Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Berätta gärna mer om vad det handlar om för modifikation.Jag äger och älskar en 104, svart med index. Har den för tillfället iväg till Sinn för modifikation. När den är tillbaka kommer bilder och möjligen info som kan vara kul att läsa om man håller utkik efter en ny 104a.
Inget extremt. Återkommer helst med bilder nör jag själv fått betrakta resultatet.Berätta gärna mer om vad det handlar om för modifikation.
@Clark Kent Du borde en specialversion av Lothar som tack för marknadsinsatsen och spridandet av varumärket.Den här trådens betydelse för Sinn som varumärke i Sverige kan inte underskattas. Därtill det oerhörda kunnandet och hjälpsamheten hos @Clark Kent med flera. Det betydde massor för mitt köp.
Trevlig lördag!
H-länken regerar!Gillar den fortfarande - blev bättre med H-länken.
Jag älskar min!Letar efter min första Sinn och har snöat in mig på 104 då den är enkel i designen och har retro vibbar. Ni som äger en vad tycker ni om den?
Vi rokisar tackar och bugar! Det är ju ganska mycket din förtjänst att jag hänger här!Det är härligt med Sinn! Känns som att tråden verkligen fått ett uppsving på sistone. Kul! Välkommen nya som gamla, samt nygamla.
Själv är jag med familjen och äter på Chop Chop Express. Försöker få tioåringen att äta grönsakerna. Herrliga tider.
Den här trådens betydelse för Sinn som varumärke i Sverige kan inte underskattas. Därtill det oerhörda kunnandet och hjälpsamheten hos @Clark Kent med flera. Det betydde massor för mitt köp.
Trevlig lördag!
@Clark Kent Du borde en specialversion av Lothar som tack för marknadsinsatsen och spridandet av varumärket.
Nyskick!
Och länken
Yay!Sinn 303 - yay or nay?
Såg den för första gången idag på en nätauktion och fastnade direkt för den Speedyinspirerade looken med en Ultraman-visare i orange. Otroligt läcker
Edit: Bild
Sinn 303 - yay or nay?
Såg den för första gången idag på en nätauktion och fastnade direkt för den Speedyinspirerade looken med en Ultraman-visare i orange. Otroligt läcker
Sinn 303 - yay or nay?
Av någon anledning ligger det väl ett ansenligt gäng (nåja, 2-3-stycken!) under köp & sälj för närvarande....Grattis till Sinn febern.
Med siffror eller index?
Sinn 303 - yay or nay?
Modelljärnväg är förvisso ett smalt område. Men den vanliga 303, har röda markeringar på 160, 180, 190, 210, 240, 270 och 300.Yay, och om jag skulle jag försöka hitta efter en 303 hade jag definitivt försökt hitta en modelljärnvägsref. Så smalt som det kan bli och därför extra coolt Tycker att den glasringen är riktigt snygg, (de två till höger). Dessutom en rolig baksida.
Och på baklocket på den med massivt sådant instansat V=240, W=270, Y=300 osv. så du även har däcksbeteckningarna i bokstäver. Håller med, underbart nördigt.Modelljärnväg är förvisso ett smalt område. Men den vanliga 303, har röda markeringar på 160, 180, 190, 210, 240, 270 och 300.
De siffrorna är de högsta tillåtna hastigheterna på olika däckstyper på fordon. Underbart nördigt
Sinn 303 - yay or nay?
Och på baklocket på den med massivt sådant instansat V=240, W=270, Y=300 osv. så du även har däcksbeteckningarna i bokstäver. Håller med, underbart nördigt.
Yay!Sinn 303 - yay or nay?
Auktionen är inte slut än..Hur länge hängde du med på auktionen?
Och vad gick den för?