Tack. Köpte till ett extra bandSnyggt band!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Köpte till ett extra bandSnyggt band!
SINN 158 tema idag.. Dessutom i sin(n) rätta miljö
Mer SINN 158
Det är en CP 301 AFör oss som inte kan flyga, vad är det för maskin du är ute i?
Sen jag sålde min splitternya 104a så har mitt klockintresse (tillfälligt) dalat rejält. Men inväntar Sinns novembernyheter och ser om det finns nåt kul där.Jag har ångest just nu, vet fasen inte vad jag ska köpa som nästa objekt. La ner 857 an. . Kan nog bli ett B-uhr....
Vad hände med känslan för 857:an?Jag har ångest just nu, vet fasen inte vad jag ska köpa som nästa objekt. La ner 857 an. . Kan nog bli ett B-uhr....
Jag har ångest just nu, vet fasen inte vad jag ska köpa som nästa objekt. La ner 857 an. . Kan nog bli ett B-uhr....
857, den var ett sidospår från start. Ett B-Uhr ska jag ha, av exakt de orsaker du nämner! Sen ligger en EZM3 nära till hands, är fortfarande irri över att jag inte köpte Boris när den var ute.....snacka om i lands problem!Vad hände med känslan för 857:an?
B-uhren är en "rolig" klocka med en urtavla som fungerar som en icebreaker när man träffar folk.
Skön att bära, rolig att köpa band till.
Är detta ännu ett strapmonster? Hoppas få se ännu fler bandbestyckningar.
Tufft, alltid velat testa att flyga en taildragger.Det är en CP 301 A
Personligen gillar jag nog EZM bäst av demSka ta en roadtrip till Stockholm och Erikson Urhandel till Jul eller strax innan, ungefär.
Funderar på att köpa någon av dessa: 103 St Sa, 356 safirglas, U50 SDR eller EZM 3.
Får se i butiken vilken som tilltalar mig mest
Vad säger ni?
Ja den växer för mig...Personligen gillar jag nog EZM bäst av dem
Risken är överhängande att du fastnar för fler än enSka ta en roadtrip till Stockholm och Erikson Urhandel till Jul eller strax innan, ungefär.
Funderar på att köpa någon av dessa: 103 St Sa, 356 safirglas, U50 SDR eller EZM 3.
Vad säger ni?
Ezm3 F modellenSka ta en roadtrip till Stockholm och Erikson Urhandel till Jul eller strax innan, ungefär.
Vad säger ni?
Ezm3 F modellen
Det är den absolut!Är detta ännu ett strapmonster? Hoppas få se ännu fler bandbestyckningar.
Mycket cool alltså
Den är riktigt bra, det håller jag med om. En Tegimenterad variant hade varit maffigt.
Ja den växer för mig...
Tror det blir självklart i butiken sen vilken jag vill ha, eller inte, och då blir det ett riktigt svårt val...
På mig med! Letar fortfarande efter en! Framförallt F modellenEzm3 F modellen
Ja det finns ju en stor risk för detRisken är överhängande att du fastnar för fler än en
Väldigt olika klockor allihop så det beror ju enormt mycket på. Jag skulle rösta på 356 men det är ju mest för att jag själv vill ha den. Men du är väl i Försvaret nu tycker jag mig ha sett? Då är ju U50 eller EZM kanske mer passande !Ska ta en roadtrip till Stockholm och Erikson Urhandel till Jul eller strax innan, ungefär.
Vad säger ni?