Blir nog inte förens mot mitten/slutet av December ändå så det är nog inga problemRichard skrev att de inte hade fått hem 105 än men skulle hojta till i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog inte förens mot mitten/slutet av December ändå så det är nog inga problemRichard skrev att de inte hade fått hem 105 än men skulle hojta till i tråden.
Tack
Stämmer att den tavlan ser helt svart ut i vissa vinklar och ljus. Ringen däremot som inte är metalic framträder ibland som väldigt mörkgrön.
Bara tavlan eller ringen?Har ställt frågan till Sinn om man kan köpa den separat.
Bara tavlan eller ringen?
Det låter kul. På en vanlig 103 medsvart tavla då?Ringen. Jag tänkte göra en Sinn-Kermit.
Det låter kul. På en vanlig 103 medsvart tavla då?
Tack!Saxat från Sinn.de
- Case
- Case made of stainless steel, bead-blasted
- Sapphire crystal glass in front, anti-reflective on both sides
- Transparent case back made of sapphire crystal glass, anti-reflective on the interior
- Case back screw-fastened
- Crown screwable
- Meet the technical requirements for waterproofness, as set out in standard DIN 8310
- Waterproof and pressure-resistant to 20 bar
- Low pressure resistant
Jag får väll ringa till Rickard och säga att jag slarvat bort min och behöver en reserv delJapp. Men tveksam om de kommer sälja den separat så det stannar nog vid en tanke.
Jag får väll ringa till Rickard och säga att jag slarvat bort min och behöver en reserv del
Blir mulet i Enköping i morgon men när solen tittar fram kanske kameran kommer farmDu får se till att ta några trevliga gruppbilder imorgon när solen kommer fram så att vi får njuta av hela gänget
@Clark Kent Nu har de bevisligen gjort en tavla utan datumfönster. Ska vi ligga på en dylik svart?
Jag har kvar min så jag ger det ett nytt försök...Det har ju funnits även tidigare, så jag är rädd för att det kommer vara ungefär lika dyrt nu som då att få en svart tavla utan datum. Sen är jag utan U1 så just nu skulle det vara lite dålig tajming att beställa en tavla
Håller med om höjdpunkt och funderingen om visarna.Jag är helt klart svag för klockor med GMT/UTC så 105 St Sa UTC var nog min höjdpunkt för dagen Är dock ännu inte säker på vad jag tycker om att timvisaren för den andra tidszonen är mer prominent än den för lokal tid, i alla fall i dagsljus. Behöver se den i verkligheten helt enkelt.
103 Sa G är också jättetrevlig men hade personligen hellre sett en helgrön tavla utan "flake".
Kan hålla med om att 103:an skulle fått ett "lugnare" intryck med en renare grön tavla än allt glitter. Men om man inte tar bort plasten så dämpar den liteJag är helt klart svag för klockor med GMT/UTC så 105 St Sa UTC var nog min höjdpunkt för dagen Är dock ännu inte säker på vad jag tycker om att timvisaren för den andra tidszonen är mer prominent än den för lokal tid, i alla fall i dagsljus. Behöver se den i verkligheten helt enkelt.
103 Sa G är också jättetrevlig men hade personligen hellre sett en helgrön tavla utan "flake".
Ser ut som flakes i tavlan?Den är grymt fin på bild. Men kommer man tröttna på det gröna? Risk finns.
Coolt GRATTISKunde inte låta bli
Ser ut som flakes i tavlan?
Coolt GRATTIS
Blir nog härlig att se på i solljusetTack
Du har rätt det är flakes stora som 1 karats diamanter den hade vunnit på en lite mindre "blingig" men jag gillar den ändå.
Den är sjukt snygg... Inga fler såna bilder.. Jag har klockköp förbudSå jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut
Bilden är stulen från intranet
Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli
Har snöat in på denna UX S GSG 9 eller UX S för tillfället. Tycker den ser sjukt toolig ut
Och så lägger du en Zelos i Sinn-Tråden kompis6000 inlägg poff
Mmm jag med hade jag bestämt för ett par dagar sedan Sen började ett lite frö gro....och nu sitter jag och funderar på vilka klockor jag inte behöverDen är sjukt snygg... Inga fler såna bilder.. Jag har klockköp förbud
Nej den känns ganska komplett FarligtIngen dålig modell att "snöa in på". Blir inte så mycket tooligare än så
Tror du kommer bli nöjd!Så jäkla kul att läsa om era förväntningar och glada tillrop om dessa nya modeller Och här sitter jag och drömmer om vilken modell min första Sinn ska bli