Rixard
Silver
dynlåda från rusta passar väldigt bra in stilmässigt, hyfsad kvalitet trots rusta. Bara ett tips:Haha scaaary!
https://www.rusta.com/se/forvarings-dynlada-lounge-p603017340101.aspx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dynlåda från rusta passar väldigt bra in stilmässigt, hyfsad kvalitet trots rusta. Bara ett tips:Haha scaaary!
Tack ja de jag främst gillar med 556 är storleken! Seikon är 40mm och 49mm L2L och som synes har jag smala leder. Så tror 556 skulle sitta riktigt fint.Cool seiko! Men jag tror inte att de spelar ut varandra fakiskt. Helt olika. Finns nog plats för båda.
Du får mer än gärna höra av dig om den säljs!! Om inte @Nissenutz vill ha den dvs.Jag funderar på att testa att vara OWG ett tag. Även om jag älskar min 556, så kanske den får gå. Velar fram och tillbaka. Inte lätt att bestämma sig.
Do it...Iom att en viss blå 103:a dök upp i tråden någon sida bakåt så säger min "går på semester" klocka hej
Vad är det jag ska göra? Nu har jag ju äntligen semester och planerar att göra så lite som möjligtDo it...
Så snygg!Iom att en viss blå 103:a dök upp i tråden någon sida bakåt så säger min "går på semester" klocka hej
Som sagt (ta semester), Do it...Vad är det jag ska göra? Nu har jag ju äntligen semester och planerar att göra så lite som möjligt
Ja, det är den. Det enda jag kan tycka är liiiite störande är att datumhjulet har svart bakgrund men det är som det är...Så snygg!
Ahh! Jupp, det har jagSom sagt (ta semester), Do it...
Fan va ni är grymma!Hej Adro,
Gummit 900.- och viklåset 1.900.-.
Har hemma samtliga färger + viklåset.
Trevlig helg!
Richard
FantastiskIom att en viss blå 103:a dök upp i tråden någon sida bakåt så säger min "går på semester" klocka hej
Riktigt bra! Kul att se 556:an på Fine-länken.Det är svårt att välja en "dagens klocka" nu
Jag gillar den länken, gör att den passar bra även till fest Inte omöjligt att jag kommer köpa en H-länk också nån gång.Riktigt bra! Kul att se 556:an på Fine-länken.
Förstår dig Båda är grymma men på olika sätt och kompletterar varandra ypperligt. Grattis!Det är svårt att välja en "dagens klocka" nu
De passar bra ihop de där! Skitsnyggt med finelink också!Det är svårt att välja en "dagens klocka" nu
De passar bra ihop de där! Skitsnyggt med finelink också!
Mamma kunde inte förstå vad jag skulle med de två rolexarna när jag hade en så fin klocka i Sinn. Kanske har hon rätt?
Man ska lyssna på sin morDe passar bra ihop de där! Skitsnyggt med finelink också!
Mamma kunde inte förstå vad jag skulle med de två rolexarna när jag hade en så fin klocka i Sinn. Kanske har hon rätt?
Är den andra tidszonen det som visas i lilla rutan klockan 3 ?Sinn 556i GMT
Nej nej! Det nya från Sinn är den imaginära skugglika visaren klockan 6.Är den andra tidszonen det som visas i lilla rutan klockan 3 ?