Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som vet vad det nya verket i 103 G innebär? Tror någon frågade tidigare, men inte sett något svar.
Instämmer. Men framförallt kanske man kunde passat på att göra ändlänken på H-länken anpassad till boetten.... Jag har svårt att bestämma mig för om det är just dom här sakerna som får mig att gilla Sinn eller om jag bara skall se det som ointresse för detaljer och utförande. Jag körde Ducati inte för den perfekta finishen utan för känslan och jag lutar just nu åt att jag permanent kommer placera Sinn i samma fack. Dvs mycket känsla och egenhet men trots sitt tyska arv kanske inte sista ordet när det gäller utförande. 105an ger just nu starkt köpsug hursomhelst....Två saker som jag tycker mindre bra om på 105orna:
Ingen lume på 24h-visaren på 105 UTC.
Olika typsnitt på dag och datum på 105.
Annars var det ju kul att det kom något helt nytt, hade faktiskt inte alls förväntat mig detta
Personligen tror jag att 105:an blir en hitt och en modell som kommer att komma i diverse specialutgåvorSkulle vara lite kul om de kört blå/röd svart/röd bezel på 105:an, men det kanske kommer vad det lider....
Den tröttnar man inte på, notera att det är en välvd safir kristall, fullständigt ursnygg (den är finare i verkligheten)Den är grymt fin på bild. Men kommer man tröttna på det gröna? Risk finns.
Hittade inte C99001 där. Kanske är helt ny? Eller en specialare för Sinn?Concepto Watch Factory • Manufacture de cœurs mécaniques
Création de calibres exclusifs, cœurs mécaniques - intégralement produits et montés dans la manufacture indépendante - alliée des marques créatives.www.conceptowatch.ch
Hittade inte heller den men det var det närmaste jag kunde komma.Hittade inte C99001 där. Kanske är helt ny? Eller en specialare för Sinn?
J-r vilken lyckad kombo. Paketet då? PAKETET!Passade på att besöka @ERIKSON URHANDEL på förmidagen.
Stort tack till alla där, fantastisk service och trevligt bemötande. Dom till och med hjälpte till att montera nya kläder på min 104. Fick med mig en lite påse också
Det här är ju som Sinns new-release bild. Får vi veta den 6:e dec?
Det är väl inte en grön en.... Det är det!Det här är ju som Sinns new-release bild. Får vi veta den 6:e dec?
Kunde inte låta bli
Grattis!! Du är en äkta SinnistKunde inte låta bli
TackGrattis!! Du är en äkta Sinnist
Glittret gör att den ser ut som ett bowlingklot-vilket är positivt.Den är grymt fin på bild. Men kommer man tröttna på det gröna? Risk finns.
Var där för att hämta bandet till 104:an. Grabbarna på @ERIKSON URHANDEL vet att jag är lite svag för kronografer så när dom visade den gröne tappa jag allt förstånd, bara köpte och glömde fråga om det fanns andra nyheter att se.
Wow, det var snabbt. Så hade de de andra nyheterna inne också?!
Måste förhandla lönen-inser att jag måste ligga helt fel!Kunde inte låta bli
Ålder och realisering av andra tillgångar kan ha viss betydelseMåste förhandla lönen-inser att jag måste ligga helt fel!
Najjs, grattis! Helt klart vinterdinkan 2020 (om det finns någon sådan kategori)Kunde inte låta bli
Nedskräpning! :O
Fy fan. Grattis! Jag har frigjort lite kapital för ett köp, men hade nog tänkt mig lite under denna prisklass. Men ... jävlar vad fin den är! Damn you, Sinn!Kunde inte låta bli