det ju skönt att slippa kronan där. Men tycker egentligen det räcker om den sitter vid kl 4.
Det blir väl i ärlighetens namn endast ett problem om man bär klockan uppe på handen istället för handleden alternativt har en lökkrona a´la WWII
har blivit fyra nya klockor i år, en av dom lite dyrare. Så ska jag hämta ut EZM3:an från service snart (dom ska vända den), så det kostar lite mer än en vanlig service. Men det är klart, jag har faktiskt inte köpt någon Sinn i år än ...
Snart jul också!
Det vore faktiskt skönt. Och enda gången man behöver komma åt den är när man ställer tiden och det gör man ju max en gång per dag (förhoppningsvis)Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar.
Som bärare av klocka på vänsterarmen vore det ju skönt att slippa kronan där. Men tycker egentligen det räcker om den sitter vid kl 4.
Eftersom jag när på höger kan jag informera alla om att det är väldigt sköntDet vore faktiskt skönt. Och enda gången man behöver komma åt den är när man ställer tiden och det gör man ju max en gång per dag (förhoppningsvis)