Inte säkert jag är byxad nog till att äga en helt grön klocka men den tavlan är helt magisk! Stort grattis till klocka och mod!Kunde inte låta bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte säkert jag är byxad nog till att äga en helt grön klocka men den tavlan är helt magisk! Stort grattis till klocka och mod!Kunde inte låta bli
TackInte säkert jag är byxad nog till att äga en helt grön klocka men den tavlan är helt magisk! Stort grattis till klocka och mod!
Har inga betänklighet heller. Men jag har ju en röd klocka också.Tack
Grönt är alltid på modet, en natur färg. Tänk på gröna granen till jul, alla gröna löv på björkarna till våren osv. Vi som gjorde rekryten på stenåldern och roade oss att "låna" lite materiel som souvenir har inga betänkligheter och tycker det är manligt att bära grönt
Gratulerar till nya jobbet och håller med! Galet fin den därAlltså @marklubb !!! Stoppa tebax 857 i lådan så att man hinner spara ihop lite pengar på klockkontot!
Började nytt jobb i veckan, så då tar man på sig det bästa ur lådan
Happy hunting! Ska inte sno klockan men nyfiken på var du hittade den? På jakt efter en 13Bjuder på en EZM3F så länge. Pengarna är slut så det får bli till att sälja nått innan det blir fler klockor trevlig helg!
Jag har haft den sedan i somras, syftade till att jag inte hade råd att vara så vidlyftig som @perhogHappy hunting! Ska inte sno klockan men nyfiken på var du hittade den? På jakt efter en 13
Den är grymt fin på bild. Men kommer man tröttna på det gröna? Risk finns.
Även jag är såklart intresserad ifall du mot förmodan skulle trilla dit.Kanske flippa den här och bli först med en 105:a
Riktigt bra, hade boetten funnits som matt hade det varit ett givet köp för min del.Tack
Grönt är alltid på modet, en natur färg. Tänk på gröna granen till jul, alla gröna löv på björkarna till våren osv. Vi som gjorde rekryten på stenåldern och roade oss att "låna" lite materiel som souvenir har inga betänkligheter och tycker det är manligt att bära grönt
Kul med bezelns dubbla siffror och att den går att vrida åt båda håll också.Denna bild från sinn.de visar hur läcker 105:an är med sin mattsvarta bezelring. Ger faktiskt lite habegär. Modern, sportig enkel och förhållandevis "billig"!
Väldigt snygg och bra pris. UTC modellen är bara 2500 dyrare. Helt klart köpvärd... men jag har infört köpstopp på klockor nuDenna bild från sinn.de visar hur läcker 105:an är med sin mattsvarta bezelring. Ger faktiskt lite habegär. Modern, sportig enkel och förhållandevis "billig"!
...köpstopp till och med...?Väldigt snygg och bra pris. UTC modellen är bara 2500 dyrare. Helt klart köpvärd... men jag har infört köpstopp på klockor nu
Det blir nog ett tag. Får tok ryck emellan åt men sen kan det vara lugnt flera år mellan anfallen...köpstopp till och med...?
Ska bli väldigt roligt att få klämma på den när den dyker upp i Sumpan.Väldigt snygg och bra pris. UTC modellen är bara 2500 dyrare. Helt klart köpvärd... men jag har infört köpstopp på klockor nu
Den där är riktigt bra! Visst är det typ samma case som till 104 och 103?Denna bild från sinn.de visar hur läcker 105:an är med sin mattsvarta bezelring. Ger faktiskt lite habegär. Modern, sportig enkel och förhållandevis "billig"!
Samma som 104 enligt Rickard på Erikson.Den där är riktigt bra! Visst är det typ samma case som till 104 och 103?
Har du bestämt dig? Kanske rent av bokat en?Ska bli väldigt roligt att få klämma på den när den dyker upp i Sumpan.
Bra att veta. Men borstat case nu som jag fattade det.Samma som 104 enligt Rickard på Erikson.
Mycket bra släpp.
Ska ju försöka köpa mig en Sinn innan årets slut
Kan mycket väl bli en sådan GMT, får klämma på den hos Erikson sen!
Saxat från Sinn.deBra att veta. Men borstat case nu som jag fattade det.
Innan 15 juli hade jag en klocka, 756:an.Har du bestämt dig? Kanske rent av bokat en?
Hade varit skoj. Nej men den ser faktiskt riktigt bra ut. Lite mer modern, den vita ser krispig ut.Det skulle vara roligt att se en av dina fina recensioner av 105 UTC
Kunde inte låta bli
Richard skrev att de inte hade fått hem 105 än men skulle hojta till i tråden.Hade varit skoj. Nej men den ser faktiskt riktigt bra ut. Lite mer modern, den vita ser krispig ut.
Kommer försöka ta en vända till Sundbyberg när Försvarsmakten släpper mig
Suttit inlåst här nu i snart tre veckor pga Covid...
TackBra jobbat och stort grattis Minns att den gröna 104 i vissa vinklar upplevdes som närmast svart. Gissar att så är fallet även med denna?