• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

vanman

Rolex
2-Faktor
Någon som vågar sig på en gissning vad det är :)

s-l1600c.jpg
En påfyllningsmojäng för AR-klockor?
 

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Ostig teaser från Sinn men man kan nästan urskilja nya dinkor liggandes på bordet 0:49 sec in i filmen samt uppe på båda affisherna från 0:20 sec. Rallyfräsaren har nytt på handleden i bilen men knappt urskiljbart. Kostymnissen i hissen ser ut att ha på sig Ezm9.

 
Senast ändrad:

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ostig teaser från Sinn men man kan nästan urskilja nya dinkor liggandes på bordet 0:49 sec in i filmen samt uppe på båda affisherna från 0:20 sec. Rallyfräsaren har nytt på handleden i bilen men knappt urskiljbart. Kostymnissen i hissen ser ut att ha på sig Ezm9.

Läckert ju
Rallyfräsaren heter Peter Göbel som körde rally med Walter Röhl på 90-talet. Vrooom.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Bubblan har inte synts till på några dagar även om den legat på samma ställe. Sinns svar lugnade ner mig.
Börjat leta efter en bezel som inte är svart utan tegminenterad.
Blir som att byta band :)
Kanske svårt på andrahandsmarknaden?
1604045020174.png
1604045110916.png
Bezeln är dyr. Skitdyr. Jag köpte en lös och om jag inte minns fel stoppar det inte vi 2 tuss. Utan en bit till. Det var förvisso en SDR och den är ytterligare lite dyrare än den grå.
Bytet gör man enkelt själv om man har rätt verktyg och en tumme.
 
Topp