• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag förvarnade och frågade av just den anledningen. Går att radera om det önskas av hänsyn till övriga ;).

Kanske för Erikson skull så att det inte riskerar att spridas vidare från ett svenskt forum. Det är ju fortfarande inte något man kan skylla på dem, men det är ju heller inget positivt för vår forumtråd att vi sprider infon. Jag raderade min kommentar i alla fall så får alla göra som de vill :)
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Alltså jag kanske är lite snurrig men vad är detta för 556? Någon som sett denna förut?

1604436596884.png
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Otroligt läcker 3800 eur med stålband. Köp en vet ja. Vi vill se bilder på armen :D

1604437787383.png
Haha, det kommer kanske så småningom. Har gått från noll till tre klockor på dryga året så får ta det lite lugnt emellanåt. Har dessutom ett mentalt problem att äga saker som inte används. Lägg därtill att jag aldrig säljer nåt. Så varje köp får planeras väl.

edit. Men det är bla därför det är kul att hänga i en sån här tråd. Man gläds ju åt andras nyförvärv.
 
Senast ändrad:

perhog

Audemars
2-Faktor
Haha, det kommer kanske så småningom. Har gått från noll till tre klockor på dryga året så får ta det lite lugnt emellanåt. Har dessutom ett mentalt problem att äga saker som inte används. Lägg därtill att jag aldrig säljer nåt. Så varje köp får planeras väl.

Vem borde inte ta det lite lugnt? Samlar på mig alltför mycket som sällan används. Fick för mig för några år sedan att bygga en klocka och köpte på mig en massa trevliga maskiner som används alltför sällan :)

IMG_0340.JPG
 
Topp