• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Den blå 104:ans tavla kan även den i vissa fall se nästan svart ut.


IMG_1128.JPG
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Saxat från Sinn.de

  • Case
    • Case made of stainless steel, bead-blasted
    • Sapphire crystal glass in front, anti-reflective on both sides
    • Transparent case back made of sapphire crystal glass, anti-reflective on the interior
    • Case back screw-fastened
    • Crown screwable
    • Meet the technical requirements for waterproofness, as set out in standard DIN 8310
    • Waterproof and pressure-resistant to 20 bar
    • Low pressure resistant
Tack!

Måste svänga förbi sumpan vid tillfälle.

Saknar eventen @ERIKSON URHANDEL styr! Alltid grymma
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Jag är helt klart svag för klockor med GMT/UTC så 105 St Sa UTC var nog min höjdpunkt för dagen :) Är dock ännu inte säker på vad jag tycker om att timvisaren för den andra tidszonen är mer prominent än den för lokal tid, i alla fall i dagsljus. Behöver se den i verkligheten helt enkelt.

103 Sa G är också jättetrevlig men hade personligen hellre sett en helgrön tavla utan "flake".
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Jag är helt klart svag för klockor med GMT/UTC så 105 St Sa UTC var nog min höjdpunkt för dagen :) Är dock ännu inte säker på vad jag tycker om att timvisaren för den andra tidszonen är mer prominent än den för lokal tid, i alla fall i dagsljus. Behöver se den i verkligheten helt enkelt.

103 Sa G är också jättetrevlig men hade personligen hellre sett en helgrön tavla utan "flake".
Håller med om höjdpunkt och funderingen om visarna.
Såg att det fanns lite rörliga klipp på instagram men hann inte se så mycket.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Jag är helt klart svag för klockor med GMT/UTC så 105 St Sa UTC var nog min höjdpunkt för dagen :) Är dock ännu inte säker på vad jag tycker om att timvisaren för den andra tidszonen är mer prominent än den för lokal tid, i alla fall i dagsljus. Behöver se den i verkligheten helt enkelt.

103 Sa G är också jättetrevlig men hade personligen hellre sett en helgrön tavla utan "flake".
Kan hålla med om att 103:an skulle fått ett "lugnare" intryck med en renare grön tavla än allt glitter. Men om man inte tar bort plasten så dämpar den lite :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller 😊 Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli 😄
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut 😍
Screenshot_20201106_205229.jpg

Bilden är stulen från intranet 🙈
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller 😊 Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli 😄
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut 😍
Screenshot_20201106_205229.jpg

Bilden är stulen från intranet 🙈
Den är sjukt snygg... Inga fler såna bilder.. Jag har klockköp förbud :D
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller 😊 Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli 😄
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut 😍
Screenshot_20201106_205229.jpg

Bilden är stulen från intranet 🙈

Ingen dålig modell att "snöa in på". Blir inte så mycket tooligare än så :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Den är sjukt snygg... Inga fler såna bilder.. Jag har klockköp förbud :D
Mmm jag med hade jag bestämt för ett par dagar sedan 😂 Sen började ett lite frö gro....och nu sitter jag och funderar på vilka klockor jag inte behöver 😂
Ingen dålig modell att "snöa in på". Blir inte så mycket tooligare än så :)
Nej den känns ganska komplett 😬 Farligt 😅
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller 😊 Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli 😄
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut 😍
Screenshot_20201106_205229.jpg

Bilden är stulen från intranet 🙈
Tror du kommer bli nöjd!
En otrolig klocka tycker jag.
Svart-svart är tuffast av de tuffa.
5CEBA1BD-A71E-4A72-BBED-9F602C76793C.jpeg
 
Topp