Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två saker poppar upp i min skalle när jag ser bilden;Dubbelpostar mot dagens klocka-tråden...
Kan inte uttala mig om 2, men 1 stämmer.Två saker poppar upp i min skalle när jag ser bilden;
1. Den är ruggigt bra den där svarta U50.
2. Jag måste köpa ny mobil.
Håller med på båda punkterna, känns verkligen som U- visarna gör rätt för sig på mindre tavlor! Håller tummarna för en U50 SE nästa år.Två saker poppar upp i min skalle när jag ser bilden;
1. Den är ruggigt bra den där svarta U50.
2. Jag måste köpa ny mobil.
Mobil borde väl gå in under hushållskostnaderHåller med på båda punkterna, känns verkligen som U- visarna gör rätt för sig på mindre tavlor! Håller tummarna för en U50 SE nästa år.
Verkligen funderat på att uppgradera nallen (som borde räknas som vintage i dagens mått mätt) sen man hittade klocksnack... jäkliga är ju att det tuggar in på klock-kontot.
Räknar även in husdjur som hushållskostnader - hur ska jag kunna gå ut med hunden i regnet utan en dykare?Mobil borde väl gå in under hushållskostnader
Absolut, hundar och andra levande inom hushållet ska konteras på samma konto.Räknar även in husdjur som hushållskostnader - hur ska jag kunna gå ut med hunden i regnet utan en dykare?
Har du köpt färg-TV istället för ny klockaSnart blir det färg-tv
Saknar min 756 som jag sålde typ 2010. Köpte den ny på NK Gbg runt 2005. Har kollat lite men hittar inga bra prissatta fullsets. Kul att du har länk på!Klubbmästerskap i lyspasta pågår...
Lite impad av 756:an som är från 2010.
Bilder!Köpte precis en ytterligare limiterad "lefty" kronograf.
Jäkligt nyfiken och vill verkligen få hem den ASAP.
144 St Meisterbund IV.
Fanns de på NK Gbg??Saknar min 756 som jag sålde typ 2010. Köpte den ny på NK Gbg runt 2005. Har kollat lite men hittar inga bra prissatta fullsets. Kul att du har länk på!
Japp! Kommer ihåg att jag dreglade över en blå Arktos...Fanns de på NK Gbg??
Bilder!
Edit;
Var det den på C24
hursom, grattis till läcker klocka!
2005, diapal?Japp! Kommer ihåg att jag dreglade över en blå Arktos...
NäppHar du köpt färg-TV istället för ny klocka
Då är du lyckligt lottad här blir det bara dimmigt av dylika dryckerNäpp
Har kvar en "gammal" från 2007-får hänga med.
Vet inte varifrån uttrycker kom ifrån men när man tar sig en öl, vin eller något starkt blir färgerna vackrare, mer intensiva
158:an skulle bli mitt kvällsval!Undrar vilken som passar bäst till kvälls ölen? (ja ja jag vet att dom inte är synkade)
Jag skulle nog gå på Navitimern. En god öl kan liva upp även denUndrar vilken som passar bäst till kvälls ölen? (ja ja jag vet att dom inte är synkade)
De går ju inte i en SINN trådJag skulle nog gå på Navitimern. En god öl kan liva upp även den
Den har aldrig fått öl så det kan vara en god idé158:an skulle bli mitt kvällsval!
Lite fler bilder jag hittade, satan vad cool den ärHar bestämt mig vad gäller min nästa klocka. Tänkte bli en Sinn 103 St Sa, men sen kom jag över Guinand som någon i denna tråd visade. Deras Stahlblau Klassik 40 fastnade jag för rejält. I princip samma specs som Sinn 103 St Sa med lite annat stuk som jag verkligen gillar, också 40mm istället för 41mm, dessutom ca 6,000kr billigare. Älskar verkligen tavlan på denna. Riktigt cool!
Får väl starta en Guinand-tråd när den kommer. Men tills dess postar jag bilder på klockan här