Fast Örsundsbro.. vill man verkligen va därKanske i skogen mitt emellan dit inga corona baciller når
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast Örsundsbro.. vill man verkligen va därKanske i skogen mitt emellan dit inga corona baciller når
Nja, inte med en klocka på armen iallafallFast Örsundsbro.. vill man verkligen va där
@perhog förstår att du gick ifrån med 104an. Tycker den ser riktigt läcker ut och glaset - vooooSynd att han stressade förbi R500 medan det var orimligt lång tid för U1C. Verkar inte ha suttit något urverk i annat än 105. Hade gärna sett kronografaktionen på R500.
Den här skulle jag gärna lägga vantarna på;Synd att han stressade förbi R500 medan det var orimligt lång tid för U1C. Verkar inte ha suttit något urverk i annat än 105. Hade gärna sett kronografaktionen på R500.
Jag som hoppades på att vara den enda som sett denna.
Grattis!Klockintresset svalnade rejält nu under sommaren. Tänkte sälja av. Löparklocka och CWC dykare till jobbet. En 556i som bara ligger i lådan.
så jag tvättade den och fotade för sälj...
Men fan så fin den är!
Kanske ska spara? Äh den får vara kvar.
Men... det skulle vara kul med en lite roligare klocka med vridning eller nått. Speedmaster igen? Njaa.. skulle bli 3:e i ordningen. Och jag skulle hemskt gärna vilja ha på jobbet också (mitt jobb ger klockor lite spö).
Så...
Jag minns en resa där jag åkte från Arlanda, kanske 2017? Och där såg jag en U1 på någons handled. Den bilden fastnade i huvudet. Men 44mm funkar inte på mig.
Men U50? Den lär inte dyka upp på k&s än på ett tag. Den låter ju helt perfekt.
Så efter en överläggning och nått glas rom kom jag fram till att jag ska nog köpa min första NYA klocka. Herre gud. Vem gör sånt? Gör jag??. Jag har ju fyllt 30, fars dag och nytt jobb.
äh vafan..
Jävlar i min låda
Jag har kommit fram till att jag nog egentligen inte gillar klockor: jag gillar verktyg. Denna klocka är så verktygig så det är sjukt.
Denna blir min första klocka jag inte kommer vara livrädd för om den får en smäll eller repa (haha, repor..) , så det är en tydlig markör för mig. Jag har köpt något till mig själv.
Det hade varit jättekul att åka till Erikson och hämta ut den över disk, men av praktiska skäl och Covid valde jag att beställa den.
@ERIKSON URHANDEL skickade paketet übersnabbt och jag är så himla nöjd med servicen! Hatten av.
Fler bilder kommer säkert
Tycker det är behagligt för ögonen med gult mot svart på något vis, U1SE är just nu helt klart i mitt sikte till nästa år (så var inte blyg med att posta mer bilder på den lite då och då).Glad i hågen att U1SE dök upp i flödet igen blir bandbyte för mig Här på ett Racing Sailcloth från @Royal Straps - nu dyker vi in i helgen!
Helt grymt utförande om man vill ha läder !Tycker det är behagligt för ögonen med gult mot svart på något vis, U1SE är just nu helt klart i mitt sikte till nästa år (så var inte blyg med att posta mer bilder på den lite då och då).
Men det var så bra pris och jag tänkte att fjärde gången gillt på 103 St.Ja, just Tradera är en sådan marknadsplats där ingen annan kollar anonser
Aj då. Ska du buda? Om jag budar så väntar jag självklart till slutet. Vet inte om jag ger bort mitt bästa tips, känns så självklart. Ändå börjar många buda flera dagar i förväg, vilket jag ser som lite ostrategiskt, om man inte tror man kan skrämma bort potentiella budgivare på det sättet.Samma här
Det ser ännu bättre ut i verkligheten, varken bil eller film gör den riktigt så bra som den är..@perhog förstår att du gick ifrån med 104an. Tycker den ser riktigt läcker ut och glaset - voooo
Väldigt bra poäng. Väldigt O-Sinn och ogenomtänkt. Tänkte inte på det vid första anblick, men nu stör jag mig på det.Nej, precis.
Har inte sovit med klockor tidigare men insett det praktiska i det.
Oftast har man annars någon form av stödbelysning, men är det verkligen beckmörkt så dör alla referenser runt omkring.
Jämför t ex med UX. Med dubbelindex kl 12 så har du direkt en referens.
105 UTC har ju dessutom den pyttelilla referens som finns kl 6. Inte så smart när vår tidräkning utgår från kl 12...
Otyskt. O-Sinn-igt.
Jag får skriva en rad till Tim.
Men det var så bra pris och jag tänkte att fjärde gången gillt på 103 St.
Aj då. Ska du buda? Om jag budar så väntar jag självklart till slutet. Vet inte om jag ger bort mitt bästa tips, känns så självklart. Ändå börjar många buda flera dagar i förväg, vilket jag ser som lite ostrategiskt, om man inte tror man kan skrämma bort potentiella budgivare på det sättet.
Underbart!! Snyggt! Helt magiskt!Klockintresset svalnade rejält nu under sommaren. Tänkte sälja av. Löparklocka och CWC dykare till jobbet. En 556i som bara ligger i lådan.
så jag tvättade den och fotade för sälj...
Men fan så fin den är!
Kanske ska spara? Äh den får vara kvar.
Men... det skulle vara kul med en lite roligare klocka med vridning eller nått. Speedmaster igen? Njaa.. skulle bli 3:e i ordningen. Och jag skulle hemskt gärna vilja ha på jobbet också (mitt jobb ger klockor lite spö).
Så...
Jag minns en resa där jag åkte från Arlanda, kanske 2017? Och där såg jag en U1 på någons handled. Den bilden fastnade i huvudet. Men 44mm funkar inte på mig.
Men U50? Den lär inte dyka upp på k&s än på ett tag. Den låter ju helt perfekt.
Så efter en överläggning och nått glas rom kom jag fram till att jag ska nog köpa min första NYA klocka. Herre gud. Vem gör sånt? Gör jag??. Jag har ju fyllt 30, fars dag och nytt jobb.
äh vafan..
Jävlar i min låda
Jag har kommit fram till att jag nog egentligen inte gillar klockor: jag gillar verktyg. Denna klocka är så verktygig så det är sjukt.
Denna blir min första klocka jag inte kommer vara livrädd för om den får en smäll eller repa (haha, repor..) , så det är en tydlig markör för mig. Jag har köpt något till mig själv.
Det hade varit jättekul att åka till Erikson och hämta ut den över disk, men av praktiska skäl och Covid valde jag att beställa den.
@ERIKSON URHANDEL skickade paketet übersnabbt och jag är så himla nöjd med servicen! Hatten av.
Fler bilder kommer säkert
Hm. Nu blev det svettigt, får jag erkänna.köp nu priset är ju väldigt bra måste jag säga
Jag brukar också avvakta. Fast egentligen fattar jag inte varför man ska göra det.Men det var så bra pris och jag tänkte att fjärde gången gillt på 103 St.
Aj då. Ska du buda? Om jag budar så väntar jag självklart till slutet. Vet inte om jag ger bort mitt bästa tips, känns så självklart. Ändå börjar många buda flera dagar i förväg, vilket jag ser som lite ostrategiskt, om man inte tror man kan skrämma bort potentiella budgivare på det sättet.
Hm. Nu blev det svettigt, får jag erkänna.
Tjöööp!Hm. Nu blev det svettigt, får jag erkänna.
VanSINNigt snygg klocka158 sitter kvar på handleden
VanSINNigt snygg klocka
Eftermiddags klocka 158