• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

HSK

Patek
2-Faktor
Nuså, hittade den till slut, i en låda i källaren!

80BDEB6F-B80A-4754-B86C-5EE4A5DAA2F5.jpeg

Gummi, gillar den här typen bättre än Sinns....

A90B2FB8-A811-4C2C-A8EA-98AA5B047A82.jpeg

Nato med pvd.

371EAFEA-176A-489C-A0ED-FBA00B7516D1.jpeg

och det jag tror kommer bli favoriten om jag bara hittar pvd:ade bandstift och en mattare variant av mesh, möjligt att den här går att ”nöta” lite så den blir lite med matt...

Vad säger ni andra denna fredag?
Den gjorde sig riktigt bra på både gummi och nato men jag föredrar nog det sistnämnda. Det framhäver verkligen den tooliga känslan och matchar perfekt med index/visare!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Nuså, hittade den till slut, i en låda i källaren!

80BDEB6F-B80A-4754-B86C-5EE4A5DAA2F5.jpeg

Gummi, gillar den här typen bättre än Sinns....

A90B2FB8-A811-4C2C-A8EA-98AA5B047A82.jpeg

Nato med pvd.

371EAFEA-176A-489C-A0ED-FBA00B7516D1.jpeg

och det jag tror kommer bli favoriten om jag bara hittar pvd:ade bandstift och en mattare variant av mesh, möjligt att den här går att ”nöta” lite så den blir lite med matt...

Vad säger ni andra denna fredag?
Jag säger brutalt bra med Natot!
 

HSK

Patek
2-Faktor
Exakt. Finns det någon lista på vilka som har den modellen :) Finns en till salu på crono24 men jag vet inte om det känns så tryggt att köpa något osett. Inte kul att få ett paket med en tegelsten i
Om den är såld här på forumet så antar jag att köparen också finns här... ;)
OT vad händer om man byter användarnamn? Såg i inställningar att man kunde göra det.. Tappar man all historik då??
Nej, du behåller samma konto. Har man en goodguytråd så brukar det dock bli lite märkligt då många fortsätter att hänvisa till sin tråd med det gamla användarnamnet vilket motverkar hela syftet med att byta namn om det nu inte sker bara för omväxlingens skull.
 

Ohemlig

Omega
Nuså, hittade den till slut, i en låda i källaren!

80BDEB6F-B80A-4754-B86C-5EE4A5DAA2F5.jpeg

Gummi, gillar den här typen bättre än Sinns....

A90B2FB8-A811-4C2C-A8EA-98AA5B047A82.jpeg

Nato med pvd.

371EAFEA-176A-489C-A0ED-FBA00B7516D1.jpeg

och det jag tror kommer bli favoriten om jag bara hittar pvd:ade bandstift och en mattare variant av mesh, möjligt att den här går att ”nöta” lite så den blir lite med matt...

Vad säger ni andra denna fredag?
Riktigt stiligt! Jag gillade naton bäst:) är inte så förtjust i gummi, men meshen var också trevlig!
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Håller med, klockor ska inte ha gummiband :)
God morgon i tråden.
Jo vissa kan faktiskt ha det;
 

perhog

Audemars
2-Faktor
God morgon i tråden.
Jo vissa kan faktiskt ha det;
Okej då. kanske jag testar ett gummiband när jag bestämmer mig för att köpa en akvariepyssel klocka för saltvatten. :)
 
Topp