Riktigt bra!Så nöjd med denna kombo.
Vad är det för band?
Försöker hålla tillbaka klockköpen med nya band
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Så nöjd med denna kombo.
Riktigt bra!
Vad är det för band?
Försöker hålla tillbaka klockköpen med nya band
Ny på forumet men har följt denna tråd under ett bra tag nu!
Har själv rockat min 104'a på H-länken nu några veckor, och tvivlar på att jag kommer byta ut det på ett bra tag då jag verkligen fastnat för den looken!
Trevlig helg på er!
Har själv rockat min 104'a på H-länken nu några veckor, och tvivlar på att jag kommer byta ut det på ett bra tag då jag verkligen fastnat för den looken!
Trevlig helg på er!
@ERIKSON URHANDEL kan ni ta hem denna?Limited 300 pcs lite cool.
Jäklars!Limited 300 pcs lite cool.
Nej nej inte min Sinn delade denna på Facebook.Jäklars!
Den är långt ifrån tråkig särskilt med det där röda bandet! Fick du något kul nummer?
Hatten av för första U1DE på tråden, kommer nog flera
Det var 1-2 st som köpte när de kom, men kan va så att de sålt. CK brukar ha rätt bra koll på vilka användare som har vilka modeller.Hur många 104st Sa A B E tror ni det finns på forumet?
Tycker nigningen se den så ofta?
Finns iof ”bara” 1000st men någon mer borde hänga här?
O herre frågan är om de blir sålda men de kanske de gör,ser ibland på facebook vissa säljer sina för 2600 dollar på Sinn forum.Det var 1-2 st som köpte när de kom, men kan va så att de sålt. CK brukar ha rätt bra koll på vilka användare som har vilka modeller.
Ser dem ibland på eBay och C24, men de ska ju ha 20-25 papp för dem. Hutlöst! Inte för att jag spekulant eller ens i stånd att köpa för tillfället, men ändå. Samma med den grönglittriga (104 St Sa A G). Jag hade möjlighet att köpa en i våras för 12-13 papp (ny), men nu ska de ha 23 k eller mer för beggade.
Tråkigt för en entusiast när det handlar för mycket om pengar och det går att tjäna på att köpa limiterat men avsikten att sälja (som de hemska biljettjänsterna, ni vet).
Det var 1-2 st som köpte när de kom, men kan va så att de sålt. CK brukar ha rätt bra koll på vilka användare som har vilka modeller.
Ser dem ibland på eBay och C24, men de ska ju ha 20-25 papp för dem. Hutlöst! Inte för att jag spekulant eller ens i stånd att köpa för tillfället, men ändå. Samma med den grönglittriga (104 St Sa A G). Jag hade möjlighet att köpa en i våras för 12-13 papp (ny), men nu ska de ha 23 k eller mer för beggade.
Tråkigt för en entusiast när det handlar för mycket om pengar och det går att tjäna på att köpa limiterat men avsikten att sälja (som de hemska biljettjänsterna, ni vet).
O herre frågan är om de blir sålda men de kanske de gör,ser ibland på facebook vissa säljer sina för 2600 dollar på Sinn forum.
Själv tänker jag 14 i Sverige galet ju.
Kollar på måndag fm och återkommer.@ERIKSON URHANDEL kan ni ta hem denna?
Snyggt! Välkommen hit!Ny på forumet men har följt denna tråd under ett bra tag nu!
Trevlig helg på er!
Trevlig helg på er!
Tackar tackar!Snyggt! Välkommen hit!
Tackar! Jag får la göra det ibland så man faktiskt kan bidra med något nytt till tråden eller så kanske man "råkar" köpa en till Sinn, ska inte ljuga men gått och sneglat på en 903 eller 556 nu ett tag.Välkommen in i värmen Även om länken är grym får du se till att byta lite då och då och ta en massa foton
Haha okej!Nej nej inte min Sinn delade denna på Facebook.
Skulle ni våga köpa från privatperson på C24?
JuppOmöjligt att svara ja eller nej på. Man får köpa säljaren helt enkelt. En bra start är att börja med att fråga om de finns på Instagram eller har referenser från andra klockforum.
EDIT: Tänkte du på dansken?