Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste ju vara ett tecken??
Mitt 857:e inlägg
KBK, det är du värdSluta snusa pengen börjar bli obehagligt hög nu
haha - vet, jobbig förhandling med mig själv just nu...KBK, det är du värd
Haha helt sant. Bandbyte är klocksugets antabus. Schysst medberoende som jag är postar jag en bild från i somras.Lite bandbyte dämpar köpsuget en aning
Hur stor skillnad är det att bära 857 jmf 856?Haha helt sant. Bandbyte är klocksugets antabus. Schysst medberoende som jag är postar jag en bild från i somras.
Jag upplever skillnaden som ganska stor. Tyngden och diametern gör sitt. Men det är ju en orsak att man kan ha båda, de kompletterar varann. Dessutom vänjer man sig väldigt fort. Samma gäller när man går från 857 -> 856. Då känns 856 pluttig i någon minut .Hur stor skillnad är det att bära 857 jmf 856?
Och UX? Den kanske behöver tre minuter?Jag upplever skillnaden som ganska stor. Tyngden och diametern gör sitt. Men det är ju en orsak att man kan ha båda, de kompletterar varann. Dessutom vänjer man sig väldigt fort. Samma gäller när man går från 857 -> 856. Då känns 856 pluttig i någon minut .
Det stämmer nog. Men det beror nog på att den är på länk och lite tyngre och så dryga millimetern högre än 857. Tunnare bezelring gör att tavlan på UX växer lite mot 857. Men det är inga dramatiska skillnader. Större skillnad mellan 856 och 857.Och UX? Den kanske behöver tre minuter?
Du har en bra trio där!Det stämmer nog. Men det beror nog på att den är på länk och lite tyngre och så dryga millimetern högre än 857. Tunnare bezelring gör att tavlan på UX växer lite mot 857. Men det är inga dramatiska skillnader. Större skillnad mellan 856 och 857.
Tack! Ska ta en gruppbild när jag kommer hem efter helgen så du kan jämföra dessa tre bredvid varandra.Du har bra trio där!
Byte till gummi. Försöker vänja mig med ett vanligt gummi. Föredrar egentligen när det sluter upp mot boetten, men man tager vad man haver. Verkar som att Pac-Man är på väg att äta upp Sinn
Haha ja just ja oktoberfest! Vore lite skoj om de presenterade en ny dykare i ett ölglas en riktig så kallad "U-båt"
Nope.Nån som har sett en sinn 809 till salu på sistonde?
Ja dem som kommer ut på eBay gör direktNope.
När de kommer ut så verkar de försvinna fort. Kul modell, kultig!
Nån som har sett en sinn 809 till salu på sistonde?
Det finns ju två på tråden - så du får tjata lite på dem
Du hittade din i Tyskland antar jag?Det mest effektiva sättet att få tag på en är att gå in på Instagram, söka på #sinn809, och sedan skicka DM till samtliga att du är intresserad av att köpa. Du kan skippa att skicka till mig bara då den inte är till salu
Du hittade din i Tyskland antar jag?
Just skapat mig ett instagram konto- oj vad bilder det fanns där.Ja, de flesta lär finnas där om jag skulle gissa. Har sett en del från USA också men de brukar ofta vara lite motvilliga att skicka över Atlanten.
Just skapat mig ett instagram konto- oj vad bilder det fanns där.
809 är verkligen speciell- ser ut som en modern digital klocka eller som UX när allt är så tajt mot glaset.
Den ska vara lite repig och ha blodstänk för den rätta feelingen.Kanske skulle passa bättre i tråden "osexiga klockslag" . Att jag lyckats repa tegimenteringen ser jag som ett bevis på att detta är min beater.
Jeg er helt enig i din hyggelige betraktningOtroligt lyckad kombo med den blå färgen, de varma tonerna på visare plus index och så de små röda detaljerna som grädde på moset