Det ska bli spännande att se vad det kommer för jubileumssläpp med anledning av att Sinn fyller 60år i år. Oavsett vad det blir hoppas jag att man har den goda smaken att ha eventuella jubileumstryck på baksidan av caset och inte på tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med om jubileumstrycket. En klar dealbreaker för mig på denna i övrigt kanonfina klocka. Får lite reklamursvibbar.Det ska bli spännande att se vad det kommer för jubileumssläpp med anledning av att Sinn fyller 60år i år. Oavsett vad det blir hoppas jag att man har den goda smaken att ha eventuella jubileumstryck på baksidan av caset och inte på tavlan.
Håller med om jubileumstrycket. En klar dealbreaker för mig på denna i övrigt kanonfina klocka. Får lite reklamursvibbar.
Det är en sinnessjuk betraktningsvinkel på ux - måste prova med de gröna på min med.Grönt är skönt .
Då blir jag avis på din SDR-bezel. Kanske någon har en liggandes i byrålådan och skräpar....Det är en sinnessjuk betraktningsvinkel på ux - måste prova med de gröna på min med.
blå?Blått är flott?
Väggen är blå?
Tack! Man får like:a för bilden om man vill.Kändes lite fel att trycka ’like’ där ifs, vet hur jobbigt det är. Krya på dig!
Tack! Jag kör med Linnex på ryggslutet och sen alvedon och ipren. Försöker vara uppe och röra på mig. Märker ju efter en vilostund att det blir rejält stelt och smärtar mer igen.Tips från en som haft dubbla diskbråck;
Försök att gå, ligga hjälper sällan.
Gör den här övningen;
Tack! Ny bild!Ryggskott, inte kul! Ny Sinn, kul! Säger som @marklubb krya på dig!
Ja trycket på loggan ser skumt utOm någon har budat/tänker buda/är sugen på att buda på den här är det åtminstone min rekommendation att avstå.
För mycket som inte stämmer med de tidigare kända 104, logotypen ser utsmetad ut plus att det är BS att räkningen från en urmakare skulle vara någon form av äkthetsintyg.
ORIGINAL SINN 104 VINTAGE TOPZUSTAND | eBay
Finden Sie Top-Angebote für ORIGINAL SINN 104 VINTAGE TOPZUSTAND bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Hoppas klockan är tydligare för dig
En helt vanlig tisdag!
Nä inte just nu....Hoppas klockan är tydligare för dig
Då fixar du OWG mars utan problemusI stort sett den enda klockan som jag burit sedan den kom för ca 3 v sedan
Han har dock redan sålt den! :ODå fixar du OWG mars utan problemus
Haha ja va fan hände därHan har dock redan sålt den! :O
Avslutad - Sinn U1 S (länk+silikonband)
Finns så många mer klockor jag vill testa, så nu får besten gå vidare. Stenhård dykare från Sinn, tegimenterad och med PVD-coating. Står pall för allt och lite därtill. Tack vare detta så är klockan i nyskick och det enda jag hittar är ett väldigt väldigt tunt skav på silikonbandets viklås ena...klocksnack.se
Har ju sagt det, sitter länkhelvetet där, låt den sitta!Får inte loss länken.
Bandstiften går inte att trycka in..
Undrar om inte @Blackpercy svetsade fast den?
Länken får sitta kvar till sommaren.
Jag brukar ju fixa länkbyte på 756 så borde ju inte vara så mycket jävligare på UX.Har ju sagt det, sitter länkhelvetet där, låt den sitta!
Har ju sagt det, sitter länkhelvetet där, låt den sitta!
Men jag vill ju se hur det ser ut med SDR-ring och grönt silicon . Kom igen @Dr. D, rucka lite i länken samtidigt som du trycker med Bergeonpinnen, byt sida och tryck till igen. Det finns reservpinnar till Bergeon.Jag brukar ju fixa länkbyte på 756 så borde ju inte vara så mycket jävligare på UX.
Vill minnas att det var svårare att var att få dit gummit än att få av länken...Får inte loss länken.
Tur att den är snygg på länk då! Nej, men gummit är nog riktigt bra på den också.Får inte loss länken.
Det är absolut värt besväret att byta, speciellt det gröna är bra. Med det vita ser den mer ut som en Garmin smartwatch.Tur att den är snygg på länk då! Nej, men gummit är nog riktigt bra på den också.