Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt blev nog lite otydligt, menade att det är nog likadan som jag har på U2 så jag vet hur den är tycker den har varit ganska reptålig jämfört med vanliga rostfriaEZM13 20mm , U2 22mm..
Tycker den vita är den snyggaste 104anHiss eller diss?? Har en på möjliglistan, kan inte bestämma mig om den är guld eller grus.....vad säger forumet, hur faller den vita er i smaken?
Ahhh sluta!! Snart måste jag nog köpa. Måste.EZM13.
Urläcker bild från twitterkontot Sinn Depot, Shibuya.
Undrar om den går att få vänd?
Jag får inga klockor på tillbehör. Sorterat på dyraste.Märkt en lustig sak på C24.
När jag söker på tillbehör+Sinn dyker det upp klockor som inte syns på klockor + Sinn?
Kan det vara så att säljaren lagt in den under fel rubrik?
Märkligt.Jag får inga klockor på tillbehör. Sorterat på dyraste.
Trevligt!Bästa Sinnister,
För er information så släpps 105 St Sa + W och 105 St Sa UTC + W i början av december.
Skumt. jag får inget när jag söker på tillbehör, finns bara klockor att söka. 356 i MB edition verkar läcker..Min på tillbehör och Sinn
Sorterat på nyast först.
När jag gör om sökningen så får jag 95 nu
Mäh nu stänger vi den här tycker jag.
Det har jag också funderat på men glömt att fråga-tyvärr inget svar-brydd på samma sätt som duGår det inte använda det andra hållet där på bilden? Det är de mm som krävs för att länken ska sitta perfekt. Jag flyttade länken till det andra hållet men då gick det inte att stänga låset. Vad missar jag här?
Testade på min 103:a men fick samma resultat som digGår det inte använda det andra hållet där på bilden? Det är de mm som krävs för att länken ska sitta perfekt. Jag flyttade länken till det andra hållet men då gick det inte att stänga låset. Vad missar jag här?
Det hålet är till för säkerhetsbygeln.Går det inte använda det andra hållet där på bilden? Det är de mm som krävs för att länken ska sitta perfekt. Jag flyttade länken till det andra hållet men då gick det inte att stänga låset. Vad missar jag här?
Använd hålen i blå markering. Räcker inte det ta bort / lägg till en länk.Går det inte använda det andra hållet där på bilden? Det är de mm som krävs för att länken ska sitta perfekt. Jag flyttade länken till det andra hållet men då gick det inte att stänga låset. Vad missar jag här?
Måste ha knas på min sparade sökning....
@SpaceAce några idéer på detta?Har ni någon erfarenhet av att färga sömmar på ett armband och kan komma med lite tips och trix?
Skulle vilja att mina vita sömmar blir mörkgråa. På utsidan alltså .
Snyggt! Vad är det för band?Har ni någon erfarenhet av att färga sömmar på ett armband och kan komma med lite tips och trix?
Skulle vilja att mina vita sömmar blir mörkgråa. På utsidan alltså .
Rios 1931 "Ohio"Snyggt! Vad är det för band?
Nättare? Då blir det bara 556 kvar, dom andra är samma diameter som 103:an. Du borde nog iallafall ha....Jag vill köpa Sinn, tråden.
Jag vill köpa Sinn, tråden, när jag har bestämt mig.
Eller ja, jag känner köpsuget – nej, behovet! Kanske skulle huggit 103:an. För sent nu. Nu blickar vi framåt. Jag vill egentligen ha något nättare, och då ligger 556i, 104i och U50 bra till. Man kan inte sluta med Sinn, eller inte jag. ”Once a Sinner”, som de säger i klockbranschen.
Upplevde nog att det mest var höjden på 356:an som gjorde att @Remofflan lät den gå?Nättare? Då blir det bara 556 kvar, dom andra är samma diameter som 103:an. Du borde nog iallafall ha....