Hur kommer det sig att den inte fått någon handledstid?Noll handledstid de senaste månaderna. Ska nog sälja men kanske köra OWG-March först innan jag bestämmer mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kommer det sig att den inte fått någon handledstid?Noll handledstid de senaste månaderna. Ska nog sälja men kanske köra OWG-March först innan jag bestämmer mig?
Främst för att jag nyligen köpte en Grand Seiko quartz som nästan jämt åker på Sen är 43mm aningen stort tycker jag samt att den är rätt tung, dock vänjar man sig fort.Hur kommer det sig att den inte fått någon handledstid?
Kanske för toolig för mig som arbetar vid ett skrivbord hemma?Synd för det där är en riktigt toolig klocka!
Grym! Ser framför mig alla band denna skulle sluka. Denna på ett grönt eller rött bund .Noll handledstid de senaste månaderna. Ska nog sälja men kanske köra OWG-March först innan jag bestämmer mig?
Vad har du för storlek på handleden?Främst för att jag nyligen köpte en Grand Seiko quartz som nästan jämt åker på Sen är 43mm aningen stort tycker jag samt att den är rätt tung, dock vänjar man sig fort.
Kanske för toolig för mig som arbetar vid ett skrivbord hemma?
Har aldrig tänkt på bund på denna, då behövs nog grövre handleder än mina 17 cm. Rött eller grönt Sinn-gummi tycker jag den klär bra iGrym! Ser framför mig alla band denna skulle sluka. Denna på ett grönt eller rött bund .
ca 17cm, bärs ändå bra tycker jag då den är kort lug to lug.Vad har du för storlek på handleden?
Är lite sugen på en sådan men är själv lite orolig för just storleken.
Noll handledstid de senaste månaderna. Ska nog sälja men kanske köra OWG-March först innan jag bestämmer mig?
Enligt mig ett missförstånd att bund kräver grova handleder. Nästan tvärt om då taniga handleder får lite volym.Har aldrig tänkt på bund på denna, då behövs nog grövre handleder än mina 17 cm. Rött eller grönt Sinn-gummi tycker jag den klär bra i
ca 17cm, bärs ändå bra tycker jag då den är kort lug to lug.
Härligt att ha dig tillbaka på riktigt!I’m back in the game, people! Äntligen är ordningen återställd. Känns inte riktigt bra att vara helt fri från synd.
Vet du vad den mäter L2L?Har aldrig tänkt på bund på denna, då behövs nog grövre handleder än mina 17 cm. Rött eller grönt Sinn-gummi tycker jag den klär bra i
ca 17cm, bärs ändå bra tycker jag då den är kort lug to lug.
Kul!! Grattis!I’m back in the game, people! Äntligen är ordningen återställd. Känns inte riktigt bra att vara helt fri från synd.
Jag får den till 49mm när jag mäter, det är ju samma boett som 857 så kanske går att hitta mer info om denVet du vad den mäter L2L?
Tycker den är fin men har också taniga handleder....
Sådärja. Ordningen återställd .Välkommen tillbaka, 103!
Tack! Älskar den! Nu vet jag att det är denna jag vill ha. Behövde gå igenom ett par modeller bara. Så synd att inte ha Erikson närmare. 50 mil liksom. Ungefär.Sådärja. Ordningen återställd .
Noll handledstid de senaste månaderna.
Vi är lika glada och ser framemot många bilder/bandkombosTack! Älskar den! Nu vet jag att det är denna jag vill ha. Behövde gå igenom ett par modeller bara. Så synd att inte ha Erikson närmare. 50 mil liksom. Ungefär.
Som tur är nådde inte budet reservationspriset denna gången, så det får ligga. Jag budade på Ebay, jag tror inte man kan dra tillbaka bud där.Jag skulle ta tillbaka budet. Det dök plötsligt upp ett gäng U200 vid ungefär samma tillfälle från att ha varit någon enstaka per år. Cool klocka som det vore kul om du köper, men nyttja hellre KS för att leta kontakter i Norge som kan verifiera att det är en norrman som säljer och att han/hon har klockan i sin ägo.
Som tur är nådde inte budet reservationspriset denna gången, så det får ligga. Jag budade på Ebay, jag tror inte man kan dra tillbaka bud där.
Jag kontaktade säljaren om att jag vill dra tillbaka budet. Man får bara hjälp av Ebay om man skrivit fel när man lade budet eller om beskrivningen av objektet ändrats efter budet.Jo då, det går att dra tillbaka bud men är lite krångligt bara och man måste ha en god anledning.
Jag kontaktade säljaren om att jag vill dra tillbaka budet. Man får bara hjälp av Ebay om man skrivit fel när man lade budet eller om beskrivningen av objektet ändrats efter budet.
Jag konstaterar att det under 2020 har dykt upp mer scam och skit än vad jag tidigare har upplevt! Jag har svartbälte i webshopping, men nu har jag blivit mer noggrann än tidigare på vad jag bjuder på. E-Bay erbjuder en bra översikt om hur en medlem har skött sig, men kolla gärna om det ni tittar på väsentligt skiljer sig från tidigare annonser! Någon som uteslutande har KÖPT tex vvs prylar och helt plötsligt slänger ut en wunderschön Sinn.....ja då kollar jag extra noga och messar ett par vändor med personen i fråga före jag lägger bud! Det finns ingen orsak att bli paranoid men man ska nog vara vaksam och framförallt, ser det för bra ut så är det oftast det! & om ni blir blåsta och det finns PayPal protection osv, förbered er på att det tar tid att få pengar åter, och ni kommer bli vansinniga på hur in i h-vete duktiga PayPal och E-Bay är på att svara undvikande, om dom svarar alls...med det sagt, 99% av gångerna går det bra!Det är ju en klar ändring att det är en eventuell scam
Kändes lite fel att trycka ’like’ där ifs, vet hur jobbigt det är. Krya på dig!Ligger i sängen med ryggskott och betraktar min Sinn.
Tips från en som haft dubbla diskbråck;Ligger i sängen med ryggskott och betraktar min Sinn.
Ryggskott, inte kul! Ny Sinn, kul! Säger som @marklubb krya på dig!Kändes lite fel att trycka ’like’ där ifs, vet hur jobbigt det är. Krya på dig!