• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Yoko

Panerai
2-Faktor
SINN 158 tema idag.. Dessutom i sin(n) rätta miljö
IMG_1042.JPG


För oss som inte kan flyga, vad är det för maskin du är ute i?
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Vad hände med känslan för 857:an?
B-uhren är en "rolig" klocka med en urtavla som fungerar som en icebreaker när man träffar folk.
Skön att bära, rolig att köpa band till.
857, den var ett sidospår från start. Ett B-Uhr ska jag ha, av exakt de orsaker du nämner! :) Sen ligger en EZM3 nära till hands, är fortfarande irri över att jag inte köpte Boris när den var ute.....snacka om i lands problem! :cool:
 
Senast ändrad:

JoelD

Rolex
2-Faktor
Ska ta en roadtrip till Stockholm och Erikson Urhandel till Jul eller strax innan, ungefär.
Funderar på att köpa någon av dessa: 103 St Sa, 356 safirglas, U50 SDR eller EZM 3.

Får se i butiken vilken som tilltalar mig mest :)

Vad säger ni?
Väldigt olika klockor allihop så det beror ju enormt mycket på. Jag skulle rösta på 356 men det är ju mest för att jag själv vill ha den. Men du är väl i Försvaret nu tycker jag mig ha sett? Då är ju U50 eller EZM kanske mer passande :)!
 
Topp