• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Försökte mig på lite bildkomposition innan lunch med 101B.

IMG_20200929_122652-01.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Sinn Susanne svarade fort;
"Many thanks for your E-Mail.
It is possible to have the EZM3 with the crown at 3 o’clock.
For this custom made we add 160€ into the invoice. The delivery time is about 5-6 weeks. We would be glad to receive a purchase order from you soon."

Skit också!
Nu har jag inget att skylla på :D
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Själv så tycker jag att det verkar praktiskt! Så slipper man få kronan in i handen varje gång klockan glider ner :)
Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar. ;)

Som bärare av klocka på vänsterarmen vore det ju skönt att slippa kronan där. Men tycker egentligen det räcker om den sitter vid kl 4.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar. ;)

Som bärare av klocka på vänsterarmen vore det ju skönt att slippa kronan där. Men tycker egentligen det räcker om den sitter vid kl 4.

Det blir väl i ärlighetens namn endast ett problem om man bär klockan uppe på handen istället för handleden alternativt har en lökkrona a´la WWII :)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jag har inte vågat testa själv, men känns fel när man är van vid något annat. Ovant och lite. Jag vet inte. Kanske borde testa istället för att ha förutfattade meningar. ;)

Som bärare av klocka på vänsterarmen vore det ju skönt att slippa kronan där. Men tycker egentligen det räcker om den sitter vid kl 4.
Det vore faktiskt skönt. Och enda gången man behöver komma åt den är när man ställer tiden och det gör man ju max en gång per dag (förhoppningsvis) :)
 
Topp