Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förvarnade och frågade av just den anledningen. Går att radera om det önskas av hänsyn till övriga .
Absolut, förväntar mig en modell med polkagris randiga visarNej vad säger ni kamrater, nu skulle det smaka med lite nyheter
Vet inte. Är något konstigt med sidan, får bara en punkt när jag försöker skrivaHur raderar man inlägg?
556i. Tre ihoplagda bilder.Alltså jag kanske är lite snurrig men vad är detta för 556? Någon som sett denna förut?
Vet inte. Är något konstigt med sidan, får bara en punkt när jag försöker skriva
Det var väl tråkigt på en sån fin modellDet blev inte så mycket uppmärksamhet till 903:n av förståliga orsaker Då är det 910 som står näst på tur då.
Jag tycker du och @Dr. D höll fanan högt.Det blev inte så mycket uppmärksamhet till 903:n av förståliga orsaker Då är det 910 som står näst på tur då.
Jag längtar till 6012. Då kanske jag hinner skaffa en tills dess tänker jag.Det blev inte så mycket uppmärksamhet till 903:n av förståliga orsaker Då är det 910 som står näst på tur då.
Edit: Syns tydligt när du säger det.556i. Tre ihoplagda bilder.
menar du denna så har den säkert gått ur produktion då Undrar vad den kostarJag längtar till 6012. Då kanske jag hinner skaffa en tills dess tänker jag.
menar du denna så har den säkert gått ur produktion då Undrar vad den kostar
Roseguld är inte riktigt min bag som tur är. För den där kostar en slantmenar du denna så har den säkert gått ur produktion då
Näe, jag har ingen aning om vad man vill visa med den bilden. Obegripligt bildmontage, oavsett vem som har gjort det faktiskt.Har du någon aning varför man gör en sådan bild som säljare?
Inte min bag heller men fick jag en skulle jag kunna vänja migRoseguld är inte riktigt min bag som tur är. För den där kostar en slant
Och väldigt dåligt gjort dessutom när man tittar efter.Näe, jag har ingen aning om vad man vill visa med den bilden. Obegripligt bildmontage, oavsett vem som har gjort det faktiskt.
Tycker att 900 pilot är läcker men har inte sett någon här? 44 mm är rätt stort
Otroligt läcker 3800 eur med stålband. Köp en vet ja. Vi vill se bilder på armenTycker att 900 pilot är läcker men har inte sett någon här? 44 mm är rätt stort
Bara 3 mm större diameter än 903:an. 1,5 mm per sida ska man väll klara. Om inte annat så är den snygg att ha i Klock lådan900 är riktigt jäkla bra, och hade den haft samma mått som 903 är jag tämligen säker på att jag hade ägt en.
Haha, det kommer kanske så småningom. Har gått från noll till tre klockor på dryga året så får ta det lite lugnt emellanåt. Har dessutom ett mentalt problem att äga saker som inte används. Lägg därtill att jag aldrig säljer nåt. Så varje köp får planeras väl.Otroligt läcker 3800 eur med stålband. Köp en vet ja. Vi vill se bilder på armen
Haha, det kommer kanske så småningom. Har gått från noll till tre klockor på dryga året så får ta det lite lugnt emellanåt. Har dessutom ett mentalt problem att äga saker som inte används. Lägg därtill att jag aldrig säljer nåt. Så varje köp får planeras väl.
Troligtvis är bilden tagen med en väldigt lång slutartid. 1 minut mer exaktNäe, jag har ingen aning om vad man vill visa med den bilden. Obegripligt bildmontage, oavsett vem som har gjort det faktiskt
Då borde väl sekundvisaren bli till en vit diffus disk, är väl mer tre bilder under en minut? Kan det var en variant som kommer den 6:e novemberPerfektion
Troligtvis är bilden tagen med en väldigt lång slutartid. 1 minut mer exakt
Lite skämmigt kanske men jag hann tänka att det var någon variant av sekundvisare som EZM12 har.Då borde väl sekundvisaren bli till en vit diffus disk, är väl mer tre bilder under en minut? Kan det var en variant som kommer den 6:e november