Riktigt snygg, GrattisKaboom!
En reply-dykare utan gummisnodd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg, GrattisKaboom!
KaaaaboomKaboom!
Erkänner; Din e lite coolare än min med texten EZM CHRONOMETERKaaaaboom
Erkänner; Din e lite coolare än min med texten EZM CHRONOMETER
Edit: Eller menar du att den måste lugna ner sig?
Fast du måste nog skicka din på spa -
Den har ingen 5000m text heller. I instruktionsboken stod det "any reachable depth" .
Men du har coolare svart bezelring.
En bra jämförelse .Haha ungefär som när man frågade hur snabbt en Rolls Royce accelererade; "fast enough"
Häftig! Grattis
Cool och grattis!
När får vi se mer av den igen?
Tack Stålis och övriga som gratulerat! Träning med dottern har tillfälligt pausat mitt aktiva bekantande med klockan, men jag hann iaf ställa den och korta länken. Känslan hittills är att den sitter väldigt anspråkslöst på armen, känns knappt att man bär den. Även om jag aldrig störde mig på U2ans eller 757ans storlek så är skillnaden väsentlig, och denna storlek passar nog mig och min handled betydligt bättre. Trots denna anspråkslöshet funderar jag varje gång jag tittar ner på armen om jag blev attackdykare eller inte, för att varje gång komma på att nä - jag har ju inte ens försökt. Men det är ett bra betyg.Nu tycker jag att vi ger @rm83 ´s nytillskott och den första U50S i tråden lite uppmärksamhet Hur känns skllnaden i storlek från din förra U2?
Grattis till en superfrän U50S. Ser fram emot fler bilder. Tror rött silikon med svart spänne blir en höjdare till denna!
Den svarta färgen alltså. Är väldigt glad att jag valde S-modellen på länk, trots att det genererat ett halvårs väntan medan ni andra flashat era U50 Känslan i den halvmatta färgen när den återfinns på en större yta än bara en bezel - där jag på U2an mest upplevde den som svart helt enkelt - är i mitt tycke grym. Och ubåtsassociationen oerhört påtaglig, om det är viktigt. Den metalliska mattheten i färgen ger en väldigt säregen känsla när den är på hela klockan inkl länk.
Den är perfekt med svar länk, ursnygg helt enkelt
Den svarta färgen alltså. Är väldigt glad att jag valde S-modellen på länk, trots att det genererat ett halvårs väntan medan ni andra flashat era U50 Känslan i den halvmatta färgen när den återfinns på en större yta än bara en bezel - där jag på U2an mest upplevde den som svart helt enkelt - är i mitt tycke grym. Och ubåtsassociationen oerhört påtaglig, om det är viktigt. Den metalliska mattheten i färgen ger en väldigt säregen känsla när den är på hela klockan inkl länk.
Jösses så läckert, nästan bländande. Måste ha en sådan när jag pysslar med saltvatten akvarietSom sig bör har den lite lume också
Q
Helt klart rimlig ursäkt för inköp.Jösses så läckert, nästan bländande. Måste ha en sådan när jag pysslar med saltvatten akvariet
Mina bästa gratulationer! Väldigt fin!
Oj oj. Vilket prakt exemplar. Jag som aldrig gillat dykare men den där kommer att omvända migNåväl. Matar på ikväll. Några åtminstone lite mer omsorgsfulla bilder.
Topp topp!Nåväl. Matar på ikväll. Några åtminstone lite mer omsorgsfulla bilder.
Det ska ordnas!Topp topp!
Du får fota SUG stämpeln nån gång-aldrig sett en svart.
Funderar lite, är jag morgon trött, har blandat kaffet fel eller är klockan spegelvänd ?Kvällsbild...
Den är vänd, helt rätt observerat. Krona och knappar åt vänster osv.Funderar lite, är jag morgon trött, har blandat kaffet fel eller är klockan spegelvänd ?
Du får sluta visa krispiga bilder med länk. Jag hade ju bestämt mig för att det är läder som gäller för B-Uhr .God morgon!
Blåsigt idag.
Pust Skönt att höra, då var det inget fel på morgonkaffet Den ser rätt tuff ut i spegelvänt utförande.Den är vänd, helt rätt observerat. Krona och knappar åt vänster osv.