• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Du behöver inte be om ursäkt till någon, jag blev bara orolig att du hamnat i djupa grubblerier om fler klockor.
Upp med hakan spring iväg till @ERIKSON URHANDEL och tröst köp en liten klocka :)
Jodå be om ursäkt är alltid rätt särskilt i den här tråden där den goda tonen finns.
Inga djupa grubblerier, mest lite tankar som far igenom huvudet ibland. Finns ju tyvärr annat i livet där kapitalet behövs.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Check på den - och om ngn tog min slarviga text som något annat än just en rolig minnesbild om en Casio - ber jag om ursäkt såklart- framförallt till dg.

Ingen fara så klart :) Men kände att jag behövde förtydliga sammanhanget för att slippa vara trådens glädjedödare :)

Nu ser vi fram mot släppet istället där ingen av oss har en aning om vad det är för modeller som kommer 😁
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
10A8F8F3-35A5-439B-B7D6-D35CA3146CD8.png
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Det här är nog den enda som är marginellt intressant för mig (bonus för blästrad boett som jag gillar). Men hade föredragit 100% svartvit. Vill prova den om Erikson tar in den. Men inget solklart köp. De andra var väl ok, men inget för mig personligen.
1604650012992.png
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Det här är nog den enda som är marginellt intressant för mig (bonus för blästrad boett som jag gillar). Men hade föredragit 100% svartvit. Vill prova den om Erikson tar in den. Men inget solklart köp. De andra var väl ok, men inget för mig personligen.
1604650012992.png
Kul med en helt ny serie - känns som de ville ha ett modernare formspråk? Visarna/Index ser ju pigga ut.
 
Topp