• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Lauda

Patek
2-Faktor
-Jag hade saknat att bära Sinn, och jag hade saknat att hänga i den här tråden. Äntligen tillbaka!
25C3B2D9-0E6F-4D46-8D47-6CFA50FCF413.jpeg
1289A040-2361-42AA-A728-A3F2BAE66595.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Märkt en lustig sak på C24.
När jag söker på tillbehör+Sinn dyker det upp klockor som inte syns på klockor + Sinn?
Kan det vara så att säljaren lagt in den under fel rubrik?
B77E29F1-5F4E-452E-B179-92FA685DBEC7.jpeg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Går det inte använda det andra hållet där på bilden? Det är de mm som krävs för att länken ska sitta perfekt. Jag flyttade länken till det andra hållet men då gick det inte att stänga låset. Vad missar jag här?

C002E714-B84C-4A7E-A514-83DA64D02D39.jpeg
 

kottme

Cartier
Hoppas det var någon i denna tråd som plockade hem 103:an som låg ute på Tradera, vilken stöld! fick verkligen kämpa för att stå emot själv haha.

Aja, med lite sparade pengar på kontot så slänger jag upp en bild på 104:an som fick följa med på ännu en dag i samhällets tjänst.

Ha en trevlig kväll alla Sinnister!



IMG_20201111_075448.jpg
 
Senast ändrad:

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
🎵 Jag vill köpa Sinn, tråden.
Jag vill köpa Sinn, tråden, när jag har bestämt mig. 🎶


Eller ja, jag känner köpsuget – nej, behovet! Kanske skulle huggit 103:an. För sent nu. Nu blickar vi framåt. Jag vill egentligen ha något nättare, och då ligger 556i, 104i och U50 bra till. :) Man kan inte sluta med Sinn, eller inte jag. ”Once a Sinner”, som de säger i klockbranschen.
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Har ni någon erfarenhet av att färga sömmar på ett armband och kan komma med lite tips och trix?

Skulle vilja att mina vita sömmar blir mörkgråa. På utsidan alltså :).

20201111_183154.jpg
 

perhog

Audemars
2-Faktor
🎵 Jag vill köpa Sinn, tråden.
Jag vill köpa Sinn, tråden, när jag har bestämt mig. 🎶


Eller ja, jag känner köpsuget – nej, behovet! Kanske skulle huggit 103:an. För sent nu. Nu blickar vi framåt. Jag vill egentligen ha något nättare, och då ligger 556i, 104i och U50 bra till. :) Man kan inte sluta med Sinn, eller inte jag. ”Once a Sinner”, som de säger i klockbranschen.
Nättare? 😂 Då blir det bara 556 kvar, dom andra är samma diameter som 103:an. Du borde nog iallafall ha....
 
Topp