• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Den går bättre och bättre :)

778CE743-0837-4E2E-963F-1710B3612465.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
143 S med world timer-vridring. Det här är en av mina Sinn som jag helst skulle vilja hitta en dublett av så att den skulle kunna användas som rese-beater när världen återgår till det normala. Den här är alldeles för mint för att jag ska kunna använda den på det sättet.

IMG_20201104_090935.jpg
 

perhog

Audemars
2-Faktor
143 S med world timer-vridring. Det här är en av mina Sinn som jag helst skulle vilja hitta en dublett av så att den skulle kunna användas som rese-beater när världen återgår till det normala. Den här är alldeles för mint för att jag ska kunna använda den på det sättet.

IMG_20201104_090935.jpg
Ännu en fantastisk klocka. Börjar få lite problem med vad jag egentligen ska samla på när jag ser alla läckra bilder här :D
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Lite avundsjuk, ej missundsam, på alla som får paket!
Satt inköpen på sparlåga ett tag så får byta band istället :)
856 får verkligen ett annat utseende på länk.
78EA19DA-91BC-4F6B-9A0A-2A4D6150E806.jpeg

Verkligen, men jag tycker nog den passar bättre på ”armband” som B-Uhr, vanlig 856 känns mer länk...
Håller med @vanman. B-Uhr passar inte på länk. Ös på lågan för fullt och köp något nytt, eller varför inte gör något vågat och skaffa ett polkagris randigt band till B-Uhr:D
 
Topp