Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet cool tavla som passar perfekt tillsammans med det svarta caset. Men varför släpper man en 1000m dykare på läder..?F-n också, den gröna på U1 är precis det jag har efterfrågat tidigare. En solid mörkare grön, även om den här är tonad ut mot kanterna.
Galet cool tavla som passar perfekt tillsammans med det svarta caset. Men varför släpper man en 1000m dykare på läder..?
Allt de har i webbutiken har de inte inne i butik.Antar det då dom är upplagda på deras webbbutik....
Det här är nog den enda som är marginellt intressant för mig (bonus för blästrad boett som jag gillar). Men hade föredragit 100% svartvit. Vill prova den om Erikson tar in den. Men inget solklart köp. De andra var väl ok, men inget för mig personligen.
Jag vet att tyska uhrband center har dom. Dom har en skröplig hemsida men jag har handlat där flera gånger utan problem. Dom är pålitliga.Så intressant. Vet du någon i landet som säljer sådana? försökte söka på nätet men fick bara upp en massa i usa
Ja det kan jag hålla med om. De bilderna säljer klockan lite bättreJag tycker att bilderna som Sinn postat på sin Instastory är mycket bättre än de andra produktbilderna. Mer riktigt klocka och mindre bildprogram. Ser mycket mer intressant ut på de bilderna.
Roligt kanske....men ful som stryk.Roligt case på R500.
Självklart. Första 103 grön har precis lämnat butiken.Kommer ni ta in dessa i butik?
Tycker 105 St Sa UTC är läcker - tänk att få den med svart caseJag tycker att bilderna som Sinn postat på sin Instastory är mycket bättre än de andra produktbilderna. Mer riktigt klocka och mindre bildprogram. Ser mycket mer intressant ut på de bilderna.
Undrar om det var någon här i tråden ;-)Självklart. Första 103 grön har precis lämnat butiken.
Gillar den starkt, ska du flippa den ställer jag mig i köVi kör väl en gammal klocka också bland alla nyheter, 656.
Den doftar mentol ända hit!Vi kör väl en gammal klocka också bland alla nyheter, 656.
Wow, finns de inne i butik redan alltså?Självklart. Första 103 grön har precis lämnat butiken.
Gillar den starkt, ska du flippa den ställer jag mig i kö
Den var riktigt snygg! Ovanlig lösning på dagangivelse men snygg med bra balans. Bra som du säger också med blästrad boett. Hoppas dom också höjer finishen lite på dessa nya modeller också. Då skulle denna ligga i köpzonen!Det här är nog den enda som är marginellt intressant för mig (bonus för blästrad boett som jag gillar). Men hade föredragit 100% svartvit. Vill prova den om Erikson tar in den. Men inget solklart köp. De andra var väl ok, men inget för mig personligen.
Två saker som jag tycker mindre bra om på 105orna:
Ingen lume på 24h-visaren på 105 UTC.
Olika typsnitt på dag och datum på 105.
Annars var det ju kul att det kom något helt nytt, hade faktiskt inte alls förväntat mig detta
Är du hos Eriksons? I så fall mata bilder#sinn105
Snygg! Inget datum och ETA-verk Lite intressant att vissa Sinn fortfarande får ETA istället för Sellita, den gröna 104an tex har ju också ETA.F-n också, den gröna på U1 är precis det jag har efterfrågat tidigare. En solid mörkare grön, även om den här är tonad ut mot kanterna.
jaaaaaaaaaaaKanske flippa den här och bli först med en 105:a
Nej den har inte kommit in än - bilden var från Insta från hastagen #sinn105Är du hos Eriksons? I så fall mata bilder