Och så säger dom att de har bra tydlighet under vatten haha.Den är ett riktigt blötdjur! Inget foto under vattnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och så säger dom att de har bra tydlighet under vatten haha.Den är ett riktigt blötdjur! Inget foto under vattnet?
Den här klockan har på kort tid hunnit komma högst upp på min "grail"-lista. Underbar klocka, och skönt att den inte är helt orimligt prissattMan får väl passa på att posta lite innan det blir en sida som en viss modell ska posta på. Har förvisso inte räknat inläggen, men tror att jag hinner med en post med:
Sinn DON 8 FLIEGER
Speciellt inte på andrahandsmarknaden.Den här klockan har på kort tid hunnit komma högst upp på min "grail"-lista. Underbar klocka, och skönt att den inte är helt orimligt prissatt
Rådfråga vår bandguru @SpaceAceFunderar på att göra ett band av kameraskyddet-jag menar, hur svårt kan det vara
Det skulle faktisk vara riktigt fränt med Leica på sidan!Funderar på att göra ett band av kameraskyddet-jag menar, hur svårt kan det vara
Just den biten blir nog svår!Det skulle faktisk vara riktigt fränt med Leica på sidan!
Slänger in en riktigt ovanlig referens på sidan 856. Sinn 856 UTC Cathay Pacific Boeing Gjord i titan av ett skrotat Boeing 747 från Cathay Pacific och släpptes 2019 i logiska 747 exemplar.
En riktig höjdarklocka!Vågar man posta en bild på en vanlig simpel 856 UTC?
Snacka om häftig och snygg. Lite "RS"-stuk på 856. Har inte letat men inte sett någon till salu.Slänger in en riktigt ovanlig referens på sidan 856. Sinn 856 UTC Cathay Pacific Boeing Gjord i titan av ett skrotat Boeing 747 från Cathay Pacific och släpptes 2019 i logiska 747 exemplar.
Alltså-den där bilden borde du skicka till Sinn och klaga över att du inte tycker att den är lättläst under vattnet som de säger.Och så säger dom att de har bra tydlighet under vatten haha.
Vet inte om luren är helt vattenskyddad så jag tordes inte doppa den under vattenytan. Men det säger jag inget om till Sinn som förstås ursäktar sig och kompenserar mig rejält för deras vilseledande reklam.Alltså-den där bilden borde du skicka till Sinn och klaga över att du inte tycker att den är lättläst under vattnet som de säger.
Vågar man posta en bild på en vanlig simpel 856 UTC?
Ohh! B-Uhr på MN funkar ju lysandeLäste att den var ett strapmonster-tror det stämmer. Svårt att hitta något som inte funkar.
Aldrig ägt ett nato-kanske dags för det?
Lånad bild.
Vansinnigt läcker, såg en annan SINN EZ något 10 kronograf som var tilltalande men inte heller den fanns hos Eriksson. Varför ska jag alltid fatta tycke för klockor som inte finns på lager ?Tyvärr ingen personlig erfarenhet, men den här bilden är fantastisk. Speciellt månen i pärlemor.
Jajjemen men inte lika tuff som han på bilden och endast testat bunden.
För mig är det nog nästa sidas huvudperson, 857! Den känns väldigt mycket Sinn för mig.856utc är lik min sinnebild för vad Sinn är.
Väldigt snygg den med
Därför du får ett bra skäl att åka ner till Frankfurt nån dag och prova ALLAVansinnigt läcker, såg en annan SINN EZ något 10 kronograf som var tilltalande men inte heller den fanns hos Eriksson. Varför ska jag alltid fatta tycke för klockor som inte finns på lager ?
För mig är det nog nästa sidas huvudperson, 857! Den känns väldigt mycket Sinn för mig.
Det ser ut som ett handledsskydd som kidsen på rullskridskor harJajjemen men inte lika tuff som han på bilden och endast testat bunden.
Kan dom tänkas ha 103 an med blå urtavla där?Därför du får ett bra skäl att åka ner till Frankfurt nån dag och prova ALLA