• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jamterik

Audemars
2-Faktor
16046598583611422569268451008060.jpg
Den är grym! Einsatzzeitmesser....sug på den!
 
Senast ändrad:

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Två saker som jag tycker mindre bra om på 105orna:
Ingen lume på 24h-visaren på 105 UTC.
Olika typsnitt på dag och datum på 105.

Annars var det ju kul att det kom något helt nytt, hade faktiskt inte alls förväntat mig detta :)
Instämmer. Men framförallt kanske man kunde passat på att göra ändlänken på H-länken anpassad till boetten.... Jag har svårt att bestämma mig för om det är just dom här sakerna som får mig att gilla Sinn eller om jag bara skall se det som ointresse för detaljer och utförande. Jag körde Ducati inte för den perfekta finishen utan för känslan och jag lutar just nu åt att jag permanent kommer placera Sinn i samma fack. Dvs mycket känsla och egenhet men trots sitt tyska arv kanske inte sista ordet när det gäller utförande. 105an ger just nu starkt köpsug hursomhelst....
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Höll på att sätta kaffet i halsen, en defekt i kristallen på nya klockan??? NÄÄÄ det ligger plast på kristallen, både fram och bar, dessutom på länken. Tyskarna har applicerat en nästan optisk perfekt skydds plast. Kanske dax att gå till optikern :)

deff.JPG
 
Topp