Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen - hoppas du @DIR behöll lugnet och hade bra verktyg förutom en riktig klockfilt! En sån vill jag också haDet kan vara en prövning att montera gummi eller länk på en U-serie. Lägg det åt sidan en stund och hämta krafter om det jäklas. Och för allt i världen montera rätt ände av gummit på rätt plats på klockan så du inte måste göra om det. You can do this!
Snyggt när gummit är nytt- sådär helmatt!Godmorgon gänget! @Dr. D Ja då det gick bra till slut. Rätt verktyg och framförallt (measure twice & cut once)
Våldsamt bra dressare Är det vattenbuffel?Testar UX:en som cross over-dressare, passade rätt bra på läder!
Oklart vad för sorts buffel som fått sätta livet till här, men det står Hirsch Buffalo på baksidan i alla fall.Våldsamt bra dressare Är det vattenbuffel?
Undrar vad tråden svarar på den frågan? Har ägt varken eller så säger köp bådaFunderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Ska jag satsa på en panda SINN eller en Speedmaster?
Går det ens att få tag på panda-sinnen?Funderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
SINN!Funderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Då får det bli en SpeedmasterGår det ens att få tag på panda-sinnen?
Sällan jag hittar en sådan till salu tyvärr. Den är ju så läcker.
Om det går att få tag på
Tycker Sinn:en är roligare än Speedyn, pandan då. Så hittar du en i fint skick skulle jag slå till.Då får det bli en Speedmaster
Jo jag vet att den är knepig med 103 classic . Samtidigt har jag alltid önskat mig en speedy. ska forska lite..Tycker Sinn:en är roligare än Speedyn, pandan då. Så hittar du en i fint skick skulle jag slå till.
Men den verkar svår att hitta.
Sinn! Punkt!Funderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Är länken på nuSinn! Punkt!
Nope! Jag låter den vila till sig! Jag är så usel på att montera länkar. I morgon blir det bra! Har två att montera, en fine på 104an och en h på EZM!!! Vad var det du sa??? Andas......Är länken på nu
funderar på den också, snygg med blå tavla.Annars finns ju denna...
Sinn Chronograph 103 A Sa B - Limited Edition - säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 29 760 kr
Sinn 103 Annons: 29 760 kr Sinn Chronograph 103 A Sa B - Limited Edition -, Referensnummer 103 A; Stål; Automatisk; Skick Ny; År 2019; Klocka med originallåda; Klocka medwww.chrono24.se
Funderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Speedy är ju ett säkert kort såklart. Fast inte särskilt spännande såvida man inte går på någon limiterad variant och då blir de ju ganska dyra. Du har ju redan flera fina Sinn så kan förstå om du vill växla om med ngt annatFunderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Speedmaster, alla dagar i veckan och två gånger på söndagar! Sinn’en må vara ”roligare” och ovanligare, men Speedmastern är snyggare på alla punkter och har historian. En av de stora klassikerna. Jag hade en själv i dryga femton år och saknar den emellanåt.Funderar på jul klocka. Vad tycker församlingen?
Är egentligen sugen på två speedys, dels första i rymden och den vanliga månklockan med plexi. Klart du inte blir bannad, klocknördar måste ha flera gudarDen där är skitsnygg. Nu blir jag kanske bannad från Sinntråden för resten av mitt liv, men jag tror ändå att Speedyn vinner alla gånger. Jag har haft flera Sinn och har en 203 och 857 just nu, absolut fina klockor, men sen jag köpte en Speedmaster i våras är det den som sitter på handleden 99% av tiden.
Den finns också med på en framtida önskelista.. ( börjar bli dyrt nu)Har kört den här sedan 15 år tillbaka. Lite roligare än speedmaster...
Inte samma länk på min, rastar en H-länk tillsammans med andra armband.
Vill du har mer info så skicka PM om du önskar mer foto på box och tillbehör, kommer ev att sälja liknande den här med en priside runt 15 tkr...
edit: menig som svar till @perhog