En påfyllningsmojäng för AR-klockor?Någon som vågar sig på en gissning vad det är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En påfyllningsmojäng för AR-klockor?Någon som vågar sig på en gissning vad det är
Portabelt set för provtryckning?Någon som vågar sig på en gissning vad det är
En påfyllningsmojäng för AR-klockor?
Läckert juOstig teaser från Sinn men man kan nästan urskilja nya dinkor liggandes på bordet 0:49 sec in i filmen samt uppe på båda affisherna från 0:20 sec. Rallyfräsaren har nytt på handleden i bilen men knappt urskiljbart. Kostymnissen i hissen ser ut att ha på sig Ezm9.
Edit: Tvåa på den och dessutom har rätt svar presenteratsNågon som vågar sig på en gissning vad det är
Det blir en segelflygareOstig teaser från Sinn men man kan nästan urskilja nya dinkor liggandes på bordet 0:49 sec in i filmen samt uppe på båda affisherna från 0:20 sec. Rallyfräsaren har nytt på handleden i bilen men knappt urskiljbart. Kostymnissen i hissen ser ut att ha på sig Ezm9.
Fast om dom gör det så vet dom iallafall vilken tid det var kört...Just rallyförare kanske inte borde titta på sitt armbandsur när de kör
Låt oss hoppas att det aldrig händerOm den där kommer för halva priset på Black Friday kan det bli ett köp.
Trycktesta klockor?Någon som vågar sig på en gissning vad det är
Trycktesta klockor?
Ahhh cool pryl! Skickar till dig när det blir dags för service
Bezeln är dyr. Skitdyr. Jag köpte en lös och om jag inte minns fel stoppar det inte vi 2 tuss. Utan en bit till. Det var förvisso en SDR och den är ytterligare lite dyrare än den grå.Bubblan har inte synts till på några dagar även om den legat på samma ställe. Sinns svar lugnade ner mig.
Börjat leta efter en bezel som inte är svart utan tegminenterad.
Blir som att byta band
Kanske svårt på andrahandsmarknaden?
Bland det svåraste som finns att ta!
En wristselfie... Kan vi börja kalla det för en wristie?
Men faktiskt, ett rent helsike! Det är nog min första jag nånsin visat nån annan där kameran liksom är riktad in mot kroppen istället för framåt. De brukar nämligen bli så usla att de beläggs med sekretess direkt.Bland det svåraste som finns att ta!
Går in som ett proffs direkt! Orimligt!
Sju omtag med 10 sekunders nedräkning - tappade mobilen tre gånger..Går in som ett proffs direkt! Orimligt!
Ja.har ni sålt iväg lite fonder
Den har slutat klassas som en tråd. Numera klassas den som livsstil.Märklig tråd det här, lämnar man en halv dag tar det en vecka att läsa ikapp
Jag har såll ALLT köpt ett enmans tält, campar utanför @ERIKSON URHANDEL i natt och väntar på släppetNu är det snart bara 12 timmar kvar!
Spännande-har ni sålt iväg lite fonder och laddat klockkontot?
Mao blir det en ny tachyklocka?!Just rallyförare borde kanske inte titta på sitt armbandsur när de kör