• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Kunde inte låta bli :rolleyes:
IMG_1409.JPG
IMG_1412.JPG
Inte säkert jag är byxad nog till att äga en helt grön klocka men den tavlan är helt magisk! Stort grattis till klocka och mod!
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Inte säkert jag är byxad nog till att äga en helt grön klocka men den tavlan är helt magisk! Stort grattis till klocka och mod!
Tack :)
Grönt är alltid på modet, en natur färg. Tänk på gröna granen till jul, alla gröna löv på björkarna till våren osv. Vi som gjorde rekryten på stenåldern och roade oss att "låna" lite materiel som souvenir har inga betänkligheter och tycker det är manligt att bära grönt :)


IMG_1120.JPG
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Tack :)
Grönt är alltid på modet, en natur färg. Tänk på gröna granen till jul, alla gröna löv på björkarna till våren osv. Vi som gjorde rekryten på stenåldern och roade oss att "låna" lite materiel som souvenir har inga betänkligheter och tycker det är manligt att bära grönt :)


IMG_1120.JPG
Har inga betänklighet heller👍. Men jag har ju en röd klocka också:oops:.
1604672046272.png
 

hisingen

Cartier
2-Faktor
Tack :)
Grönt är alltid på modet, en natur färg. Tänk på gröna granen till jul, alla gröna löv på björkarna till våren osv. Vi som gjorde rekryten på stenåldern och roade oss att "låna" lite materiel som souvenir har inga betänkligheter och tycker det är manligt att bära grönt :)


IMG_1120.JPG
Riktigt bra, hade boetten funnits som matt hade det varit ett givet köp för min del.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Bra att veta. Men borstat case nu som jag fattade det.
Saxat från Sinn.de

  • Case
    • Case made of stainless steel, bead-blasted
    • Sapphire crystal glass in front, anti-reflective on both sides
    • Transparent case back made of sapphire crystal glass, anti-reflective on the interior
    • Case back screw-fastened
    • Crown screwable
    • Meet the technical requirements for waterproofness, as set out in standard DIN 8310
    • Waterproof and pressure-resistant to 20 bar
    • Low pressure resistant
 
Topp