Skål och välkommen!Äntligen får jag vara med i den här tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål och välkommen!Äntligen får jag vara med i den här tråden
Tack för det! Riktigt nöjd med den här, och än en gång stort tack till @BorisTheSpider !Skål och välkommen!
Ja, såg att den var featured på Sinns insta just idag! En Sinn FRE 9 FLIEGER på en #fliegerfriday och allt!Har också varit inne på att sälja min... flera gånger men den är ju så sjukt bra! Bilder som din och denna från Sinns insta visar ju tydligt varför du bör behålla den
Blev riktigt sugen på canvas nu!
Hänga på tråden är ett heltidsjobbDet går för fort här inne, hinner ju inte med...ja ja bättre sent än aldrig en sen 856....
Mejlat - återkommer om jag får svarHaha wow, vilken grej. "Maila den här snubben och fråga om ett ex", liksom.
Den 856:an passar väl dig som handen i handsken med ditt flygintresse? Bra komplement till din kollektion med titan och historian. Ja ja jag vill se bilder i tråden också.Mejlat - återkommer om jag får svar
Ser ut som modell 158.Ny ref att leta efter. Visste inte att det fanns en 256 Flyback.
Ser ut som modell 158.
om jag tittar fortNja, inte så väldigt mycket som är likt om man jämför detalj för detalj. Olika boett-typer, krona, kronskydd, pushers, tavellayout, storlek och urverk skiljer
Visst skiljer de små detaljerna men samma släktträd
Gissar 936 är ett rätt annorlunda djur från 836 med tanke på höjden och kronografen, så vill nog vara försiktig med att dra för många jämförelser. Men med det sagt så är det inte svårt att se varför 936 vunnit design awards osv. Tänk bara på att det är nästan 50mm lug till lug och platt profil mot handleden vilket är vansinnigt bekvämt och balanserat men jag vet att många är känsliga när det gäller storlek på sina ur och 836an ger iallafall inte intryck att vara mindre med den avskalade tavlan. Kan hända att 936 är mer förlåtande i det avseendet med tanke på kronografen.Tror det är dax för ett besök hos Eriksson i Sundbyberg. Dom är väldigt tålmodiga med frågvisa typer som mig Får återkomma när jag lyckats lägga rabarber på en SINN
Mejlat - återkommer om jag får svar
Kan rekommendera Hirsch pure annars, om man vill ha ett lite stramare gummi i hög kvalité men bra pris.Ja sant, jag såg den på gummi hos Erikson och det var riktigt snyggt också! Så det kanske blir ett sånt Sinn-gummi lagom till nästa sommar.
En gtg i Frankfurt kanske? Jag är på!!Därför du får ett bra skäl att åka ner till Frankfurt nån dag och prova ALLA
Kanske något för @ironcastle att svara på om det skulle gå att få till?En gtg i Frankfurt kanske? Jag är på!!
Jaså, det var du som knep den! Grattis och välkommen hit!Tack för det! Riktigt nöjd med den här, och än en gång stort tack till @BorisTheSpider !
Vansinnigt läcker, såg en annan SINN EZ något 10 kronograf som var tilltalande men inte heller den fanns hos Eriksson. Varför ska jag alltid fatta tycke för klockor som inte finns på lager ?
Tackar! EZM3 har länge stått på önskelistanJaså, det var du som knep den! Grattis och välkommen hit!
EZM10 är supercool och den Sinn som är mest fullproppad med teknik. Stor, men god läsbarhet på en pilotklocka med så mycket information på tavlan är inte ultimat på 38,5mm Dyr, men de som kommer ut till salu begagnat utomlands brukar gå rätt dyrt så kan tappar inte halva värdet samma sekund som man plastar av. Men det där är inget som man säljer många av så jag förstår varför man väljer att inte ta hem den och ha den i montern. Jag har sett den här videon mååånga gånger.
Man kan ju ha två bezel. Funderar på att komplettera med en svart själv och då blir det i så fall att slänga på det svarta silikonet.Testade såklart även den med svarta bezeln.
Svårt val om jag ngn gång blir med UX.
Smart!Man kan ju ha två bezel. Funderar på att komplettera med en svart själv och då blir det i så fall att slänga på det svarta silikonet.
Satt som ett smäck på dig.Smart!
Alltid trott den ska vara för stor men tyckte den passade utmärkt.
Tavlan är ju helt galet tydlig från vilka vinklar som helst.
Man kan ju ha två bezel. Funderar på att komplettera med en svart själv och då blir det i så fall att slänga på det svarta silikonet.
Fasen, nu blev det jobbigt igen....Ny ref att leta efter. Visste inte att det fanns en 256 Flyback.